این روزها جمع آوری یک رایانه شخصی یا حتی خرید یک نسخه از پیش ساخته شده، پروژه گران قیمتی محسوب می شود. بخصوص این که بازار کارت گرافیک در وضعیت مناسبی به سر نمی برد و قیمت های نجومی دارد. با این حال، می توانید برای حل مشکلات و انجام کارهای شخصی، یک لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت تهیه کنید؛ چرا که با خرید آن می ‌توانید قدرت، قابلیت حمل و پیکسل ‌های زیادی را بدون پرداخت هزینه های اضافی دریافت کنید. همانطور که می دانید، تمرکز اصلی یک لپ تاپ گیمینگ بر روی کارت گرافیک است، بنابراین ممکن است با خرید یک لپ تاپ گیمینگ کمی بیشتر از لپ تاپ های معمولی با گرافیک یکپارچه هزینه کنید، اما در مقابل سود بسیار بیشتری به دست آورده اید.

وقتی به دنبال یک لپ ‌تاپ گیمینگ ارزان هستید، سعی کنید انتظارات خود را محدود کنید. به عنوان مثال، شما علاوه بر کارت گرافیک، چه نوع سرعت پردازشی می خواهید؟ چقدر حافظه نیاز دارید؟ یا اینکه اگر قصد دارید استریم یا تولید محتوا انجام دهید، ممکن است میزان حافظه و RAM برای شما در اولویت باشد. در واقع همانقدر پولی را که خرج می کنید، به همان اندازه می توانید یک لپ تاپ با قدرت و سرعت متناسب تهیه کنید. در این بخش بهترین لپ تاپ های بازی ارزان قیمت را معرفی کرده ایم. پس با ما همراه باشید!

لپ تاپ گیمینگ MSI GF63 Thin

لپ تاپ گیمینگ MSI GF63 Thin

اگر بودجه کمی دارید، پیدا کردن یک لپ ‌تاپ گیمینگ با قیمتی کمتر از 700 دلار واقعاً لذت بخش است. با خرید لپ تاپ گیمینگ MSI GF63 Thin شما یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با نرخ رفرش 144 هرتز و کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3050 خواهید داشت که می تواند جدیدترین بازی های ویدیویی را به راحتی اجرا کند. همچنین این لپ تاپ مجهز به پردازنده Core i5 اینتل، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه SSD است.

لپ تاپ گیمینگ G15 Ryzen Edition

لپ تاپ گیمینگ G15 Ryzen Edition

این لپ تاپ که از سری G15  شرکت Dell می باشد، از یک پردازنده AMD Ryzen 5 5600H Mobile، 8 گیگابایت رم DDR4 و یک درایو M.2 با ظرفیت 256 گیگابایت با فناوری NMVe بهره می برد و به کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3050 مجهز شده است. از دیگر ویژگی های این لپ تاپ گیمینگ می توان به وای فای 6، بلوتوث و چندین پورت USB اشاره کرد.

لپ تاپ گیمینگ Lenovo IdeaPad 3

لپ تاپ گیمینگ Lenovo IdeaPad 3

از ویژگی های اصلی و برجسته  لپ تاپ گیمینگ Lenovo IdeaPad 3، صفحه نمایش 15.6 اینچی آن با وضوح 1080p پیکسل و نرخ تازه سازی 120 هرتز است که برای گیمرها گزینه بی نظیر است. این دستگاه از پردازنده AMD Ryzen 5 5600H و کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3050 Ti پشتیبانی می کند. همچنین دارای 8 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه SSD و بسیاری از ویژگی های دیگر است.

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی Gigabyte

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی Gigabyte

این لپ تاپ، یک دستگاه قدرتمند است که با مقدار RAM آن در مقایسه با لپ تاپ های هم قیمت خود، کمی بیشتر است. ضمن این که این لپ تاپ گیگابایت از نسل یازدهم پردازنده اینتل Core i5-11400H، ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت درایو حالت جامد پشتیبانی می‌کند. و با برخورداری از کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3060 به شما اجازه می دهد تا بازی های مورد علاقه خود را به راحتی اجرا کنید.

برای مطالعه بخش دوم این مقاله می توانید با ما همراه باشید.

منبع: windowscentral