اگر کار کردن با هدفون برایتان سخت است و از طرفی اسپیکرهای داخلی لپ تاپ یا مانیتور شما از قدرت و کیفیت لازم برخوردار نیستند، بهتر است تا از اسپیکرهای خارجی در کنار کامپیوتر یا لپ تاپ خود استفاده کنید. برای اینکه صاحب یک اسپیکر با کیفیت شوید، حتماً نیازی نیست تا هزینه زیادی را صرف کنید! همچنین حتماً نیازی نیست تا یک اسپیکر هارمن کاردن 5.1 با قابلیت پخش صدای محیطی و سه بعدی را خریداری کنید! بلکه می توانید با پرداخت هزینه ای منطقی، یک اسپیکر کاربردی برای مصارف روزمره و پخش فیلم و موزیک تهیه نمایید. در ادامه چند مدل از بهترین اسپیکرهای میان رده را به شما معرفی می کنیم که اغلب آنها با قیمت زیر 100 دلار در بازارهای جهانی به فروش می رسند. سایر مدل های این اسپیکرها را می توانید در بخش اول مقاله خرید اسپیکر کامپیوتر با قیمت مناسب بر روی سایت ایده برتر مشاهده کنید.

اسپیکر Creative GigaWorks T20 Series II – صدای شفاف

اسپیکر Creative GigaWorks T20 Series II – صدای شفاف

به طور کلی شرکت Creative به ساخت محصولات با کیفیت اما ارزان قیمت معروف است. اسپیکر T20 این شرکت نیز جزء مدل هایی است که علیرغم قیمت مناسب، صدایی شفاف و با کیفیت را ارائه می دهد. به طوری که می توانید به موزیک های مورد علاقه تان با بهترین کیفیت با آن گوش دهید. این اسپیکر کامپیوتر دارای جم هدفون نیز هست و از اتصال به کامپیوتر و لپ تاپ از طریق کابل Aux پشتیبانی می کند.

اسپیکر GOgroove BassPULSE – ظاهری شبیه به محصولات نسل آینده

اسپیکر GOgroove BassPULSE – ظاهری شبیه به محصولات نسل آینده

این اسپیکر را می توان جذاب ترین مدل موجود در لیست از لحاظ ظاهری دانست! اگر به محصولاتی با ظاهر مدرن و خاص علاقه دارید، اسپیکر BassPULSE از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. این اسپیکر سه تکه در پخش انواع صداهای زیر و بم عملکردی عالی ارائه می دهد و صدایی شفاف را در هنگام پخش با صدای بلند یا کم برای شما به ارمغان می آورد.

اسپیکر Creative T12 – قابل اتصال به هر چیزی!

اسپیکر Creative T12 – قابل اتصال به هر چیزی!

اسپیکر T12 برند Creative یک انتخاب مقرون به صرفه است که از دو بخش تشکیل شده و می توان آن را به راحتی به انواع کامپیوتر، لپ تاپ و دستگاه های پخش دیگر اتصال داد. کیفیت صدای این اسپیکر بهترین نیست، اما برای مصارف روزمره و به عنوان یک اسپیکر ارزان قیمت انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد.

اسپیکر Creative Pebble 2.0 – قدرت Pebble!

اسپیکر Creative Pebble 2.0 – قدرت Pebble!

اسپیکر Creative Pebble 2.0 از دو تکه کوچک تشکیل شده و از طریق USB به دستگاه مورد نظر شما متصل می شود. این اسپیکر برای اتصال به کامپیوتر و لپ تاپ های رومیزی کاملاً مناسب است و علیرغم ابعاد جمع و جور و کوچکی که دارد، صدایی شفاف را ارائه می دهد. این اسپیکر در حال حاضر بر روی وب سایت آمازون با قیمت فقط 18 دلار به فروش می رسد و از این جهت می توان آن را ارزان ترین مدل موجود در لیست ما دانست.

منبع: windowscentral