اگر کار کردن با هدفون برایتان سخت است و از طرفی اسپیکرهای داخلی لپ تاپ یا مانیتور شما از قدرت و کیفیت لازم برخوردار نیستند، بهتر است تا از اسپیکرهای خارجی در کنار کامپیوتر یا لپ تاپ خود استفاده کنید. برای اینکه صاحب یک اسپیکر با کیفیت شوید، حتماً نیازی نیست تا هزینه زیادی را صرف کنید! همچنین حتماً نیازی نیست تا یک اسپیکر هارمن کاردن 5.1 با قابلیت پخش صدای محیطی و سه بعدی را خریداری کنید! بلکه می توانید با پرداخت هزینه ای منطقی، یک اسپیکر کاربردی برای مصارف روزمره و پخش فیلم و موزیک تهیه نمایید. در ادامه چند مدل از بهترین اسپیکرهای میان رده را به شما معرفی می کنیم که اغلب آنها با قیمت زیر 100 دلار در بازارهای جهانی به فروش می رسند. سایر مدل های این اسپیکرها را می توانید در بخش دوم این مقاله بر روی سایت ایده برتر مشاهده کنید.

اسپیکر کامپیوتر Bose Companion 2 Series III – صدای با کیفیت

اسپیکر کامپیوتر Bose Companion 2 Series III – صدای با کیفیت

اگر به دنبال بهترین کیفیت صدا با کمترین هزینه هستید، این اسپیکر برند Bose از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. به طور کلی اسپیکرهای این برند همگی به عملکرد عالی در پخش صدا معروف هستند و صدایی قوی و شفاف را ارائه می دهند. از این جهت اسپیکرهای شرکت Bose همواره از فروش بالایی در بازار برخوردار هستند و محبوبیت زیادی در میان کاربران خانگی دارند.

اسپیکر Logitech Speaker System Z313 – قیمت مناسب

اسپیکر Logitech Speaker System Z313 – قیمت مناسب

اسپیکر مدل Z313 برند لاجیتک از نوع سه تکه است و به یک ساب ووفر قدرتمند مجهز است. همچنین این مدل دارای دو ستلایت است و در مجموع قادر به پخش صدا با توان کلی 25 وات است. این میزان توان باعث شده تا این اسپیکر برای پخش صدا در اتاق هایی با ابعاد متوسط و نسبتاً بزرگ کاملاً مناسب باشد. به طور کلی اسپیکر Z313 لاجیتک برای علاقه مندان به موسیقی گزینه ایده آلی است.

اسپیکر Edifier Exclaim e10 – کوچک اما مؤثر و کارا

اسپیکر Edifier Exclaim e10 – کوچک اما مؤثر و کارا

اگر فضای زیادی بر روی میز کامپیوتر خود برای قرار دادن اسپیکر در اختیار ندارید، می توانید از اسپیکر Exclaim e10 برند Edifier استفاده کنید. این اسپیکر علیرغم ابعاد کوچکی که دارد صدای قدرتمندی را پخش می کند و حتی می توان گفت که تعجب شما را بر می انگیزاند! این اسپیکر دارای دو بخش با توییترهای 1.5 اینچی و ووفر 3 اینچی است و کارایی بالایی برای کاربران خانگی دارد.

اسپیکر Mackie CR3 – طراحی استودیویی

اسپیکر Mackie CR3 – طراحی استودیویی

صدای پخش شده توسط اسپیکر Mackie CR3 عالی است و به خوبی انتظارات شما را برآورده می کند. این اسپیکر امکانات قابل توجهی نیز دارد که از میان آنها می توان به مجهز بودن به ورودی Aux و خروجی هدفون در پنل جلویی اشاره کرد. همچنین بر روی پنل پشتی این اسپیکر پورت های TRS و RCA نیز تعبیه شده است. به این ترتیب این اسپیکر از اتصال به پخش کننده های متنوعی پشتیبانی می کند.

اسپیکر Cyber Acoustics CA-3602FFP – زیبا و پرتوان

اسپیکر Cyber Acoustics CA-3602FFP – زیبا و پرتوان

این اسپیکر سه تکه از یک ساب ووفر و دو ستلایت تشکیل شده و قادر به ارائه توان خروجی 30 وات در مجموع است. از جمله مزایای این اسپیکر می توان به مجهز بودن آن به یک پنل کنترل کاربردی اشاره کرد که برای خاموش و روشن کردن دستگاه، کم و زیاد کردن صدا و تنظیم باس به شما کمک زیادی می کند. لازم به ذکر است که این اسپیکر دارای جک هدفون و پورت Aux نیز هست. در بخش دوم مقاله با نام قصد خرید اسپیکر کامپیوتر با قیمت مناسب دارید؟ این مدل ها را مد نظر داشته باشید! (بخش دوم) به معرفی انواع دیگری از مقرون به صرفه ترین اسپیکرهای میان رده کامپیوتر خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

منبع: windowscentral