از ملزومات و واجبات سفر می توان به دوربین با کیفیت برای به ثبت رساندن لحظات اشاره کرد. در ضمن برای به ثبت رساندن خارق العاده ترین لحظات نیاز به مناسب ترین و ضروری ترین لوازم جانبی دارید. گروه تولید محتوا شرکت ایده برتر پارسیان خاورمیانه در ادامه مطلب قصد معرفی و بررسی چند نمونه از مناسب ترین دوربین  و ضروری ترین لوازم جانبی آن را دارد، پس با ما همراه باشید!

1.    GoPro Hero 10 Black

آشنایی با مناسب ترین و بروزترین تجهیزات برای ماجراجویی در دل طبیعت! (بخش اول)

دوربین گوپرو مدل Hero 10 Black یکی از کم حجم ترین و سبک ترین دوربین های ورزشی موجود در بازار است که از حسگر 23 مگاپیکسلی بهره می برد. این دوربین با بهره مندی از پردازنده G2 توانسته یک سر و گردن بالاتر از مدل های قبلی خود قرار بگیرد. از دیگر ویژگی های ارتقا یافته نسبت به مدل های قبلی نیز می توان به نرخ فیلم برداری بالای آن اشاره کرد. برای مشاهده تصاویر ثبت شده و تنظیمات از یک نمایشگر لمسی برخوردار است. از قابلیت های ویژه این مدل از دوربین می توان به لرزش گیر دیجیتال اشاره کرد. از امکانات منحصر به فرد این دوربین نیز می توان به قابلیت مقاومت تا عمق 10 متری زیر آب اشاره کرد. در ضمن با بهره مندی از قاب مخصوصی که دارد شما را قادر خواهد ساخت تا بتوانید تا در عمق بیشتری از دوربین استفاده کنید. از دیگر قابلیت های موجود نیز می توان به LiveBurst، اسلوموشن 8x، قابلیت فرمان های صوتی، لرزش گیر HyperSmooth 4.0، باتری Li-ion با ظرفیتی برابر با 1720 میلی آمپر ساعت، قابلیت ثبت تصاویر با عریض ترین زاویه و ... اشاره کرد. با برخورداری از قابلیت های یاد شده می تواند گزینه مناسبی برای شما به منظور ثبت لحظات باشد.

آشنایی با مناسب ترین و بروزترین تجهیزات برای ماجراجویی در دل طبیعت! (بخش اول)

2.    Insta 360 One X2

آشنایی با مناسب ترین و بروزترین تجهیزات برای ماجراجویی در دل طبیعت! (بخش اول)

از مجهز ترین، پیشرفته ترین و کم حجم ترین دوربین موجود در بازار می توان به دوربین Insta 360 One X2 اشاره کرد. این مدل از دوربین نسبت به مدل های قبلی دارای قابلیت های فراوانی بوده و توانسته تمامی نقاط ضعف خود را از بین ببرد. با توجه به قابلیت ضد آب بودن این امکان به شما داده خواهد شد تا بتوانید این دوربین را تا عمق 10 متری زیر آب نیز استفاده کنید. لنز تعبیه شده در این مدل از دوربین قابلیت تصویر برداری با کیفیت 5.7K را دارد و می تواند ثبت تصاویری با بالاترین کیفیت را برای شما به ارمغان بیاورد. در ضمن با برخورداری از عکاسی با کیفیت 18 مگاپیکسل و بیشینه بیت ریت 100Mbps این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید در محیط های کم نور نیز تصاویری با بالاترین کیفیت را به ثبت برسانید. در طراحی و ساخت این دوربین از یک باتری قدرتمند استفاده شده که از ظرفیتی برابر با 1360 میلی آمپر ساعت برخوردار بوده و می تواند کارایی برابر با 80 دقیقه داشته باشد. لازم به ذکر است که با توجه به بهره مندی از حالت Auto Frame می توان گفت که توانسته یکی از دردسرهای کار با دوربین 360 درجه را به دست فراموشی برساند. این ویژگی با ایجاد کادر به شما در ضبط فیلم 360 درجه کمک زیادی خواهد کرد. به منظور استفاده از تمامی امکانات اپلیکیشن دوربین نیاز به یک اسمارت فون و یا تبلت پیشرفته دارید.

آشنایی با مناسب ترین و بروزترین تجهیزات برای ماجراجویی در دل طبیعت! (بخش اول)

برای آشنایی با دیگر تجهیزات مناسب ماجراجویی در دل طبیعت بخش دوم مقاله مناسب ترین و بروزترین تجهیزات برای ماجراجویی در دل طبیعت را مشاهده کنید.

منبع: cnet