در ادامه بخش اول مقاله بهترین اپلیکیشن های دوربین برای آیفون که شما را به یک عکاس حرفه ای تبدیل می کند! در این بخش نیز قصد معرفی و بررسی دیگر اپلیکیشن های دوربین برای آیفون را داریم، لطفا تا آخر مطلب با ما همراه باشید!

ProCam 8

بهترین اپلیکیشن های دوربین برای آیفون که شما را به یک عکاس حرفه ای تبدیل می کند! (بخش دوم)

اگر قصد دارید عکس هایی با حالت پرتره و بسیار با کیفیت بگیرید، اپلیکیشن ProCam 8 می تواند در این زمینه کمک فراوانی به شما بکند. این برنامه با همه گوشی های آیفون از جمله iPhone XR و iPhone SE 2020 سازگار است و از حالت فیلم برداری نیز پشتیبانی می کند. اگر سیستم دوربین دوگانه دارید، با این برنامه می‌ توانید یک قدم جلوتر بروید و عکس ‌های سه ‌بعدی ثبت کنید.

گفتنی است که ProCam 8 یک برنامه ویرایشگر حرفه ای عکس است و چیزی بیش از یک جایگزین برای برنامه اصلی دوربین به شمار می آید. در این برنامه بیش از 60 فیلتر، 17 لنز و 19 ابزار ویرایش قدرتمند وجود دارد تا لحظات شما را تا جایی که می‌ توانند بی نقص ثبت کنند. ضمن این که در اپلکیشن می توانید به ویدیوهای خود، موسیقی پس زمینه اضافه کنید!

از ویژگی ‌های برجسته ProCam 8 می توان به چندین گزینه برای شاتر عکس، از جمله لرزش‌گیر (anti-shake)، دکمه شاتر صفحه (screen shutter/big button) و تایمر (interval) اشاره کرد. همچنین در این برنامه تمامی تنظیمات دستی برای نوردهی، تعادل رنگ سفید، فوکوس خودکار، سرعت شاتر، ISO و ... در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

Camera+ 2

بهترین اپلیکیشن های دوربین برای آیفون که شما را به یک عکاس حرفه ای تبدیل می کند! (بخش دوم)

یکی دیگر از برنامه های دوربین که مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است، برنامه Camera+ 2 است. در حالی که این اپلیکیشن از یادگیری ماشینی استفاده می کند تا به طور خودکار بهترین تنظیمات از پیش تعیین شده را برای یک عکس عالی به شما ارائه دهد، همچنین به خواسته های شما احترام می گذارد و کنترل کامل را نیز به شما می دهد. از ویژگی های جالب این برنامه می توان به حالت لبخند اشاره کرد که وقتی همه افراد در کادر لبخند بزنند، به ‌طور خودکار عکس می گیرد. همچنین این برنامه دارای حالت Stabilizer  است که در مواقع پایداری عکس، به صورت خودکار و بدون هیچ گونه تاری عکس می گیرد. با کمک ابزارهای ویرایش عکس این برنامه می توانید ویرایش‌های غیر مخرب مناسبی را به عکس ‌های خود بدهید تا شگفت ‌انگیز تر به نظر برسند.

Slow Shutter Ca

بهترین اپلیکیشن های دوربین برای آیفون که شما را به یک عکاس حرفه ای تبدیل می کند! (بخش دوم)

اگر به دنبال تخصص در عکاسی با نوردهی طولانی یا لانگ اکسپوژر هستید، برنامه Slow Shutter Cam می تواند به شما در انجام این کار کمک کند!

چه بخواهید از نورپردازی یک بزرگراه عکاسی کنید یا از یک جرقه برای هجی کردن نام خود در هوا استفاده کنید، باید از قابلیت لانگ اکسپوژر استفاده کنید. اما بدون DSLR، انجام این کار بسیار سخت است. خوشبختانه، برنامه دوربین Slow Shutter Cam می تواند در این زمینه به شما کمک کند. در این برنامه، چند گزینه برای جلوه های نور سرد وجود دارد که عبارتند از: تاری حرکت (motion blur)، مسیر نور (light trail) و نور کم (low light). با این حال با کمک این برنامه می توانید عکس های خلاقانه ای از نورپردازی های چراغ برق در بزرگراه ها و ... بگیرید.

منبع: imore