از نمونه گوشی های ایده آل مخصوص گیمینگ در دنیای گوشی های هوشمند می توان به ZTE Nubia Red Magic 7 اشاره کرد. این گوشی به دلیل بهره مندی از سیستم سخت افزاری رده بالا، تبدیل به یکی از گوشی های قدرتمند و سریع در سراسر دنیا شده است. صفحه نمایش و اسپیکرهای باکیفیت و ... از دیگر ویژگی های این مدل از گوشی گیمینگ محسوب می شود. در ادامه مطلب به بررسی تخصصی تر و کامل تر Red Magic 7 خواهیم پرداخت، لطفا تا آخر مطلب با ما همراه باشید!

ZTE Nubia Red Magic 7 سریع ترین و قدرتمند ترین گوشی گیمینگ!

طراحی!

شرکت نوبیا متعلق به ZTE در طراحی و ساخت گوشی گیمینگ مدل Red Magic 7 از یک فن خنک کننده قدرتمند استفاده کرده است. فن تعبیه شده از نورپردازی RGB برخوردار بوده که در هنگام فعال کردن فن روشن می شود. این شرکت به منظور زیبایی بخشیدن به طراحی این گوشی از قاب شیشه ای استفاده کرده تا کاربر قادر به مشاهده پنل پشتی گوشی باشد! صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED تعبیه شده در این گوشی نیز دارای کیفیت بالایی بوده و از نرخ تازه سازی 165 هرتز و وضوح 1080x2400 پیکسل بهره می برد. از دیگر ویژگی های صفحه نمایش تعبیه شده نیز می توان به محافظ از نوع گوریلا گلاس 5 اشاره کرد. شرکت نوبیا به منظور مقاوم تر کردن گوشی در برابر ضربات احتمالی و سقوط از ارتفاع در طراحی فریم از جنس آلومینیوم باکیفیت استفاده کرده است. پنل جلویی این گوشی نیز از 83 درصد نمایشگر تشکیل شده و در قسمت بالایی آن نیز شاهد یک دوربین سلفی خواهیم بود. باتری 4500 میلی آپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری از دیگر قابلیت های Red Magic 7 محسوب می شود.

ZTE Nubia Red Magic 7 سریع ترین و قدرتمند ترین گوشی گیمینگ!

مجهز به صفحه نمایش باکیفیت از نوع AMOLED

صفحه نمایش از ویژگی های مهم Red Magic 7 محسوب شده و با توجه به کیفیت بالا و برخورداری از ویژگی های متنوع می تواند کاربر را تا حد زیادی راضی نگه دارد. از ویژگی های صفحه نمایش تعبیه شده در این گوشی می توان به قابلیت نرخ تازه سازی 165 هرتزی و توانایی نمایش 1 میلیارد رنگ اشاره کرد. این صفحه نمایش با توجه به روشنایی مناسبی که در اختیار دارد می تواند تصاویری باکیفیت و جذابی را به نمایش دربیاورد. در ضمن این صفحه نمایش از نوع آداپتیو نبوده تا به شما این امکان را بدهد که بتوانید نرخ تازه سازی را بین 60، 90، 120 و 165 هرتز به صورت دستی تنظیم کنید. لازم به ذکر است که این ویژگی رابطه مستقیمی با شارژدهی باتری تعبیه شده داشته و شما می توانید در هنگام پایین بودن میزان باتری نرخ تازه سازی را به پایین ترین حد ممکن رسانده تا از شارژدهی بیشتری بهره مند شوید.

ZTE Nubia Red Magic 7 سریع ترین و قدرتمند ترین گوشی گیمینگ!

دارای باتری 4500 میلی آمپر و حسگر امنیتی!

شرکت نوبیا از یک باتری لیتیوم پلیمری استفاده کرده که از ظرفیتی برابر با 4500 میلی آمپر ساعت برخوردار است. این باتری با توجه به ظرفیتی که در اختیار دارد می تواند هنگام انجام بازی هایی همچون کال آف دیوتی، پابجی و دیگر بازی های سنگین شارژدهی از 3 تا 4 ساعت داشته باشد! این مقدار ظرفیت برای یک گوشی گیمینگ مناسب نبوده و بیشتر برای گوشی هایی که برای انجام کارهای رزومره استفاده می شود مناسب است. از ویژگی ها و امکانات مهم این گوشی هوشمند حرفه ای می توان به شارژر سریع و شارژ شدن سریع باتری اشاره کرد. Red Magic 7 با برخورداری از یک شارژر 65 واتی که از سرعت شارژ بالایی بهره می برد قادر است باتری را در عرض 20 دقیقه حدود 80 تا 90 درصد شارژ کند! Red Magic 7 از نظر امنیتی نیز از سطح قابل قبولی برخوردار بوده و با توجه به حسگر اثر انگشت حساسی که در اختیار دارد می تواند در سریع ترین زمان قفل صفحه را برای شما باز کند.

ZTE Nubia Red Magic 7 سریع ترین و قدرتمند ترین گوشی گیمینگ!

سخت افزار قدرتمند، مناسب برای بازی های سنگین!

از مهم ترین بخش های یک گوشی گیمینگ می توان به نوع سیستم سخت افزار آن اشاره کرد. شرکت نوبیا در بخش سخت افزاری Red Magic 7 از سیستم رده بالایی استفاده کرده است. سیستم سخت افزاری استفاده شده در این مدل گوشی شامل پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1، رم با ظرفیتی برابر با 18 گیگابایت از نوع LPDDR5، حافظه داخلی 256 گیگابایتی و پردازنده گرافیکی از نوع Adreno 730 می شود. سیستم خنک کنندگی از دیگر سخت افزارهای استفاده شده در این مدل گوشی بوده که به منظور خنک سازی و خروج گرمای ایجاد شده در داخل گوشی تعبیه شده است. وظیفه سیستم خنک کنندگی به کار رفته در این گوشی به عهده فن قدرتمند بوده که قادر است با چرخشی برابر با 2000 دور دقیقه گرمای تولید شده در داخل گوشی را به سرعت خارج کند. این ویژگی علاوه بر خنک سازی باعث عملکرد بهتر گوشی تا 30 درصد می شود. در ضمن Red Magic 7 دارای رابط کاربری اندروید 12 و Red Magic OS 5.0 بوده تا کاربر از یک رابط کاربری گیمینگ برخوردار باشد!

ZTE Nubia Red Magic 7 سریع ترین و قدرتمند ترین گوشی گیمینگ!

دارای دوربین میان رده و اسپیکرهای باکیفیت!

دوربین های پشتی استفاده شده در Red Magic 7 از نوع 3 گانه بوده و با توجه به امکانات و قابلیت هایی که در اختیار کاربر قرار می دهد می توان گفت که با دوربین های میان رده روبرو هستیم. دوربین های تعبیه شده در قسمت پشتی گوشی به ترتیب دارای سنسورهای 64، 8 و 2 مگاپیکسل هستند. دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی از نوع Wide بوده و می تواند تصاویری باکیفیت معمولی را برایتان ثبت کند. پس اگر به دنبال عکاسی هستید نباید سراغ گوشی های گیمینگ بروید! دوربین سلفی نیز در قسمت جلویی گوشی تعبیه شده که از یک سنسور 8 مگاپیکسلی بهره می برد. این دوربین نیز همانند دوربین های پشتی از کیفیت متوسطی برخوردار است. اسپیکر یکی دیگر از ویژگی های مهم و خوب Red Magic 7 محسوب شده و با توجه به کیفیتی که در اختیار دارد می تواند کاربر را تا حد زیادی راضی نگه دارد. لازم به ذکر است که با توجه به برخورداری از جک 3.5 میلی متری این امکان را به کاربران می دهد تا صداهای در حال پخش را بدون تاخیر با هندزفری دریافت کنند.

منبع: pocket-lint