از با ارزش ترین لوازم جانبی مورد نیاز یک گیمر که رابطه خوبی با آن دارد می توان به کیبورد حرفه ای اشاره کرد. کیبورد گیمینگ VIGOR GK71 SONIC RED SWITCH یکی از حرفه ای ترین و بهترین کیبوردهای موجود در بازار محسوب می شود که توسط شرکت MSI طراحی و تولید شده است. MSI از معتبرترین و نام آشناترین برندهای تولید کننده قطعات کامپیوتر بوده که در سال 1986 با 5 نفر شروع به کار کرده و پس از گذشت 36 سال از تاسیس آن توانسته به یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین برند در بازارهای جهانی تبدیل شود! MSI هم اکنون مشغول تولید انواع مختلف لپ تاپ، کامپیوتر، لوازم جانبی کامپیوتر (کارت گرافیک و ...) ،مانیتور، کیس و ... نیز است.

شرکت MSI به منظور بالا بردن کارایی و ارائه بهترین عملکرد قابلیت ها و ویژگی های متنوع و متعددی در این کیبورد گیمینگ سریع و حرفه ای قرار داده است. از نمونه قابلیت های استفاده شده در کیبورد گیمینگ VIGOR GK71 SONIC RED SWITCH می توان به عملکرد خطی سوئیچ ها، کلیدهای چند رسانه ای هوشمند، حافظه داخلی و قابلیت ذخیره تنظیمات در 3 پروفایل جداگانه، ساخته شده از مواد اولیه مرغوب، استراحت گاه مچ دست، نورپردازی RGB و فناوری N-Key Rollover اشاره کرد. در ادامه مقاله به بررسی بیشتر و تخصصی ترن این مدل از کیبورد شرکت MSI خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

آشنایی با کیبورد گیمینگ VIGOR GK71 SONIC Red Switch ام اس آی!

طراحی ظاهری کیبورد گیمینگ MSI VIGOR GK71 SONIC!

کیبورد گیمینگ VIGOR GK71 SONIC RED SWITCH ام اس آی علاوه بر برخورداری از ظاهری شیکی که در اختیار دارد از طراحی ارگونومیکی نیز بهره مند است. ظاهر شیک این مدل کیبورد همراه با نورپردازی حرفه ای توانسته یک ترکیب گیمر پسند را به وجود بیاورد. MSI در این کیبورد گیمینگ با طراحی ارگونومیک از کلیدهای متعددی همچون کلید چرخان و کلیدهای کنترل کننده رسانه در قسمت بالایی کیبورد استفاده کرده اند تا کاربر هنگام تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی بدون انجام دادن کارهای اضافی و غیر ضروری بتواند آن ها را کنترل کنند. نورپردازی RGB به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده و زیبایی کیبورد را چندین برابر کرده است. کلید هایی که در ساخت این کیبورد استفاده شده از فاصله استانداردی برخوردار بوده و با توجه به جنس باکیفیت و مرغوبی که دارند می توانند در برابر ضربات احتمالی و یا سقوط از ارتفاع مقاومت زیادی داشته باشند. ابعاد 442.5x138x41 میلی متری فضای زیادی از میز شما اشغال نکرده و با توجه به وزن مناسب 854 گرمی که در اختیار دارد، از قابلیت حمل و نقل آسان نیز برخوردار است. این ویژگی نیز می تواند یکی از مهم ترین ویژگی های یک کیبورد برای انجام بازی های ویدئویی و دیگر کارهای روزمره باشد! در ضمن این مدل از کیبورد دارای یک تکیه گاه مخصوص مچ نیز بوده و با توجه به جنس مموری فوم و حالت نرم مانندی که در اختیار دارد می تواند فشار وارد بر مچ ها را تا حد زیادی کاهش داده تا کاربر قادر باشد ساعت های زیادی مشغول استفاده از این کیبورد باشد. کابل استفاده شده در این کیبورد نیز از طول مناسب 1.8 متری برخوردار بوده تا آزادی عمل بیشتری به شما داده باشد. در ضمن به منظور تنظیم میزان ارتفاع نیز از پایه در زیر کیبورد استفاده شده تا میزان ارتفاع را بر حسب راحتی خود تنظیم کنید!

طراحی ظاهری کیبورد گیمینگ MSI VIGOR GK71 SONIC!

سوئیچ های پرسرعت و کلیدهای مولتی مدیا کیبورد گیمینگ ام اس آی K68 RGB Cherry MX Red!

کورسیر به منظور بالا بردن اطمینان و دقت کیبورد گیمینگ K68 RGB Cherry MX Red از سوئیچ های قرمز بهره برده است. این قابلیت می تواند دقت شما را هنگام انجام بازی های حساس و هیجانی بالا برده تا درصد پیروزی شما افزایش یابد. طبق اعلام شرکت کورسیر سوئیچ استفاده شده در این مدل کیبورد برای فعال سازی نیاز به فاصله فشار و نیرویی برابر با 45 گرم دارد. در ضمن به دلیل عملکرد خطی که در ساخت این سویئچ ها استفاده شده می توان گفت که کیبورد می تواند دستورات کاربر را با کم ترین میزان تاخیر اجرا کند! از دیگر ویژگی های عملکرد خطی نیز می توان به کاهش خستگی انگشتان در هنگام استفاده به صورت طولانی مدت اشاره کرد! کلیدهای اختصاصی کنترل مولتی مدیا از دیگر ویژگی هایی است که شرکت MSI در طراحی کیبورد گیمینگ VIGOR GK71 SONIC RED SWITCH بهره برده است. کلید های اختصاصی مولتی مدیا به کاربر این امکان را خواهد داد تا بتواند هنگام پخش موسیقی به آسانی اقدام به کاهش، افزایش میزان صدا و قطع صدا، توقف کامل پخش، ادامه دادن به پخش، رفتن به ترک بعدی و یا ترک قبلی و پخش دوباره ترک در حال پخش کنید!

سوئیچ های پرسرعت و کلیدهای مولتی مدیا کیبورد گیمینگ ام اس آی K68 RGB Cherry MX Red!

نورپردازی RGB و حافظه داخلی کیبورد مخصوص بازی ام اس آی مدل VIGOR GK71 SONIC RED SWITCH

شرکت MSI به منظور زیباسازی هر چه بیشتر در ساخت کیبورد گیمینگ VIGOR GK71 SONIC RED SWITCH از نورپردازی حرفه ای RGB استفاده کرده است. نورپردازی اضافه شده به این مدل از کیبورد در زیر تمامی دکمه های آن قابل مشاهده است. در ضمن با توجه به طراحی دو لایه و شفاف سرپوش ها نیز توان گفت که نورپردازی استفاده شده در زیر کلیدها اشاره کرد که زیبایی خارق العاده و بی نظیری را خلق کرده تا سیستم گیمینگ شما از زیبایی چندین برابری بهره مند شود. لازم به ذکر است که نورپردازی استفاده شده در این مدل کیبورد قابلیت به نمایش گذاشتن 16 میلیون رنگ و چندین افکت نوری را دارد. با استفاده از نرم افزار اختصاصی شرکت MSI می توانید از قابلیت شخصی سازی نورپردازی نیز برخوردار شده و یا نوپردازی کیبورد را با دیگر تجیهزات خود همگام سازی کنید. کیبورد گیمینگ VIGOR GK71 SONIC RED SWITCH دارای حافظه 8 مگابایتی نیز بوده تا کاربر قادر باشد پس از اعمال تنظیمات و برنامه ریزی هایی که بر روی کلیدهای موجود و یا نورپردازی انجام می دهد آن ها را ذخیره کند.

فناوری N-Key Rollover از دیگر ویژگی های اضافه شده به این مدل از کیبورد محسوب شده که وظیفه جلوگیری از خطا رفتن ضربات کاربر و ایجاد تداخلات سیگنال را بر عهده دارد. از دیگر امکاناتی که این فناوری در اختیار کاربر قرار خواهد داد می توان  به قابلیت کارکرد 6 کلید همزمان اشاره کرد. در ضمن شرکت MSI در ساخت کیبورد گیمینگ VIGOR GK71 SONIC RED SWITCH استراحت گاه مچ دست نیز بهره برده است. این قابلیت علاوه بر جلوگیری از خستگی، تعرق و احساس درد در قسمت دست، توانسته طراحی ارگونومیکی را در این مدل کیبورد به وجود بیاورد. این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا برای خلاص شدن از درد مچ دست خود آن را بر روی استراحتگاه تعبیه شده قرار دهید.

منبع: msi