از پیشرفته ترین و برترین محصولات تولیدی شرکت نام آشنای Logitech می توان به کیبورد گیمینگ G815 اشاره کرد. این مدل کیبورد همراه با پیشرفته ترین فناوری ها و قابلیت های متعدد طراحی شده و می تواند لقب بهترین کیبورد گیمینگ در بازارهای جهانی را به دست آورد! طراحی جذاب از نمونه ویژگی هایی است که شرکت لاجیتک در ساخت این مدل از کیبورد خود استفاده کرده است. جذابیت این کیبورد همان چیزی است که گیمرهای حرفه ای برای تکمیل کردن سیستم گیمینگ خود احتیاج دارند! در ضمن شرکت لاجیتک جهت زیباسازی دوچندان کیبورد گیمینگ G815 از نورپردازی RGB استفاده کرده است. سوئیچ های مکانیکی، کلیدهای میانبر، حافظه داخلی، قابلیت سازگاری با کامپیوتر شخصی و بازی های مورد تایید )پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس One، X و (S، رابط USB به منظور متصل شدن، ابعاد و وزن مناسب از دیگر ویژگی های استفاده شده در این مدل کیبورد محسوب می شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر کیبورد گیمینگ G815 لاجیتک خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

کیبورد گیمینگ G815، از برترین های لاجیتک!

طراحی کیبورد گیمینگ لاجیتک G815!

لاجیتک در ساخت کیبورد گیمینگ G815 علاوه بر طراحی ارگونومیک از طراحی حرفه ای و گیمر پسند نیز بهره برده است. لاجیتک در طراحی این مدل کیبورد از کلیدهای متعددی همچون کلید چرخان و کلیدهای کنترل کننده رسانه در قسمت بالایی کیبورد استفاده کرده اند تا کاربر هنگام تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی بدون انجام دادن کارهای اضافی و غیر ضروری بتواند آن ها را کنترل کنند. نورپردازی RGB به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده و زیبایی کیبورد را چندین برابر کرده است. کلید هایی که در ساخت این کیبورد استفاده شده از فاصله استانداردی برخوردار بوده و با توجه به جنس باکیفیت و مرغوبی که دارند می توانند در برابر ضربات احتمالی و یا سقوط از ارتفاع مقاومت زیادی داشته باشند. ابعاد 475x150x22 میلی متری فضای زیادی از میز شما اشغال نکرده و با توجه به وزن مناسب 1.145 کیلوگرمی که در اختیار دارد، از قابلیت حمل و نقل آسان نیز برخوردار است. این ویژگی نیز می تواند یکی از مهم ترین ویژگی های یک کیبورد برای انجام بازی های ویدئویی و دیگر کارهای روزمره باشد! کابل رابط استفاده شده در کیبورد گیمینگ G815 از نوع USB بوده و از طول مناسب 1.8 متری برخوردار بوده تا آزادی عمل بیشتری به شما داده باشد. در ضمن به منظور تنظیم میزان ارتفاع نیز از پایه در زیر کیبورد استفاده شده تا میزان ارتفاع را بر حسب راحتی خود تنظیم کنید!

طراحی کیبورد گیمینگ لاجیتک G815!

سوئیچ های پرسرعت و کلیدهای میانبر کیبورد گیمینگ لاجیتک مدل G815!

لاجیتک به منظور بالا بردن اطمینان و دقت کیبورد گیمینگ G815 از سوئیچ های قرمز، قهوه ای و سفید بهره برده است. سوئیچ استفاده شده در این مدل کیبورد از نوع Low Profile و در 3 نوع خطی، کلیکی و لمسی تولید شده است. این قابلیت می تواند دقت شما را هنگام انجام بازی های حساس و هیجانی بالا برده تا درصد پیروزی شما افزایش یابد. طبق اعلام شرکت لاجیتک سوئیچ استفاده شده در این مدل کیبورد برای فعال سازی نیاز به فاصله فشار و نیرویی کم دارد. در ضمن به دلیل عملکردی که در ساخت این سویئچ ها استفاده شده می توان گفت که این کیبورد می تواند دستورات کاربر را با کم ترین میزان تاخیر اجرا کند! از دیگر قابلیت های این کیبورد گیمینگ دارای سوئیچ های جادویی می توان به کاهش خستگی انگشتان در هنگام استفاده به صورت طولانی مدت اشاره کرد! کلیدهای اختصاصی کنترل مولتی مدیا از دیگر ویژگی هایی است که شرکت Logitech در طراحی کیبورد گیمینگ G815 بهره برده است.

شرکت لاجیتک به منظور دسترسی آسان و راحت به کنترل کردن صدای سیستم کاربر از 1 دکمه اختصاصی به منظور قطع کامل صدا و از 1 کلید دیگر که به صورت چرخان در گوشه سمت راست کیبورد طراحی شده استفاده کرده تا برای کم و یا زیاد کردن میزان صدای مدیای در حال پخش با هیچ چالشی روبرو نشوید. با استفاده از دکمه قطع صدا می توانید اقدام به قطع کامل صدا کنید! کلید های اختصاصی مولتی مدیا به کاربر این امکان را خواهد داد تا بتواند هنگام پخش موسیقی به آسانی اقدام به کاهش، افزایش میزان صدا و قطع صدا، توقف کامل پخش، ادامه دادن به پخش، رفتن به ترک بعدی و یا ترک قبلی و پخش دوباره ترک در حال پخش کنید! از دیگر کلیدهای تعبیه شده در کیبورد گیمینگ G815 می توان به کلیدهای G، کلیدهای M، کلید کنترل نور و کلید حالت بازی اشاره کرد.

  • کلیدهای G: شرکت لاجیتک کلیدهای G (G1, G2, G3, G4, G5) را جهت ذخیره تنظیماتی که در داخل نرم افزار اختصاصی لاجیتک (G HUB) و یا تنظیماتی که در داخل بازی انجام می دهید اضافه کرده است. در ضمن با استفاده از نرم افزار ذکر شده می تواند اقدام به مدیریت کاکرد کلیدهای G نیز کنید!
  • کلیدهای M: این کلیدها نیز به منظور دسترسی به پروفایل هایی است که پس از اعمال تغییراتی که بر روی عملکرد کلیدها صورت می گیرد بوده و به کاربر این امکان را می دهد تا تغییرات خود را بر روی هر کدام از آن ها ذخیره کرده و در صورت نیاز اقدام به انتخاب یکی از آن ها کنند!
  • حالت بازی: با استفاده از این دکمه نیز قادر خواهید بود کلیدهایی را که موجب می شود تا بازی شما با وقفه روبرو شود را غیر فعال کنید!

سوئیچ های پرسرعت و کلیدهای میانبر کیبورد گیمینگ لاجیتک مدل G815!

نرم افزار اختصاصی و نورپردازی کیبورد مخصوص بازی logitech g815!

شرکت لاجیتک جهت کنترل آسان و پیشرفته عملکرد کلیدهای تعبیه و یا نورپردازی اضافه شده در کیبورد گیمینگ G815 از نرم افزار اختصاصی که با عنوان Logitech G HUB عرضه شده بهره برده است! از دیگر قابلیت هایی که با استفاده از این نرم افزار به دست خواهید آورد نیز می توان به تنظیم دیگر قطعات و وسایل خود بز اساس بازی اشاره کرد. پس از تنظیم نیز می توانید اقدام به متصل کردن آن ها با برنامه هایی همچون OBS و Discord کنید. در ضمن از قابلیت به اشتراک گذاری تنظیمات مورد نظر خود نیز بهره مند خواهید بود! شرکت لاجیتک به منظور زیباسازی هر چه بیشتر در ساخت کیبورد گیمینگ G815 از نورپردازی حرفه ای RGB استفاده کرده است. نورپردازی اضافه شده به این مدل از کیبورد در زیر تمامی دکمه های آن قابل مشاهده است. لازم به ذکر است که نورپردازی استفاده شده در این مدل کیبورد قابلیت به نمایش گذاشتن 16.8 میلیون رنگ و چندین افکت نوری را دارد. با استفاده از نرم افزار ذکر شده می توانید از قابلیت شخصی سازی نورپردازی نیز برخوردار شوید!

منبع: logitechg