شرکت ریزر با تولید کیبورد گیمینگ مدل Huntsman V2 Analog توانست همه نگاه ها را به سمت خود بکشاند! این کیبورد به دلیل برخورداری از ظاهری جذاب و گیمر پسند، قابلیت های متنوع و متعدد و امکانات بی شمار تبدیل به یکی از حرفه ترین و سریع ترین کیبوردهای موجود در بازارهای جهانی شده است. شرکت ریزر نیز به دلیل تولید محصولات باکیفیت همراه با استانداردهای جهانی از کاربران و طرفداران بی شماری بهره می برد. در ادامه مطلب قصد معرفی و بررسی این کیبورد را داریم، پس لطفا تا آخر مطلب با ما همراه باشید!

Razer Huntsman V2 Analog سریع ترین و حرفه ای ترین!

طراحی!

کیبورد گیمینگ Huntsman V2 Analog از جدیدترین مدل های تولید شده توسط شرکت ریزر بوده که ظاهری مشابه با مدل های قبلی داشته و نوع کلیدهای طراحی شده تنها تفاوت این مدل کیبورد نسبت به مدل های قبلی محسوب می شود. شرکت ریزر در طراحی و ساخت این مدل کیبورد خود از رنگ مشکی استفاده کرده تا جذابیت و هیجان بیشتری برای گیمرها داشته باشد. شرکت ریزر همچنین در ساخت بدنه این دستگاه از پلاستیک مرغوب و باکیفیت استفاده کرده است. این بدنه قادر است در برابر ضربه های احتمالی و سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی داشته باشد. از دیگر ویژگی های که در ساخت بدنه این کیبورد مخصوص بازی استفاده شده می توان به صفحه آلومینیومی اشاره کرده که در زیر دکمه ها قرار داده شده است. نورپردازی RGB نیز یکی از موارد مثبت در طراحی این مدل کیبورد محسوب می شود. شرکت ریزر نورپردازی این مدل کیبورد را تا استراحتگاه مچ دست نیز ادامه داده تا شاهد جلوه زیبا و جدیدی از کیبورد باشیم. ریزر همچنین به منظور اذیت نشدن و عدم خستگی مچ دستان کاربر از یک استراحتگاه استاندارد نیز بهره برده است. با توجه به استاندارد بودن ستراحتگاه می توانید بدون خستگی مدت زمان زیادی را مشغول بازی کردن باشید!

Razer Huntsman V2 Analog سریع ترین و حرفه ای ترین!

مجهز به نورپردازی RGB

شرکت ریزر در طراحی و ساخت کیبورد Huntsman V2 Analog جهت زیبایی چندین برابری این کیبورد را مجهز به نورپردازی کامل کرده است. نوپردازی RGB استفاده شده در این کیبورد همانند یک نوار در زیر همه دکمه ها از جمله استراحتگاه استفاده شده است. با این ویژگی می توان گفت که Huntsman V2 Analog از زیبایی چندین برابری نسبت به دیگر کیبوردها برخوردار است. استراحتگاه یکی دیگر از موارد مثبت این کیبورد محسوب شده و با توجه به برخورداری از ابعاد و طراحی استاندارد می تواند از خستگی مچ دستان شما جلوگیری کند.

Razer Huntsman V2 Analog سریع ترین و حرفه ای ترین!

قابلیت شخصی سازی!

از ویژگی هایی مهمی که شرکت ریزر در طراحی و ساخت کیبورد گیمینگ مدل Huntsman V2 Analog استفاده کرده است می توان به قابلیت برنامه ریزی و شخصی ساز کلیدها اشاره کرد. شرکت ریزر به منظور شخصی سازی تمامی عملکردهای کیبورد (شامل نورپردازی و کلیدها) از نرم افزار Synapse 3 بهره برده است. کاربر با استفاده از این نرم افزار قادر خواهد بود علاوه بر تغییر رنگ و نوع نورپردازی RGB، وظیفه کلیدها را طبق سلیقه شخصی، نقطه فشار و ارتفاع برگشت دکمه ها را نیز برنامه ریزی کند. از دیگر کاربردهای این نرم افزار نیز می توان به تخصیص دادن 2 عملکرد به هر دکمه اشاره کرد. با این ویژگی می توانید از عملکرد دکمه هنگام فشار دادن و رها کردن بهره مند شوید. ریزر در ساخت این کیبورد از کلیدهایی استفاده کرده است که از عمقی برابر با 3.6 میلی متر برخوردار هستند. لازم به ذکر است که عمق کلیدهای تعبیه شده در این مدل کیبورد از قابلیت تغییر برخوردار بوده تا به شما این امکان را بدهد که بتوانید میزان عمق آن ها را تا 1.5 میلی متر تغییر دهید. با این ویژگی حساسیت کلیدهای کیبورد به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته تا کاربر هنگام تایپ کردن تسلط بیشتری داشته باشد.

Razer Huntsman V2 Analog سریع ترین و حرفه ای ترین!

مجهز به سویئچ نوری و عمر بالای کلیدها!

مجهز بودن به سوئیچ نوری از قابلیت های منحصر به فرد کیبورد گیمینگ Huntsman V2 Analog محسوب می شود. این قابلیت وظیفه فعال سازی کلیدها با استفاده از پرتو مادون قرمز را بر عهده دارد. این ویژگی باعث می شود تا کاربر قادر باشد با هر شدت و تعداد اقدام به فشار دادن پشت سر هم کلیدها کند. شرکت ریزر به منظور کاهش میزان صدای تولید شده هنگام استفاده از کاهش دهنده های صدای سیلیکونی بهره برده است. این ویژگی با کاهش قابل ملاحظه صدای کلیدها می تواند تجربه لذت بخشی را هنگام تایپ به کاربران منتقل کند. در ضمن طبق اعلام شرکت ریزر این کیبورد می تواند مدت زیادی برای کاربر کار کرده و عمری برابر با 100 میلیون ضربه داشته باشد. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که کیبورد گیمینگ Huntsman V2 Analog مجهز به 4 عدد کلید مخصوص پخش و یک دیال پد چند کاره بوده و با توجه به بهره مندی از نرخ پرسش بالا می تواند عملکرد فوق العاده سریعی داشته باشد.

منبع: global.techradar