در این مقاله با یکی دیگر از محصولات باکیفیت شرکت گرین که با عنوان کامپیوتر یکپارچه GX22-i318S طراحی و تولید شده است در کنار شما خواهیم بود. شرکت ایرانی گرین را می توان یکی از تولد کنندگان انواع مختلف کامپیوترهای یکپارچه محسوب کرد. تمامی محصولات تولیدی این شرکت همانند کامپیوترهای یکپارچه به دلیل بهره مندی از قابلیت های متنوع و استانداردهای روز دنیا توانسته توجه اغلب کاربران را به سمت خود جلب کند! این شرکت هم اکنون مشغول تولید انواع مختلف ماوس، کیبورد، پاور، فن کیس، کیس، خنک کننده های آبی و بادی و ... بوده و توانسته اکثر نیاز کاربران را برطرف کند. از قابلیت ها و ویژگی هایی که شرکت گرین در طراحی و ساخت کامپیوتر همه کاره GX22-i318S مورد استفاده قرار داده می توان به اسپیکرهای باکیفیت، پورت های متعدد، ماژول های شبکه بی سیم (بلوتوث و وای فای)، صفحه نمایش باکیفیت، سیستم سخت افزاری مناسب و قابلیت ارتقا برخی از آن ها و ... می شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از کامپیوتر یکپارچه شرکت گرین خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی و آشنایی با کامپیوتر یکپارچه GX22-i318S گرین!

طراحی ظاهری کامپیوتر همه کاره GX22-i318S گرین!

شرکت گرین جهت پوشش دادن سلیقه بیشتر کاربران کامپیوتر یکپارچه GX22-i318S را در 2 رنگ سیاه و سفید طراحی کرده است. این ویژگی همچنین می تواند به کاربران این امکان را بدهد تا نسبت به حفظ هارمونی رنگ های اتاق خود اقدام به انتخاب یکی از رنگ ها کند! ابعاد جمع و جور 361.54x490.3x61.66 میلی متری از دیگر ویژگی های این مدل از کامپیوتر یکپارچه محسوب می شود. به همین دلیل کامپیوترهای یکپارچه برای افرادی که به دنبال کامپیوتری هستند تا علاوه بر رفع نیازشان از ویژگی هایی همچون اشغال فضایی کم تر و صرفه جویی در هزینه بهره مند شوند می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه باشد. در قسمت زیرین دستگاه نیز از یک پایه استاندارد استفاده شده است. پایه تعبیه شده در این مدل کامپیوتر از جنس فلز مقاوم و باکیفیت بوده و با توجه به طراحی خاصی که در اختیار دارد قادر است علاوه بر اضافه کردن میزان جذابیت، استقامت و تثبیت دستگاه را نیز افزایش دهد. از دیگر ویژگی های مثبتی که در طراحی این مدل کامپیوتر مورد استفاده قرار گرفته می توان به ضخامت ناچیز به همراه عمق مناسب اشاره کرد. این ویژگی ها نیز باعث شده تا این کامپیوتر بدون کیس دارای ظاهر جذاب و مدرن باشد و فضایی همانند یک مانیتور را اشغال کند! 2 عدد اسپیکر نیز در قسمت پشتی دستگاه تعبیه شده و با توجه به قابلیت پخش صدایی باکیفیت می تواند کاربران زیادی را راضی نگه دارد! شرکت گرین پورت های ورودی را نیز در قسمت جلویی و زیرین دستگاه تعبیه کرده است!

طراحی ظاهری کامپیوتر همه کاره GX22-i318S گرین!

پل های ارتباطی متنوع و متعدد آل این وان green gx22-i318s!

شرکت گرین جهت برقراری اتصال کامپیوتر یکپارچه GX22-i318S به صورت بی سیم با دیگر دستگاه ها از ماژول بی سیم Intel Dual Band Wireless-AC 3165 و تکنولوژی بی سیم بلوتوث 4.2 استفاده کرده است. لازم به ذکر است که ماژول بی سیم وای فای اضافه شده در این مدل کامپیوتر از نوع 802.11ac (2.4/5GHz) است. ماژول بی سیم بلوتوث اضافه شده نیز قابلیت پشتیبانی از پروتکل BLE (Bluetooth Low Energy) داشته و می تواند رضایت مندی بیشتر کاربر را فراهم سازد. کامپیوتر یکپارچه GX22-i318S گرین با توجه به بهره مندی از این ماژول قادر است با دیگر دستگاه های پشتیبانی کننده از این تکنولوژی به برقراری ارتباط اقدام کند! با قابلیت متصل شدن به صورت بی سیم این امکان به کاربر داده خواهد شد تا علاوه بر وقفه بسیار ناچیز، از ارتباطی سریع تا 433Mbps و برد عملیاتی فوق العاده موثر بهره مند شوند. از دیگر قابلیت های مهم و موثر ارتباط بی سیم نیز می توان به قابلیت پشتیبانی از Wireless Display و امنیت صد در صدی در هنگام دریافت و ارسال اطلاعات اشاره کرد!

کامپیوتر یکپارچه GX22-i318S گرین علاوه بر برخورداری از ارتباط بی سیم، برای متصل شدن به دستگاه های دیگر نیز از پورت های متعدد بهره برده است! پورت های تعبیه شده در این مدل کامپیوتر شامل 2 عدد پورت USB 3.1 Gen1، 2 عدد USB 2.0، 2 عدد هاب USB 2.0، 1 عدد پورت COM (9 پین)، 1 عدد جک 3.5 میلی متری، پورت LAN، پورت HDMI 1.4b و پورت DisplayPort می شود! با استفاده از پورت HDMI می توانید به رزولوشن 4096x2160 و نرخ به روز رسانی 24 هرتزی رسیده و با استفاده از پورت DisplayPort نیز می توانید به رزولوشن 4096x2304 و نرخ به روز رسانی 60 هرتز برسید! با توجه به بهره مندی از جک هدفون نیز این امکان را خواهید داشت تا صدای ایجاد شده در سیستم را به دست آورید! لازم به ذکر است که شرکت گرین پورت COM را نیز به منظور برقراری ارتباط تجهیزات قدیمی و یا صنعتی اضافه کرده تا کاربر بدون محدودیت اقدام به استفاده از این مدل کامپیوتر کند!

پل های ارتباطی متنوع و متعدد آل این وان green gx22-i318s!

کامپیوتر همه کاره green gx22-i318s: مناسب رفع نیازهای روزانه کاربر!

از دیگر ویژگی های مهم و مثبت استفاده شده در کامپیوتر یکپارچه GX22-i318S گرین می توان به سیستم سخت افزاری مناسب اشاره کرد! سیستم سخت افزاری استفاده شده در این مدل کامپیوتر شامل پردازنده مرکزی Intel Core i3 8100، پردازنده گرافیکی Intel UHD Graphics 630، حافظه رم 8 گیگابایتی از نوع DDR4، خنک کننده پردازندهHeat-Pipe ، پردازشگر صوتی ALC887 شرکت Realtek، هارد دیسک 1 ترابایتی از نوع 2.5 اینچ با رابط ساتا 3 همراه با چرخشی برابر با 5400 دور در دقیقه و 120 گیگابایت اس اس دی از نوع M.2 می شود! با توجه به بهره مندی از سیستم سخت افزاری مناسب می توان گفت که کاربر برای انجام کارهای روزانه خود با این کامپیوتر بدون کیس دارای پردازنده و کارت گرافیک اینتل با هیچ چالشی روبرو نخواهد شد. لازم به ذکر است که با این کامپیوتر همه کاره برخلاف اکثر کامپیوترهای یکپارچه از قابلیت ارتقا سیستم سخت افزاری بهره مند بوده و این امکان را به آن ها می دهد تا برای نصب پردازنده هایی همچون Intel Core i5, i7, i9 حداکثر تا 65 وات و حافظه رم تا 32 گیگابایت اقدام کنند! با ارتقا دادن سیستم سخت افزاری این کامپیوتر می توانید با کارایی بی نظیر دست پیدا کنید!

صفحه نمایش نیز یکی دیگر از موارد مثبت کامپیوتر یکپارچه GX22-i318S گرین محسوب می شود. صفحه نمایش تعبیه شده در این کامپیوتر همه کاری دارای پنل 21.5 اینچ همراه با حاشیه های ناچیزی (2 میلی متر) بوده و با توجه به رزولوشن 1920x1080 پیکسل می تواند تصاویری با بالاترین کیفیت را برای شما به نمایش دربیاورد. روشنایی مناسب، نرخ به روز رسانی 60 هرتز، کنتراست نامی 3000:1 و زاویه دید 178 درجه (عمودی و افقی) به همراه پنل VA از دیگر مشخصات صفحه نمایش محسوب می شود. میزان روشنایی موجود در صفحه نمایش این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید در محیط های پر نور نیز از کیفیت و وضوح بالا بهره مند باشید! در ضمن با توجه به نرخ به روز رسانی 60 هرتزی این صفحه نمایش می توان گفت که با یک صفحه نمایش مناسب روبرو بوده که می تواند تصاویر موجود را با بالاترین کیفیت به نمایش دربیاورد. پایه مناسب نیز در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است. این پایه کاملا ثابت بوده و تنها به وسیله تنظیم زاویه صفحه نمایش می توانید اقدام به ایجاد بهترین دید نمایشگر کنید!

کامپیوتر همه کاره green gx22-i318s: مناسب رفع نیازهای روزانه کاربر!

قابلیت تنظیم صفحه نمایش تا 15 درجه کامپیوتر یکپارچه GX22-i318S گرین!

با توجه به اینکه صفحه نمایش تعبیه شده کامپیوتر یکپارچه GX22-i318S گرین به یک پایه محکم و استاندارد متصل شده می توان گفت که تمامی نیروی وارده بر آن کاملا خنثی شده و می تواند خیال کاربر را بابت این مسئله راحت کند! شرکت گرین به منظور تنظیم زاویه صفحه نمایش از لولای فلزی و مقاوم در پایه تعبیه شده استفاده کرده است. این لولا به کاربر این امکان را خواهد داد تا بدون چالش و مشکل خاصی اقدام به تنظیم صفحه نمایش تا 15 درجه کرده و بهترین دید را نسبت به چشمان خود به وجود آورد! شرکت گرین در طراحی این مدل کامپیوتر از 2 عدد اسپیکر 3 واتی استفاده کرده است. اسپیکرهای تعبیه شده در این مدل کامپیوتر با توجه به بهره مندی از کیفیت بالا و برخورداری از عملکرد هوشمند قادر هستند تا صداهای موجود سیستم را با شفافیت و وضوح بالا پخش کند! در ضمن با توجه به بهره مندی از عملکرد هوشمند آمپلی فایر نیز می توان صدای کاملا زنده و طبیعی را برای کاربر پخش کند!

در ضمن شرکت گرین به منظور راحتی کاربر و جلوگیری از صرف هزینه های اضافی به منظور تهیه ماوس و کیبورد جداگانه، به همراه کامپیوتر یکپارچه GX22-i318S یک عدد ماوس و یک عدد کیبورد نیز عرضه کرده است! ماوس و کیبورد موجود از نوع بی سیم بوده و با توجه به کیفیتی که در اختیار دارند می توانند نیاز اکثر کاربران را برطرف کنند! از نمونه ویژگی آن ها نیز می توان به 117 عدد کلید کیبورد، 5 عدد کلید ماوس با دقتی از 800 تا 1600DPI همراه با نرخ نمونه برداری 250 هرتز اشاره کرد. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل کامپیوتر قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل های ویندوز 7، 8، 10 و 11 را داشته و با توجه به وزن مناسب 4 کیلوگرمی که در اختیار دارد امکان جابجایی راحت را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد!

منبع: green