شرکت Meetion یکی از نمونه تولید کنندگان انواع مختلف لوازم جانبی گیمینگ بوده که فعالیت خود را از سال 2013 شروع کرده است. از محصولات تولیدی این شرکت می توان به انواع مختلف ماوس و ماوس پد های گیمینگ، کیبورد گیمینگ، صندلی گیمینگ، هدست گیمینگ و ... اشاره کرد. کیبوردهای گیمینگ از سری محصولات این شرکت بوده که به دلیل برخورداری از قابلیت ها و امکانات فراوان تبدیل به محبوب ترین محصولات نیز شده است. کیبورد گیمینگ KB015 نیز یکی از برترین محصولات تولیدی شرکت میشن بوده و با توجه به اندازه کوچک و ویژگی های خاص و متنوعی که در ساخت آن استفاده شده تبدیل به یکی از پرطرفدارترین کیبورد در بین گیمرهای سراسر دنیا شده است! در ادامه مطلب قصد معرفی و بررسی تخصصی این مدل از کیبورد شرکت میشن را داریم، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی کامل و تخصصی کیبورد گیمینگ Meetion KB015

طراحی و ساخت!

شرکت میشن در طراحی کیبورد گیمینگ مدل KB015 از ابعاد کوچک و جمع و جوری استفاده کرده است. کلیدهایی که در ساخت این محصول استفاده شده نیز از نوع ممبرین بوده تا از کیفیت و عملکرد بالاتری برخوردار باشند. در ضمن در ساخت این کیبورد از 35 عدد کلید کاربردی و مورد استفاده گیمرها استفاده شده و با حذف کلیدهای غیر ضروری توانسته اند کوچک ترین و جمع و جورترین کیبورد خود را طراحی کنند! با توجه به عملکرد سریع و نرم کلیدهای استفاده شده می توان گفت که شما هنگام انجام بازی های ویدئویی مختلف از عملکرد سریعی بهره مند بوده و می توانید در بازی های شوتر شخص اول نسبت به دشمنان خود واکنش سریع تری داشته باشید! کلیدهای حساس این مدل از کیبورد عملکردی شبیه کیبوردهای لمسی داشته و شما در هنگام استفاده از کلید ها لازم نیست آن ها را تا انتها فشار دهید. از ویژگی های منحصر به فرد و مثبت این کیبورد گیمینگ سریع و جذاب می توان به بی صدا بودن کلیدهای آن اشاره کرد. این ویژگی به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید در محیط های ساکت نیز بدون نگرانی مشغول بازی کردن باشید!

بررسی کامل و تخصصی کیبورد گیمینگ Meetion KB015

مجهز به استراحت گاه مچ دست و کلیدهای مولتی مدیا!

از امکاناتی که شرکت میشن در ساخت کیبورد گیمینگ KB015 استفاده کرده می توان به استراحت گاه مچ دست اشاره کرد. این قابلیت علاوه بر جلوگیری از خستگی، تعرق و احساس درد در قسمت دست، توانسته طراحی ارگونومیکی را در این مدل کیبورد به وجود بیاورد. این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا برای خلاص شدن از درد مچ دست خود آن را بر روی استراحتگاه تعبیه شده قرار دهید. از دیگر امکانات استفاده شده در این مدل کیبورد نیز می توان به کلیدهای مولتی مدیا اشاره کرد. شرکت میشن جهت راحتی و کم کردن حرکات اضافی کاربر در هنگام انجام بازی از 3 عدد کلید در سمت چپ کیبورد استفاده کرده است. کلیدهای مولتی مدیا تعبیه شده در این کیبورد وظیفه کاهش میزان صدا، افزایش میزان صدا و قطع کردن صدا را بر عهده دارند. این کلیدها علاوه بر کارایی بالایی که دارند موجب زیبایی دوچندان کیبورد نیز شده است. از دیگر کلیدهای کاربردی که در ساخت این مدل کیبورد استفاده شده نیز می توان به کلیدهای FN، (F1) Play و Stop (F5) اشاره کرد. کلید FN تعبیه شده در KB105 این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید با ترکیب آن با کلیدهای Play و Stop نسبت به پخش و یا قطع کردن موزیک یا فیلم اقدام کنید!

بررسی کامل و تخصصی کیبورد گیمینگ Meetion KB015

قابلیت پشتیبانی از نورپردازی RGB و سازگاری با انواع ویندوز!

شرکت میشن به منظور زیباسازی هر چه بیشتر در ساخت کیبورد گیمینگ KB015 از نورپردازی حرفه ای RGB استفاده کرده است. نورپردازی اضافه شده به این مدل از کیبورد از زیر و روی کلیدها شروع شده و تا کناره های کیبورد نیز ادامه یافته است. این قابلیت علاوه بر زیباسازی سیستم گیمینگ، به شما این امکان را خواهد تا هیجان و لذت بیشتری را هنگام انجام بازی تجربه کرده باشید! شرکت میشن به منظور استفاده بیشتر کاربران از این مدل کیبورد آن را سازگار با انواع ویندوز طراحی کرده است. به این ترتیب شما می توانید این مدل از کیبورد شرکت میشن را در پلتفرم های مختلف همانند ویندوز XP، ویندوز Vista، ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز 10 و Mac OS X بدون هیچ مشکلی استفاده کنید. Plug and Play از ویژگی های مهم و مثبت این کیبورد محسوب می شود. این قابلیت شما را قادر می سازد تا بدون استفاده و نصب نرم افزار و یا سخت افزار خاصی و تنها با متصل کردن کابل USB به سیستم خود از انجام بازی های خود لذت برده و با هیچ چالش خاصی روبرو نشوید. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که با توجه به ابعاد جمع و جوری که در اختیار دارد فضای زیادی از میز شما اشغال نخواهد کرد. وزن 420 گرمی این کیبورد نیز کاملا مناسب بوده تا شما برای حمل و نقل آن نیز با هیچ چالشی روبرو نشوید.

منبع: meetion