شرکت ایده برتر پارسیان خاورمیانه به آن دسته از گیمرهایی که به دنبال پاور مناسب برای تامین برق مورد نیاز سیستم گیمینگ خود هستند، پاور گرین مدل GP600A-GED Bronze را پیشنهاد می کند! این مدل از پاور شرکت گرین با توجه به بهره مندی از قابلیت ها و ویژگی های مختلفی که در اختیار دارد می تواند بهترین گزینه برای استفاده 24 ساعته و 7 روز هفته باشد! از ویژگی های مثبت و مهم این مدل پاور می توان به طول عمر فوق العاده 100 هزار ساعته در دمای 25 درجه سانتی گراد و محافظت از قطعات گران قیمت کاربر اشاره کرد. پاور گرین مدل GP600A-GED Bronze طول عمر خود را به لطف راندمان 89 درصدی، فرآیند تولید و کنترل کیفی تماما خودکار و توپولوژی مدرن Double Forward به دست آورده است. فن های قدرتمند و موثر از دیگر ویژگی های مهم این مدل از پاور محسوب می شود. ابعاد مناسب این مدل پاور نیز می تواند به شما این امکان را بدهد تا بتوانید آن را در انواع مختلف کیس در اندازه های گوناگون جای دهید! در ادامه مطلب قصد بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از پاور تولیدی شرکت گرین را داریم، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید! لازم به ذکر است که شما میتوانید برای خرید انواع پاور کامپیوتر به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید.

پاور 600 وات گرین GP600A-GED Bronze، پرتوان و قابل اعتماد!

دارای استاندارد گواهینامه Plus Bronze 80

پاور گرین مدل GP600A-GED Bronze با توجه به بهره مندی از قطعاتی با بالاترین کیفیت، راندمان 89 درصدی، بهینه سازی شده Double Forward و توپولوژی مدرنی که در بخش های اولیه و ثانویه آن مورد استفاده قرار گرفته موفق به گرفتن گواهینامه Plus Bronze 80 شده است! به دلیل بهره مندی از راندمان فوق العاده 89 درصدی که در اختیار دارد می تواند می توان گفت که حرارت کم تری تولید کرده و از مصرف انرژی پایین تری نیز برخوردار است! با این تفاسیر می توان گفت که این مدل پاور تولیدی شرکت گرین از سر و صدای کم تر و طول عمر بالاتری (100 هزار ساعت) برخوردار است. لازم به ذکر است که شرکت پرین در ساخت پاور مدل GP600A-GED Bronze از کنترل کیفیت تماما خودکار استفاده کرده تا هنگام مورد استفاده قرار گرفتن علاوه بر تولید صدای کم از قابلیت کاهش تولید حرارت نیز برخوردار شود!

شرکت گرین به منظور کاهش ولتاژ شاخه های 12V+ به 1 درصد و بقیه شاخه های خروجی به کم تر از 2 درصد در قسمت فیلترهای خروجی از بانک خارجی با ظرفیت بسیار بالا و در مبدل DC-DC از توپولوژی ویژه Double Forward استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های توپولوژی Double Forward می توان به تثبیت بیشتر ولتاژ در شاخه های اصلی اشاره کرد. در ضمن به دلیل در نظر گرفتن مستقل کنترل ولتاژهای خروجی و بخش های اصلی مدیریت می توان گفت که این مدل از پاور شرکت گرین قادر است عملکردی دقیق و بدون خطا را در بارگذاری غیر متوازن در شاخه ها (Cross Load) و بار صفر (Zero Load) داشته باشد.

دارای استاندارد گواهینامه Plus Bronze 80

مجهز به فیلترینگ دو لایه از نوع EMI و قابلیت کنترل مصرف ناخواسته!

شرکت گرین جهت جلوگیری از ورود حامل های EMRI و RFI به شبکه توزیع برق شهری از مکانیزم فیلتر دو لایه در ساخت پاور گرین مدل GP600A-GED Bronze استفاده کرده است. بهره مندی از دو قطعه NTC Thermistor و Metal Oxide Varistor از دیگر ویژگی هایی است که به منظور ایجاد ایمنی و مقاومت این مدل از پاور 600 وات شرکت گرین در مقابل جریان هجومی شدید شبکه برق شهری و اسپایک ولتاژ اضافه شده است. قابلیت کنترل ناخواسته نیز از دیگر امکانات تعبیه شده شرکت گرین محسوب می شود. مدار استند بای همه ی پاورهای سوییچینگ در زمان اتصال به شبکه برق حتی در هنگام بلا استفاده ماندن و خاموش بودن نیز برق جزئی مصرف می کنند. شرکت گرین در ساخت این مدل پاور به منظور رفع این ایراد از مدار استندبای جدید و بهینه سازی شده استفاده کرده است. با برخورداری از این ویژگی می توان گفت که این مدل پاور در هنگام خاموشی مصرفی برابر با 0.3 وات پیدا کرده و باعث صرفه جویی در مصرف برق خواهد شد.

برخورداری از راهکارهای حفاظتی موثر و قابلیت نظارت بر عملکردها و فرآیندها از امکانات منحصر به فرد پاور گرین مدل GP600A-GED Bronze محسوب می شود. وظیفه نظارت بر عملکرد در این مدل پاور بر عهده 2 عدد تراشه ناظر (SuperVisior) است. با این قابلیت می توان گفت که این مدل از پاور می تواند همانند عملکرد بسیار دقیق تری نسبت به مدل های مشابه داشته و راهکارهای حفاظتی همانند پاورهای قدرتمند و رده بالا را در اختیار دارد. لازم به ذکر است که راهکارهای حفاظتی استفاده شده در این مدل پاور نیز شامل OPP (محافظت در برابر دریافت بیش از حد انرژی)، SCP (محافظت در برابر اتصال کوتاه)، OTP (محافظت در برابر افزایش دمای بیش از حد)، UVP (محافظت در برابر کمبود ولتاژ)، NLO (فراهم کردن عملکرد عادی در حالت بدون بار)، OVP (محافظت در برابر بالا رفتن بیش از حد ولتاژ) و SIP (محافظت در برابر جریان هجومی و بالا رفتن ولتاژ لحظه ای) شده تا خطری قطعات گران قیمت کاربر را تهدید نکند!

مجهز به فیلترینگ دو لایه از نوع EMI و قابلیت کنترل مصرف ناخواسته!

برخورداری از سیستم خنک کننده پرقدرت و کم صدا

مهندسان طراح شرکت گرین به منظور کاهش صدای تولیدی، پاور گرین مدل GP600A-GED Bronze را مجهز به کنترلر فن از نوع دیجیتال و هوشمند کرده اند! این قابلیت باعث می شود تا پاور هنگام استفاده به صورت 70 درصدی توان هیچ گونه صدایی از خود تولید نخواهد کرد. سیستم خنک کننده این مدل پاور نیز از دیگر امکانات مهم و مثبت آن محسوب می شود. سیستم خنک کنندگی این پاور متشکل از فن 120 میلی متری است که در ساخت آن از یاتاقان هایی از نوع Rifle Bearing استفاده شده است. یاتاقان استفاده شده در واقع مدل پیشرفته تر و اصلاح شده مدل قبلی (Sleeve Bearing) است! یاتاقان موجود در این مدل پاور مجهز به شیارهای مارپیچی بوده که به منظور پمپاژ آسان مایع روان کننده به قسمت های بالای شفت اضافه شده است. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که پاور گرین مدل GP600A-GED Bronze مجهز به خازن های با کیفیت از نوع SamXon و کانکتورهای دوگانه EATX (به منظور تامین برق مورد نیاز دستگاه) است.

منبع: green