از نمونه محصولات تولیدی شرکت بنکیو می توان به انواع پروژکتور در اندازه و قابلیت های متعدد و متنوع اشاره کرد! در واقع BenQ بیشتر به دلیل پروژکتورهای باکیفیت و کارآمدی که تولید کرده شناخته می شود و به همین دلیل در سراسر دنیا از طرفداران زیادی برخوردار است! از نمونه پروژکتورهای تولیدی این شرکت نیز می توان به مدل MS550 اشاره کرد! این مدل پروژکتور با هدف رفع نیاز کاربرانی ساخته شده است که به دنبال پروژکتوری می گردند تا با استفاده از آن به ارائه کنفرانس، جلسه های نوت برداری و ... بپردازند! شرکت بنکیو به منظور ارائه بهترین عملکرد از قابلیت ها و ویژگی های متعددی در ساخت این پروژکتور بهره برده که شامل پورت های کاربردی، تصاویری تا اندازه 100 اینچ، برخورداری از قابلیت Keystone، قابلیت سازگاری با محیط زیست، برخورداری از سیستم Eco Cycle و ... می شود! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر ویدئو پروژکتور MS550 بنکیو خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

نمایش جزئیات ریز با پروژکتور MS550 بنکیو!

کنتراست بالا و پورت های کاربردی ویدئو پروژکتور benq ms550!

شرکت بنکیو به دلیل تولید و طراحی پروژکتورهای رده بالا و باکیفیت یکی از نام آشناترین برندهای موجود در بازار محسوب می شود. در ساخت پروژکتور MS550 نیز از قابلیت ها و کیفیت های لازم استفاده کرده تا طرفداران خود را بیش از پیش راضی نگه دارد! به همین دلیل این مدل پروژکتور با توجه به قابلیت های فراوان همچون قابلیت ارائه کنتراست بالا قادر است میزان خوانایی متن های موجود در تصاویر و عمیق ترین رنگ های سیاه برای نمایش دادن فراهم کند! از دیگر ویژگی های این دیتا ویدئو پروژکتور با نسبت کنتراست بالا می توان به قابلیت بهبود بخشیدن میزان رنگ های تصاویر رنگی، سیاه و سفید و کاهش میزان خستگی کاربران اشاره کرد که موجب متمرکز ماندن افراد بر روی محتوای در حال پخش خواهد شد! شرکت BenQ در ساخت پروژکتور MS550 به منظور برقراری ارتباط با دستگاه های دیجیتال از پورت های کاربردی بهره مند شده است.

پورت های تعبیه شده در این پروژکتور شامل 2 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت VGA می شود! پورت های موجود در این مدل پروژکتور به کاربران این امکان را خواهد داد تا بتوانند چندین دستگاه همچون لپ تاپ، کامپیوتر شخصی و یا دیگر دستگاه هایی که از پورت های ذکر شده پشتیبانی می کنند را به صورت همزمان متصل کرده و محتواهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارند! در ضمن با توجه به بهره مندی از پورت های کاربردی این امکان را خواهید داشت تا پروژکتور را بدون نیاز به مبدل ها، آداپتورهای پر دردسر و ... به راحت ترین شکل ممکن دستگاه مد نظر خود را به پروژکتور متصل کنید!

کنتراست بالا و پورت های کاربردی ویدئو پروژکتور benq ms550!

دیتا ویدئو پروژکتور benq ms550 با قابلیت ارائه تصاویر تا 100 اینچ!

شرکت بنکیو به فکر کاربرانی که از اتاق های کوچک تر به منظور ارائه محتوای خود استفاده می کنند نیز بوده و به همین منظور در ساخت پروژکتور MS550 از نسبت پرتاب 1.96 تا 2.15 بهره برده است! Throw Ratio و یا همان نسبت پرتاب موجود در این مدل پروژکتور این امکان را به کاربران می دهد تا فاصله به نمایش درآمدن تصاویر را به صورت دستی تنظیم کرده و از قابلیت مشاهده تصاویر در اندازه بزرگ برخوردار شوند! لازم به ذکر است که این پروژکتور دارای قابلیت ارائه تصاویر در سایز 100 اینچ از فاصله 3.98 متری بوده و می تواند تصاویر 80 اینچی را نیز از فاصله 3.18 متری به نمایش در بیاورد! در نتیجه می توان گفت که کاربر بدون نگرانی بابت اندازه اتاق می تواند اقدام به ارائه محتوای خود کند!

از قابلیت های کاربردی استفاده شده در پروژکتور MS550 بنکیو نیز می توان به قابلیت Keystone اشاره کرد. این قابلیت با هدف جلوگیری از اثر ذوزنقه ای تصاویر بازتاب شده بر روی پرده و تنظیم حرفه ای تصاویری که به صورت عمودی به نمایش درآمده بوده و به شما این امکان را می دهد تا محتوای به نمایش درآمده خود را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارید! از دیگر امکاناتی که به منظور تنظیم تصاویر در پروژکتور MS550 اضافه شده نیز می توان به پایه ها اشاره کرد! شرکت بنکیو در طراحی این مدل پروژکتور برخلاف دیگر پروژکتورها که از 1 پایه برخوردار هستند، از 3 پایه قابل تنظیم استفاده کرده است! پایه های تعبیه شده به دلیل بهره مندی از قابلیت تنظیم به صورت دستی این امکان به کاربر می دهد تا در صورت نیاز نسبت به تنظیم آن بپردازند!

دیتا ویدئو پروژکتور benq ms550 با قابلیت ارائه تصاویر تا 100 اینچ!

ویدیو پروژکتور benq ms550 با قابلیت نصب سریع عملکردها!

ریموت کنترل از مزیت های مهم پروژکتور MS550 بنکیو محسوب می شود که نسبت به مدل های قبلی از تفاوت ها و ویژگی های بیشتری برخوردار شده است. شرکت بنکیو به منظور پرکاربرد کردن ریموت اضافه شده در این مدل پروژکتور از یک کلید اختصاصی استفاده کرده است. کلید اختصاصی اضافه شده در این مدل پروژکتور مجهز به کلید جدید Quick Install (نصب سریع) شده است. این کلید کاربر را قادر می سازد تا با فشردن آن بدون انجام کارهای اضافی و پیش پا افتاده از نصب سریع تنظیمات برخوردار شود! از دیگر قابلیت ها و ویژگی های مهم و مثبتی که در پروژکتور MS550 بنکیو مورد استفاده قرار گرفته می توان به سیستم Eco Cycle اشاره کرد. این سیستم از حالت های مختلفی تشکیل شده که شامل حالت SmartEco، حالت Eco Bank و حالت Auto Power Off می شود! حالت های موجود در این سیستم به منظور صرفه جویی در انرژی و بالا بردن عمر لامپ موجود اضافه شده است. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل پروژکتور از یک لامپ باکیفیت با عمری برابر با 15000 ساعت، ابعادی برابر با 221x120x296 میلی متر، وزن 2.3 کیلوگرم، شدت روشنایی برابر با 3600 انسی لومن، رزولوشن 600x800 پیکسل، اسپیکر داخلی و ... نیز بهره مند است!

منبع: benq