ما به آن دسته از افرادی که به دنبال یک وب کم باکیفیت و رده بالا هستند که با استفاده از آن بتوانند اقدام به برگزاری جلسات ویدئویی کنند وب کم لاجیتک مدل Meetup را پیشنهاد می کنیم. شرکت لاجیتک این مدل از وب کم خود را به منظور پوشش دادن ظرفیت حداکثر 8 نفر طراحی کرده و با توجه به زوم اتوماتیک و زاویه دید 120 درجه ای که در اختیار دارد می توان تمامی افراد را درون کادر خود جای دهد! از دیگر ویژگی ها و قابلیت های استفاده شده در این مدل از وبکم می توان به قابلیت تشخیص چهره افراد، میکروفون حساس و باکیفیت به منظور ضبط و انتقال صدا، قابلیت ضبط تصاویری با کیفیت 4K، تکنولوژی RightSense و RightLight، مدیریت آسان با نرم افزار Logitech Sync، لنز بالا رده، ریموت کنترل و ... اشاره کرد. این مدل از وب کم با توجه به قابلیت متصل شدن از طریق بلوتوث به انواع گجت های هوشمند این امکان را به شما خواهد داد تا به صورت کاملا راحت اقدام به شروع یک جلسه باکیفیت بکنید! پایه ثابت تعبیه شده نیز این امکان را به شما می دهد تا برای جاگذاری وب کم بر روی سطوح با هیچ چالشی روبرو نشوید! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر مشخصات این وب کم لاجیتک مناسب کاربران حرفه ای خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی کامل و تخصصی وب کم کنفرانسی Meetup لاجیتک!

لنز پیشرفته و قابلیت ضبط ویدئو با بالاترین کیفیت وب کم Meetup لاجیتک

وب کم لاجیتک مدل Meetup به دلیل بهره مندی از قابلیت فیلم برداری و ضبط با کیفیت بالا می تواند اکثر کاربران و طرافدارن برند لاجیتک را راضی نگه دارد! این مدل از وب کم شرکت لاجیتک با توجه به برخودرای از قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت ULTRA HD این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید تصاویری با رزولوشن Full HD و به صورت 4K را ضبط کنید. در ضمن به دلیل بهره مندی از کیفیت بالا می تواند تصاویری با بالاترین وضوح همراه با بیشترین جزئیات را به ثبت برساند. لنز بالا رده از امکانات مهم و مثبت این وب کم با کیفیت ضبط بی نظیر لاجیتک محسوب می شود. لنز استفاده شده از ویژگی های پیشرفته ای بهره مند بوده و از زاویه بسیار گسترده ای (120 درجه ای) نیز برخوردار است. این ویژگی باعث می شود تا هنگام استفاده از آن قادر باشد بدون تغییر اندازه اجسام، شکل طبیعی انسان و ... تصاویری دقیق و بی نقصی را ارائه دهد. از دیگر ویژگی های لنز موجود در وب کم لاجیتک مدل Meetup نیز می توان به قابلیت پوشش تا 8 نفر اشاره کرد. با این ویژگی می توان گفت این مدل از وب کم می تواند برای برگزاری جلسه در فضاهای کوچک یکی از مناسب ترین گزینه ها باشد! در ضمن شرکت لاجیتک به منظور تنظیم زاویه به صورت خودکار از فناوری RightSight استفاده کرده است! این فناوری وظیفه بزرگنمایی روی سوژه ها و تنظیم خودکار زاویه لنز را بر عهده داشته تا این امکان را به کاربر بدهد که بتواند تمامی افراد حاضر در اتاق را در داخل کارد جای دهد!

لنز پیشرفته و قابلیت ضبط ویدئو با بالاترین کیفیت وب کم Meetup لاجیتک

طراحی وبکم Logitech Meetup!

شرکت Logitech در طراحی و ساخت وب کم Meetup از بدنه ای باکیفیت بهره برده که از مواد اولیه مرغوب ساخته شده است. این ویژگی باعث می شود تا این مدل وب کم در برابر ضربات وارده و یا سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی داشته باشد! از دیگر ویژگی هایی که در طراحی ظاهری این وب کم مشاهده می شود می توان به پایه های کاربردی ثابت آن اشاره کرد. پایه های این مدل وب کم نیز همانند بدنه آن از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می تواند مقاومت بالایی داشته باشد! با استفاده از این پایه قادر خواهید بود وب کم را در موقعیت های مختلفی نصب کرده و از آن استفاده کنید. ابعاد مناسب 85x400x104 میلی متری و وزن 1.04 کیلوگرمی وب کم Meetup لاجیتک نیز به همراه قابلیت نصب در کنار صفحه نمایش از دیگر ویژگی های ظاهری آن محسوب شده و به شما این امکان را می دهد تا از جابجایی و جاگذاری راحت برخوردار شوید! قابلیت نصب در کنار صفحه نمایش نیز شما را قادر می سازد تا این مدل وب کم را همانند یک ساند بار در بالا و یا پایین تلویزیون نصب کنید. این روش علاوه بر اشغال نشدن فضای میز، کاربر را از سیم کشی طولانی در وسط اتاق نیز بی نیاز خواهد کرد!

طراحی وبکم Logitech Meetup!

میکروفون ها و فناوری RightSound وب کم Meetup لاجیتک

از امکانات و قابلیت های مهم دیگر که در ساخت وب کم Meetup لاجیتک مورد استفاده قرار گرفته می توان به میکروفون های باکیفیت و حساس آن اشاره کرد. میکروفون تعبیه شده قادر است تمامی صداهای موجود در اتاق را دریافت کرده و به طرف مقابل منتقل کند! از ویژگی های میکروفون تعبیه شده نیز می توان به پشتیبانی از فناوری RightSound اشاره کرد. این فناوری با بهینه کردن صدای افراد داخل جلسه باعث می شود تا صدای آن ها با وضوح بسیار بالایی منتقل شود! از دیگر ویژگی های این فناوری نیز می توان به تراز کردن صداهای بلندتر و ملایم تر اشاره کرد که باعث می شود تا صداهای اضافی محیط (نویز) به صورت خودکار از بین بروند! لازم به ذکر است که میکروفون های استفاده شده در وب کم Meetup لاجیتک از قابلیت دریافت صدا تا 4 متر برخوردار بوده تا به کاربر این امکان را بدهد که بدون نگرانی بابت نرسیدن صدا به طرف مقابل به مکالمه خود ادامه دهند! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت وب کم Meetup از دیگر ویژگی ها و قابلیت هایی همچون فناوری RightLight جهت تنظیم خودکار روشنایی و رنگ محیط، ریموت کنترل جهت تنظیم میزان صدا، قطع یا وصل میکروفون، تنظیم زاویه دوربین و ... از راه دور مجهز است!

منبع: logitech