Logitech از پرطرفدارترین و برترین برندهای تولید کننده انواع مختلف لوازم و قطعات جانبی کامپیوتر در سراسر دنیا محسوب می شود. از نمونه محصولات برتر و پرطرفدار این برند می توان به ماوس گیمینگ، کیبورد گیمینگ، فرمان گیمینگ، هدست های گیمینگ، پرزنتر بی سیم و اسپیکر اشاره کرد. وب کم نیز با توجه به قابلیت ها و کاربردهای زیادی که در اختیار دارد تبدیل به دیگر محصولات پرطرفدار این برند شده است. از جمله وب کم های باکیفیت و حرفه ای لاجیتک می توان به مدل C615 اشاره کرد! این وب کم با توجه به قابلیت هایی همچون قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت Full HD، قابلیت فوکوس خودکار، چرخش 360 درجه ای، قابلیت ثبت تصاویر با رزولوشن 8 مگاپیکسل، فیلم برداری با سرعت 30 فریم بر ثانیه، پایه قابل تنظیم و ... می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای استریمر ها، یوتیوبرها و ... باشد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر وب کم C615 لاجیتک خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب همراه ما باشید!

کیفیت ضبط بی نظیر با وب کم C615 لاجیتک!

طراحی و ساخت وب کم logitech c615!

شرکت لاجیتک در طراحی و ساخت وب کم C615 از بدنه ای باکیفیت بهره برده که از مواد اولیه مرغوب ساخته شده است. این ویژگی باعث می شود تا این مدل وب کم در برابر ضربات وارده و یا سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی داشته باشد! از دیگر ویژگی هایی که در طراحی ظاهری این وب کم مشاهده می شود می توان به پایه های کاربردی آن اشاره کرد. پایه های این مدل وب کم نیز همانند بدنه آن از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می تواند مقاومت بالایی داشته باشد! با استفاده از این پایه قادر خواهید بود وب کم را در موقعیت های مختلفی نصب کرده و از آن استفاده کنید. لاجیتک در طراحی این مدل وب کم خود از ابعاد مناسب و کم حجمی استفاده کرده تا فضای زیادی از شما اشغال نکند. وزن مناسب نیز از دیگر ویژگی های طراحی شده وب کم C615 لاجیتک محسوب می شود. در ضمن شرکت Logitech به منظور ارتباط آسان و بدون دردسر این مدل وب کم به کامپیوتر از کابلUSB  استفاده کرده است.

طراحی و ساخت وب کم logitech c615!

چرخش 360 درجه ای و قابلیت ضبط تصاویر با سرعت 30 فریم بر ثانیه!

از دیگر امکاناتی که شرکت Logitech در ساخت این مدل استفاده کرده می توان به قابلیت چرخش 360 درجه ای آن اشاره کرد. وب کم C615 لاجیتک با توجه به برخورداری قابلیت چرخش 360 درجه ای این امکان را به شما خواهد داد تا برای تغییر زاویه دید وب کم به جای جابجا کردن لپ تاپ و یا مانیتور، وب کم را به سمت سوژه مورد نظر خود بچرخانید! پایه قابل تنظیم و منعطف نیز یکی دیگر از امکانات اضافه شده به این مدل از وب کم شرکت لاجیتک محسوب می شود. پایه های این مدل وب کم نیز همانند بدنه آن از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می تواند مقاومت بالایی داشته باشد! با استفاده از این پایه قادر خواهید بود وب کم را در موقعیت های مختلفی نصب کرده و از آن استفاده کنید.

شرکت Logitech جهت رسیدن به رزولوشن 1920x1080 پیکسل و سرعتی برابر با 30 فریم بر ثانیه از لنز دقیق استفاده کرده که از حساسیت بالایی برخوردار است. وب کم C615 لاجیتک با توجه به کیفیت بالا و نرخ به روز رسانی 30fps که در اختیار دارد قادر به ضبط تصاویر با نهایت کیفیت و جزئیات است. در نتیجه می توان گفت که استفاده از این مدل وب کم با سرعت برابر با 30 فریم بر ثانیه به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید ویدئوهایی با کیفیت بالا ضبط کرده و برای اشتراک گذاری آن در پلتفرم هایی همچون Twitch، YouTube و یا سایت های داخلی همچون آپارات اقدام کنید. قطعا ویدئوهای ضبط شده با این مدل وب کم با توجه به کیفیت و وضوح بالایی که دارند می تواند به شما در جذب مخاطب کمک های زیادی کند! از دیگر امکاناتی که لنز تعبیه شده در اختیار شما قرار خواهد داد می توان به قابلیت فوکوس اتوماتیک تصاویر با توجه به شرایط نوری محیط در سریع ترین زمان و ضبط تصاویر با واقعی ترین و طبیعی ترین رنگ ها اشاره کرد. این قابلیت باعث می شود تا تصاویر ضبط شده در محیط های کم نور نیز از وضوح بالایی برخوردار باشند! از دیگر ویژگی های فوکوس خودکار اضافه شده در وب کم C615 لاجیتک می توان به فراهم سازی بالاترین کیفیت در هنگام ثبت تصاویر در حالت Close-Up اشاره کرد.

کیفیت ضبط بی نظیر با وب کم C615 لاجیتک!

دارای میکروفون داخلی و قابلیت سازگاری!

شرکت لاجیتک به منظور بی نیاز کردن کاربر از تهیه میکروفون جداگانه و صرف هزینه های اضافه در ساخت وب کم C615 از میکروفون داخلی استفاده کرده است. میکروفون تعبیه شده در این مدل وب کم از نوع Mono بوده و با توجه به حساسیت بالایی که در اختیار دارد می تواند صدای کاربر را با بالاترین شفافیت به طرف مقابل منتقل کند! از دیگر ویژگی های میکروفون اضافه شده نیز می توان به قابلیت کاهش نویز (صداهای اضافی محیط) اشاره کرد. با توجه به بهره مندی از فناوری کاهش نویز این امکان را خواهید داشت تا هنگام برقراری تماس های تصویری، استریم و ... بتوانید صدای خود را به واضح ترین و شفاف ترین شکل ممکن انتقال دهید! سازگاری با انواع سیستم عامل ها و پلتفرم های پخش ویدئو نیز از مهم ترین و مثبت ترین ویژگی است که شرکت لاجیتک در ساخت وب کم C615 بهره برده است! این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید وب کم را مطابق با نرم افزارهای مخصوص وب کم همچون اسکایپ، فیس تایم و Google Hangouts تنظیم کنید! سیستم عامل های سازگار با این وب کم نیز شامل ویندوز 7، 8 ، 10 و بالاتر، macOS 10.10 و بالاتر، Chrome OS، اندروید 5.0 و بالاتر می شود.

منبع: logitech