از نمونه شرکت های نام آشنا و موفق در زمینه تولید تجهیزات گیمینگ می توان به شرکت ریزر اشاره کرد. این برند برخلاف قدمت کمی (17 سال) که دارد از اعتباری قابل توجه میان گیمرها و دیگر کاربران برخوردار است. هدست گیمینگ Kraken V3 یکی از محصولات رده بالای شرکت ریزر بوده که با توجه برخورداری از قابلیت های متنوع و بهره مندی از کیفیت بالا تبدیل به یکی از محبوب ترین هدست های گیمینگ در بازار شده است. با متصل کردن این هدست توسط پورت USB می توانید از کیفیت صدایی بی نظیر و راحتی باورنکردنی بهره مند شوید! هدست گیمینگ Kraken V3 ریزر به لطف بهره مندی از درایورهای اختصاصی Razer TriForce می تواند واقعی ترین صداها را هنگام انجام بازی های ویدئویی برای شما به ارمغان بیاورد. این مدل هدست علاوه بر امکان پخش واقعی ترین صداها قادر است ریزترین و جزئی ترین صداهای موجود در بازی را برای شما پخش کرده تا قادر باشید صدای دشمنان خود را حتی در دورترین نقاط بازی نیز شنیده و نسبت به نابودی آن ها اقدام کنید! طراحی ارگونومیک این هدست نیز یکی دیگر از ویژگی های آن محسوب شده و این امکان را به شما خواهد داد تا هنگام استفاده طولانی مدت با هیچ خستگی روبرو نشوید! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ کامل و حرفه ای خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

کیفیت صدای کم نظیر با Kraken V3 ریزر!

صدای فراگیر 7.1 کاناله و درایورهای اختصاصی Razer TriForce

شرکت ریزر به منظور فراهم سازی پخش ریزترین و جزئی ترین صداهای موجود در بازی از فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله استفاده کرده است. این فناوری قادر است ریزترین و جزئی ترین صداهای موجود در بازی را برای شما پخش کرده تا قادر باشید صدای دشمنان خود را حتی در دورترین نقاط بازی نیز شنیده و نسبت به نابودی آن ها اقدام کنید! در ضمن کاربر فقط در صورت استفاده از نسخه 64 بیتی ویندوز 10 می تواند از این قابلیت بهره ببرد! از دیگر ویژگی های مهم و مثبت این هدست گیمینگ دارای فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله ریزر می توان به درایورهای اختصاصی TriForce اشاره کرد! به لطف بهره مندی از این نوع درایور می توانید صداهایی با بالاترین وضوح و بالاترین کیفیت را بشنوید! از دیگر ویژگی ها و قابلیت های درایورهای موجود می توان به قابلیت پردازش به صورت جداگانه صداهای با فرکانس پایین، بالا و متوسط و بیس قدرتمند اشاره کرد.

از ویژگی های طراحی که شرکت ریزر در ساخت هدست گیمینگ Kraken V3 بهره برده می توان به فرم ظاهری ارگونومیک در کنار جذابیت خاص آن اشاره کرد. ریزر به منظور فراهم کردن امکان تنفس پوست هنگام استفاده طولانی مدت از پدهای نرم استفاده کرده است. پدهای استفاده شده در این مدل هدست به لطف کیفیت ساخت بالا و نرمی خاصی که در اختیار دارد امکان تنفس پوست را فراهم کرده و موجب کاهش فشار وارده بر سر شما در هنگام استفاده طولانی مدت خواهد شد! وارد کردن فشار متعادل و یکسان به سر کاربر از دیگر ویژگی های طراحی ارگونومیک هدست گیمینگ Kraken V3 محسوب می شود.

کیفیت صدای کم نظیر با Kraken V3 ریزر!

مجهز به میکروفون HyperClear Cardioid ریزر!

میکروفونی که در ساخت هدست گیمینگ Kraken V3 ریزر استفاده شده در کاپ چپ آن تعبیه شده است. میکروفون موجود در این هدست از حساسیت بالایی برخوردار بوده و می تواند ریزترین صدا را نیز انتقال دهد. از ویژگی های میکروفون استفاده شده در این هدست می توانیم به قابلیت حذف نویز اشاره کنیم. این قابلیت با حذف صداهای اضافی محیط به شما این امکان را می دهد تا بتوانید صدایی با شفافیت و وضوح بالا را به طرف مقابل منتقل کنید. از دیگر ویژگی های میکروفون تعبیه شده نیز می توان به فرکانس پاسخگویی 100 ال 10 کیلوهرتز و حساسیتی برابر با 3 دسی بل اشاره کرد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید صدای خود را هنگام برقراری تماس های تصویری، صوتی و یا چت کردن با هم تیمی های خود در داخل بازی با بالاترین وضوح و بالاترین شفافیت انتقال دهید! برای دست یابی به این ویژگی می بایست دیافراگم میکروفون را نزدیک به دهان خود کنید! لازم به ذکر است که شرکت ریزر به منظور تشخیص قرارگیری صحیح میکروفون از یک علامت کوچک (شکل میکروفون) بر روی دیافراگم استفاده کرده تا کاربر با چالش جدی روبرو نشود!

کیفیت صدای کم نظیر با Kraken V3 ریزر!

در ضمن شرکت Razer به منظور اضافه کردن زیبایی و بخشیدن جلوه خاص به هدست و سیستم گیمینک کاربر از نورپردازی استفاده کرده است. نورپردازی استفاده شده در این مدل هدست از نوع RGB بوده و قابلیت پشتیبانی از 16.8 میلیون رنگ را نیز دارد. از ویژگی های نورپردازی استفاده شده در هدست گیمینگ Kraken V3  ریزر می توان به قابلیت سازگاری با بسیاری از بازی ها، دستگاه ها، قطعات و نرم افزارها اشاره کرد. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل از هدست گیمینگ شرکت ریزر از امکانات و قابلیت های دیگری همچون کلیدهای کنترلی به منظور کنترل کردن میزان صدا و یا قطع کردن میکروفون، پورت رابط USB 2.0 به طول 1.8 متر و ابعاد مناسب به همراه وزن کم اشاره کرد.

منبع: razer