وجود هدست کامل و حرفه ای این امکان را به گیمرها خواهد داد تا در هنگام انجام بازی های مختلف قادر باشند کوچک ترین صدا را تشخیص دهند. هدست های تولید شده علاوه بر قابلیت پخش صدا از قابلیت گفتگو بوسیله میکروفون های تعبیه شده نیز برخوردار هستند. از نمونه برندهای تولید کننده انواه هدست نیز می توان به کمپانی نام آشنای Rapoo اشاره کرد! این شرکت کار خود را از سال 2002 میلادی شروع کرده و با توجه به تولید محصولاتی باکیفیت و مقرون به صرفه توانسته توجه گیمرهای زیادی را به سمت خود جلب کند! مناسب ترین هدست های تولیدی شرکت رپو نیز می توان به مدل VH520C اشاره کرد. این هدست با توجه به قابلیت های فراوان و کیفیت صدای بی نظیری که در اختیار دارد می تواند نیاز اکثر گیمرها را بی نیاز کند. درایور 50 میلی متری، قابلیت ایجاد صدای 7.1 کاناله، میکروفون حساس با امکان حذف صداهای اضافی محیطی، نورپردازی از نوع RGB و ... از ویژگی ها و قابلیت های مهم این هدست محسوب می شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ VH520C رپو خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتها همراه ما باشید!

هدست گیمینگ VH520C رپو مناسب ترین گزینه برای بازی های آنلاین!

طراحی هدست گیمینگ Rapoo VH520C!

طراحی ارگونومیک از ویژگی های مثبتی است که در ساخت هدست گیمینگ VH520C رپو استفاده شده است. مهندسان طراح شرکت رپو به منظور قرارگیری راحت و مناسب هدست بر روی سر کاربر از یک هدبند استفاده کرده اند. هد بند استفاده شده از کیفیت بالایی برخوردار بوده تا بتواند مدت زمان زیادی برای کاربر کارایی داشته باشد. پدهای استفاده شده در این مدل هدست نیز از دیگر ویژگی های مثبت طراحی محسوب می شود. پدهای موجود در هدست نیز همانند هد بند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بسیار نرم ساخته شده تا کاربر هنگام استفاده طولانی مدت از هدست بدون احساس هیچ خستگی و مشکل خاصی از بازی کردن و یا تماشای فیلم لذت ببرد! عایق صدای استفاده شده در پدها نیز می تواند تمرکز بیشتری را برای کاربر هنگام انجام بازی فراهم کند! قاب های استفاده شده در هدست گیمینگ VH520C رپو نیز از کیفیت و انعطاف پذیری بالایی بهره مند بوده تا در برابر ضربات احتمالی و یا سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی داشته باشد! باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل هدست از ابعادی مناسب و وزن 344 گرم برخوردار بوده تا به شما این امکان را بدهد که بتوانید این هدست را به صورت طولانی مدت بدون کوچک ترین خستگی استفاده کنید!

طراحی هدست گیمینگ Rapoo VH520C!

فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله!

شرکت Rapoo جهت دست یابی به صدایی باکیفیت و واقعی از فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله در ساخت هدست گیمینگ VH520C رپو استفاده کرده است. این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی همچون COD، God of War، PUBG، GTA 5.0 و ... صدای پا و جهت شلیک را شناسایی کرده و به موقعیت هایی که دشمنانتان در آن قرار دارند آگاهی پیدا کرده و نسبت به نابود سازی آن ها اقدام کنید. از دیگر ویژگی هایی که این فناوری در اختیار کاربر قرار می دهد می توان به دریافت صدا از همه جهات اشاره کرد تا هیجان بازی را بیش از پیش تجربه کنید! هدست گیمینگ VH520C رپو در هنگام انجام بازی های ویدئویی قادر خواهد بود فرکانس های زیر، بم و میانه محتوای در حال پخش را با شفافیتی بی نظیر پخش کند. در ضمن شرکت رپو به منظور راحتی بیشتر کاربر هنگام استفاده از این هدست در طراحی آن، دکمه چرخشی ولوم تعبیه کرده است. دکمه تعبیه شده در گوشی سمت چپ هدست طراحی شده و به شما این امکان را می دهد تا بدون انجام حرکت های اضافی و هواس پرتی هنگام انجام بازی اقدام به افزایش و یا کاهش میزان صدای هدست کنید.

طراحی هدست گیمینگ Rapoo VH520C!

دارای میکروفون باکیفیت و نورپردازی LED

میکروفون باکیفیت و حساس یکی دیگر از امکانات مثبت و مهم استفاده شده در هدست گیمینگ VH520C رپو محسوب می شود. شرکت رپو در طراحی این مدل هدست خود از یک میکروفون حساس بر روی گوشی سمت چپ استفاده کرده است. از ویژگی ها و قابلیت های موجود میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست می توان به فناوری حذف نویز، دکمه قطع و وصل اشاره کرد. فناوری حذف نویز و یا همان نویز کنسلینگ یکی از فناوری های کاربردی بوده که وظیفه حذف صداهای اضافی موجود در محیط را بر عهده داشته و به کاربر این امکان را می دهد تا هنگام مکالمه صوتی با هم تیمی ها در داخل بازی و یا هنگام تماس تصویری بتواند صدایی کاملا واضح و باکیفیت منتقل کند! قابلیت تنظیم پایه میکروفون از دیگر ویژگی های تعبیه شده در این هدست گیمینگ مجهز به میکروفون با کیفیت و فناوری حذف نویز است که به کاربر این امکان را می دهد تا هنگام استفاده بهترین زاویه قرارگیری میکروفون را تنظیم کند. Rapoo جهت زیباسازی هدست و سیستم گیمینگ کاربر، در طراحی هدست گیمینگ مدل VH520C از نورپردازی خاص استفاده کرده است. نورپردازی استفاده شده در این مدل هدست در دور حلقه های گوشی تعبیه شده و از نوع RGB است، با توجه به برخورداری از قابلیت به نمایش درآوردن چند رنگ، جلوه خاصی به هدست بخشیده و می تواند هیجان چندین برابری را برای کاربر به ارمغان بیاورد. در آخر باید به این نکات اشاره کنیم که هدست گیمینگ زیبا با قابلیت نورپردازی RGB از قابلیت متصل شدن به دستگاه های مورد نظرتان از طریق کابل USB و جک 3.5 میلی متری برخوردار بوده و از فرکانس پاسخگویی 20 تا 20 کیلوهرتز، حساسیت هدفونی 103 دسی بل و حساسیت میکروفونی برابر با 103 دسی بل بهره می برد.

منبع: nl.banggood