از مهم ترین و حساس ترین لوازم جانبی مورد نیاز یک گیمر می توان به هدست حرفه ای اشاره کرد. وجود هدست کامل و حرفه ای این امکان را به گیمرها خواهد داد تا در هنگام انجام بازی هایی همچون بازی های شوتر قادر باشند کوچک ترین صدا را تشخیص داده و نسبت به کشتن و نابود سازی آن ها اقدام کنند. هدست های تولید شده علاوه بر قابلیت پخش صدا از قابلیت گفتگو بوسیله میکروفون های تعبیه شده نیز برخوردار هستند. هدست گیمینگ Onikuma مدل K15 RGB یکی از شیک ترین و حرفه ای ترین هدست های موجود در بازار است که نسبت به هدست های هم رده خود از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است. هدست های تولیدی شرکت Onikuma به دلیل قیمت مقرون به صرفه ای که دارند تبدیل به محبوب ترین هدست در بازارهای جهانی شده اند. K15 RGB از قابلیت ها و ویژگی های متنوعی نیز برخورداره که شامل میکروفون پیشرفته و بدون نویز، قابلیت سازگاری با انواع دستگاه ها، طراحی ارگونومیک، درایورهای نئودینیومی، نورپردازی RGB و ... می شود. در ادامه مطلب به بررسی کامل و تخصصی این مدل از هدست شرکت Onikuma خواهیم پرداخت، لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

با هدست گیمینگ Onikuma K15 RGB از بازی بیشتر لذت ببر!

طراحی ارگونومیک!

شرکت Okunima در ساخت هدست گیمینگ مدل K15 RGB از مواد اولیه مرغوب و درجه یک استفاده کرده است. مواد استفاده شده در ساخت این هدست باعث شده تا این هدست از میزان وزن کم تری برخوردار باشد. در نتیجه کاربر می تواند ساعت های زیادی بدون احساس خستگی از این هدست استفاده کند. گوشی ها و هدبند موجود در این هدست نیز از فوم های باکیفیت از نوع مموری فوم استفاده کرده است. فوم های استفاده شده در این هدست از قابلیت شکل پذیری با فرم صورت و فرم گوش های کاربر برخوردار بوده و می تواند از فشارهای اضافی شما را در امان نگه دارد. در ضمن این مدل هدست از قابلیت تنظیم ارتفاع و هدبند نیز برخوردار بوده تا شما نسبت به راحتی سر و شرایط بدن خود آن را تنظیم کنید. از یک کابل 2.25 متری نیز بهره مند بوده که به شما این امکان را بدهد تا بتوانید موقعیت هدست را نسبت به دستگاه متصل به صورت آزادانه تغییر دهید. در ضمن این مدل هدست از قابلیت کنترل صدا که بر روی کاپ هدست تعبیه شده نیز بهره می برد. از دیگر ویژگی های مثبتی که در طراحی این هدست گیمینگ حرفه ای استفاده شده نیز می توان به نورپردازی RGB اشاره کرد.

با هدست گیمینگ Onikuma K15 RGB از بازی بیشتر لذت ببر!

دارای نورپردازی RGB و میکروفون حساس!

نورپردازی RGB از دیگر قابلیت های این مدل از هدست محسوب می شود که به منطور زیبایی بیشتر آن اضافه شده است. در ضمن شرکت Onikuma سیستم نورپردازی این هدست را در قسمت بیرونی آن تعبیه کرده است. میکروفونی که در ساخت هدست گیمینگ مدل K15 RGB استفاده شده نیز در کاپ چپ آن تعبیه شده است. میکروفون موجود در این هدست از حساسیت بالایی برخوردار بوده و می تواند ریزترین صدا را نیز انتقال دهد. از ویژگی های میکروفون استفاده شده در این هدست می توانیم به قابلیت حذف نویز اشاره کنیم. این قابلیت با حذف صداهای اضافی محیط به شما این امکان را می دهد تا بتوانید صدایی با شفافیت و وضوح بالا را به طرف مقابل منتقل کنید. از دیگر ویژگی های میکروفون تعبیه شده در این هدست می توان به قابلیت جابجایی و جداسازی آن اشاره کرد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در صورت عدم استفاده از میکروفون آن را جدا کرده و یا آن را به سمت بالا هدایت کنید.

با هدست گیمینگ Onikuma K15 RGB از بازی بیشتر لذت ببر!

مجهز به فناوری Sorround Sound 7.1

فناوری Sorruond 7.1 یکی از امکانات و ویژگی های مثبت این هدست گیمینگ Okunima مدل K15 RGB بوده که وظیفه شبیه سازی دقیق از صدای محیط اطراف را بر عهده دارد. وجود این ویژگی همچنین به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید صدای پای دشمنان خود در بازی را که در فواصل دور از شما نیز هستند شنیده و نسبت به نابودسازی آن ها اقدام کنید. شرکت Onikuma در ساخت هدست مدل K15 RGB از درایورهای 40 میلی متری استفاده کرده است. درایورهای 40 میلی متری این مدل هدست باعث می شود تا شما هنگام انجام بازی های ویدئویی مختلف از صدایی شفاف و باکیفیت تری بهره مند شوید. در واقع چون اندازه درایور با میزان صدای تولید شده در هدست رابطه مستقیم داشته و اندازه درایور هر چقدر بزرگ تر باشد صدای تولید شده با کیفیت بالا و بیس بیشتری به گوش شما خواهد رسید! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این هدست از قابلیت سازگاری با انواع کنسول (پلی استیشن 4، 5)، ایکس باکس وان و نینتندو سوئیچ برخوردار است.

منبع: globalsources