هدست گیمینگ IMMERSE GH30 V2 ام اس آی از نمونه هدست های مناسب گیم محسوب می شود که با توجه به قابلیت ها و ویژگی هایی که در اختیار دارد می تواند بهترین گزینه برای رفع نیازهای اولیه گیمرها باشد! فرکانس پاسخ گویی موجود در این مدل هدست در محدوده 20 تا 20 کیلوهرتز قرار داشته تا این امکان را به کاربر بدهد که هنگام استفاده از هدست صداهایی با بهترین کیفیت و بالاترین شفافیت بهره مند شوند. میکروفون حساسی نیز به این مدل هدست اضافه شده که از قابلیت هایی همچون گستره فرکانسی از 100 تا 10 کیلوهرتز برخوردار بوده و قادر است صدای کاربر را با کیفیتی بی نظیر به طرف مقابل انتقال دهد! از دیگر ویژگی ها و قابلیت های استفاده شده در هدست گیمینگ IMMERSE GH30 V2 ام اس آی می توان به درایورهای حرفه ای، پدهای فوق العاده نرم، قابلیت سازگاری با انواع کنسول و سیستم عامل، امپدانس خروجی 2200 اهم و ... اشاره کرد. در ادامه به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از هدست شرکت MSI خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب همراه با ما باشید!

بررسی کامل هدست  گیمینگ MSI IMMERSE GH30 V2!

طراحی هدست گیمینگ ام اس آی IMMERSE GH30 V2!

شرکت MSI در ساخت هدست گیمینگ IMMERSE GH30 V2 از طراحی تمام ارگونومیک بهره برده است. طراحی ارگونومیک این مدل از هدست باعث می شود تا کاربر هنگام استفاده طولانی مدت با هیچ خستگی روبرو نشده و از راحتی بیشتری برخوردار شود. از ویژگی های ظاهری استفاده شده در این مدل هدست می توان به بدنه مقاوم آن اشاره کرد. مواد اولیه باکیفیتی نیز که در ساخت بدنه این مدل هدست استفاده شده می تواند مقاومت بالایی را هنگام سقوط از ارتفاع و یا برخورد ضربات احتمالی داشته باشد. ظاهر شیک و مدرن از دیگر ویژگی های طراحی این هدست محسوب می شود که می تواند کاربران زیادی را به خود جذب کند! هدبند تعبیه شده نیز همانند سایر قسمت های این هدست گیمینگ راحت و با کیفیت از لطافت و نرمی خاصی برخوردار بوده و با توجه به قابلیت تنظیم ارتفاع این امکان را به کاربر می دهد تا با توجه به راحتی و اندازه متناسب با سر خود آن را تنظیم کند! وزن 222 گرمی و ابعاد 204x86x173 میلی متری از دیگر ویژگی هایی است که در طراحی و ساخت هدست گیمینگ IMMERSE GH30 V2 استفاده شده است.

طراحی هدست گیمینگ ام اس آی IMMERSE GH30 V2!

میکروفون باکیفیت و کلیدهای کنترلی هدست گیمینگ IMMERSE GH30 V2 ام اس آی

میکروفون باکیفیت و حساس از امکانات مهم تعبیه شده هدست گیمینگ IMMERSE GH30 V2 ام اس آی محسوب می شود. میکروفون اضافه شده در کاپ چپ هدست تعبیه شده و با توجه به کیفیت و حساسیت بالایی که دارد شما را قادر می سازد تا برای مکالمه با دوستان خود هنگام تماس های تصویری و یا چت روم های بازی با هیچ چالشی روبرو نشوید. در ضمن میکروفون تعبیه شده از حساسیت 96 ± 3 به همراه فرکانس پاسخ گویی از 100 تا 10 کیلوهرتز برخوردار است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید صدای خود را هنگام برقراری تماس های تصویری، صوتی و یا چت کردن با هم تیمی های خود در داخل بازی با بالاترین وضوح و بالاترین شفافیت انتقال دهید! برای دست یابی به این ویژگی می بایست دیافراگم میکروفون را نزدیک به دهان خود کنید! از دیگر ویژگی های موجود در این میکروفون می توان به برخورداری از الگوی قطبی تک جهته و قابلیت جداسازی اشاره کرد. الگوی قطبی تک جهته ارتباطی آسان را برای کاربر به همراه داشته و قابلیت جداسازی نیز این امکان را به شما خواهد داد تا در صورت عدم نیاز به میکروفون و گوش دادن به موسیقی با یک حرکت ساده اقدام به جداسازی میکروفون کنید!

MSI به منظور کنترل آسان هدست بدون نیاز به انجام کار اضافی، کلیدهایی بر روی کابل ارتباط هدست گیمینگ IMMERSE GH30 V2 تعبیه کرده است. با استفاده از این کلیدها می توانید اقدام به قطع و وصل میکروفون و تنظیم میزان ولوم صدا کنید! در ضمن ریزر به منظور برقراری ارتباط با دستگاه های دیجیتال از جک 3.5 میلی متری استفاده کرده است. بهره مندی از این جک امکان اتصال به انواع PC, Mac, PS5, PS4, XBOX Series, Nintendo switch را برای شما فراهم خواهد کرد. کابل استفاده شده در این هدست نیز دارای طولی برابر با 1.5 متر بوده و می تواند آزادی عمل بیشتری در اختیار کاربر قرار دهد.

میکروفون باکیفیت و کلیدهای کنترلی هدست گیمینگ IMMERSE GH30 V2 ام اس آی

درایورهای 40 میلی متری هدست مخصوص بازی MSI IMMERSE GH30 V2

از مهم ترین قابلیت ها و ویژگی هایی که شرکت MSI در طراحی هدست گیمینگ IMMERSE GH30 V2 استفاده کرده می توان به درایورهای آن اشاره کرد. درایورهای موجود در این هدست قطری برابر با 40 میلی متر دارند! درایورهای 40 میلی متری این مدل هدست باعث می شود تا شما هنگام انجام بازی های ویدئویی مختلف از صدایی شفاف و باکیفیت تری بهره مند شوید. در واقع چون اندازه درایور با میزان صدای تولید شده در هدست رابطه مستقیم داشته و اندازه درایور هر چقدر بزرگ تر باشد صدای تولید شده با کیفیت بالا و بیس بیشتری به گوش شما خواهد رسید! به لطف بهره مندی از این نوع درایور می توانید صداهایی با بالاترین وضوح و بالاترین کیفیت را بشنوید! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که هدفون تعبیه شده در هدست گیمینگ IMMERSE GH30 V2 ام اس آی دارای فرکانس پاسخگویی از 20 تا 20 کیلوهرتز است!

منبع: msi