هایپر ایکس را می توان یکی از نمونه برندهای معتبر تولید کننده انواع مختلف تجهیزات گیمینگ در بازارهای جهانی محسوب کرد. هدست و میکروفون جزو بهترین محصولات تولیدی این شرکت بوده که با توجه به کیفیت و استانداردهای به روزی که در ساخت آن ها مورد استفاده قرار می گیرد باعث شده تا از محبوبیت خاصی بین گیمرها برخوردار باشند! هدست گیمینگ Cloud II یکی از شیک ترین و حرفه ای ترین هدست های گیمینگ عرضه شده توسط شرکت HyperX در بازار است که نسبت به هدست های هم رده خود از قابلیت های فراوان و کیفیت ساخت بالاتری بهره مند است. به همین دلیل می تواند نیاز اکثر گیمرهای حرفه ای را رفع کند. شرکت هایپر ایکس در ساخت این مدل هدست از ویژگی هایی همچون طراحی ارگونومیک، درایور 53 میلی متری، میکروفون باکیفیت و هوشمند، فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله و ... بهره برده است! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ Cloud II هایپر ایکس خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی کامل و تخصصی هدست گیمینگ HyperX Cloud II

طراحی و ساخت هدست گیمینگ هایپر ایکس مدل Cloud II!

شرکت هایپر ایکس در ساخت هدست گیمینگ Cloud II از طراحی تمام ارگونومیک بهره برده است. طراحی ارگونومیک این مدل از هدست باعث می شود تا کاربر هنگام استفاده طولانی مدت با هیچ خستگی روبرو نشده و از راحتی بیشتری برخوردار شود. ظاهری شیک و مدرن از ویژگی های طراحی این مدل از هدست محسوب شده و می تواند کاربران زیادی را به خود جذب کند! از دیگر ویژگی های طراحی هدست گیمینگ Cloud II هایپر ایکس می توان به فریم آلومینیومی آن اشاره کرد! این ویژگی علاوه بر افزایش ظرافت توانسته مقاومت بالایی را نیز به هدست اضافه کند! شرکت HyperX در طراحی کاپ های این مدل هدست نیز از لایه ای فومی بهره برده تا حس راحتی بیشتری برای کاربر القا کند! با توجه به اندازه مناسب کاپ های تعبیه شده (ارتفاع 2.5 اینچی و عرض 1.5 اینچی) این امکان را به کاربران دارای گوش های بزرگ داده تا از راحتی استفاده از این مدل هدست بهره مند شوند! هدبند تعبیه شده نیز همانند سایر قسمت های هدست از لطافت و نرمی خاصی برخوردار بوده و با توجه به قابلیت تنظیم ارتفاع این امکان را به کاربر می دهد تا با توجه به راحتی و اندازه متناسب با سر خود آن را تنظیم کند! وزن و ابعاد مناسب از دیگر ویژگی هایی است که در طراحی و ساخت هدست گیمینگ Cloud II استفاده شده است.

طراحی و ساخت هدست گیمینگ هایپر ایکس مدل Cloud II!

فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله هدست گیمینگ Cloud II هایپر ایکس!

فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله یکی از امکانات و ویژگی های مثبت هدست گیمینگ Cloud II هایپر ایکس بوده که وظیفه شبیه سازی دقیق از صدای محیط اطراف را بر عهده دارد. وجود این ویژگی همچنین به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید صدای پای دشمنان خود در بازی را که در فواصل دور از شما نیز هستند شنیده و نسبت به نابود سازی آن ها اقدام کنید. شرکت هایپر ایکس در ساخت هدست گیمینگ Cloud II از درایورهای 53 میلی متری استفاده کرده است. درایورهای 53 میلی متری این مدل هدست باعث می شود تا شما هنگام انجام بازی های ویدئویی مختلف از صدایی شفاف تر و باکیفیت تری بهره مند شوید. در واقع چون اندازه درایور با میزان صدای تولید شده در هدست رابطه مستقیم داشته و اندازه درایور هر چقدر بزرگ تر باشد صدای تولید شده با کیفیت بالا و بیس بیشتری به گوش شما خواهد رسید! در ضمن این مدل هدست از حساسیتی برابر با 98 دسی بل و امپدانس 60 اهم برخوردار است. این ویژگی نیز باعث می شود تا صداهای تولید شده در هدست از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله هدست گیمینگ Cloud II هایپر ایکس!

میکروفون حساس و باکیفیت هدست مخصوص بازیHyperX Cloud II !

از دیگر امکاناتی که در ساخت هدست گیمینگ Cloud II استفاد شده نیز می توان به میکروفون باکیفیت و حساس آن اشاره کرد. شرکت هایپر ایکس در طراحی این مدل هدست خود از یک میکروفون حساس بر روی گوشی سمت چپ استفاده کرده است. از ویژگی ها و قابلیت های موجود میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست می توان به قابلیت حذف نویز، حساسیتی برابر با -39 دسی بل و پاسخ فرکانسی از 50 تا 18 کیلوهرتز اشاره کرد. حساسیت -39 دسی بل می تواند تمامی صحبت های کاربر را برای طرف مقابل به صورت کاملا شفاف و واضح ارسال کند. میکروفون تعبیه شده در این هدست با توجه به کیفیت و حساسیت بالایی که دارد شما را قادر می سازد تا برای مکالمه با دوستان خود هنگام تماس های تصویری و یا چت روم های بازی با هیچ چالشی روبرو نشوید. قابلیت حذف نویز نیز باعث می شود تا صدای شما به صورت شفاف و بدون صدای اضافی به طرف مقابل انتقال یابد. این میکروفون از قابلیت جداسازی، چرخش به سمت بالا و پایین برخوردار بوده تا کاربر قادر باشد در صورت بلا استفاده ماندن آن را به پشت هدفون هدایت کرده و یا آن را جدا کند. قابلیت مانیتورینگ میکروفون از دیگر امکاناتی است که در طراحی آن استفاده شده است. لازم به ذکر است که این هدست گیمینگ مجهز به میکروفون با کیفیت و قابلیت حذف نویز به صورت باسیم طراحی شده و با توجه به برخورداری از پورت USB و جک 3.5 میلی متری می تواند به شما این امکان را بدهد تا بتوانید برای متصل کردن آن به انواع دستگاه های دیجیتال همچون لپ تاپ، گوشی هوشمند، کامپیوتر شخصی و انواع کنسول (ایکس باکس وان و پلی استیشن 4) هیچ مشکلی نداشته باشید!

منبع: gamesradar