ایسوس با طراحی و تولید هدست گیمینگ ROG STRIX GO CORE یک بار دیگر ثابت کرد که یک سر و گردن از دیگر رقبای خود بالاتر بوده و توانسته کاربران و طرفداران خود را بیش از پیش راضی نگه دارد. این مدل از هدست شرکت ایسوس قابلیت سازگاری با انواع ویندوز، کنسول (پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوئیچ و ...)، موبایل، تبلت، لپ تاپ و ... را داشته تا کاربر برای استفاده از آن هیچ چالشی نداشته باشد. ایسوس به منظور بالا بردن کیفیت و افزایش شفافیت صدا از درایورهای اختصاصی ASUS Essence و محفظه های هواگیر استفاده کرده است. طراحی ارگونومیک به همراه درایورهای 40 میلی متری، میکروفون حساس، کلیدهای کنترلی و ... از دیگر ویژگی هایی است که شرکت ایسوس در ساخت هدست گیمینگ ROG STRIX GO CORE استفاده کرده است. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از هدست ایسوس خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

نهایت کیفیت با هدست گیمینگ ROG STRIX GO CORE ایسوس!

طراحی هوشمندانه هدست گیمینگ ایسوس مدل ROG STRIX GO CORE!

از مهم ترین ویژگی هایی که شرکت ایسوس در طراحی و ساخت هدست گیمینگ ROG STRIX GO CORE مورد استفاده قرار داده است می توان به وزن سبک 252 گرمی آن اشاره کرد. وزن سبک این مدل از هدست این امکان را به کاربر می دهد تا بدون هیچ گونه خستگی مشغول انجام بازی های ویدئویی در مدت زمانی طولانی باشد. از ویژگی هایی که به منظور راحتی هر چه بیشتر کاربر در هنگام حمل مورد استفاده قرار گرفته می توان به قابلیت تا شوندگی آن اشاره کرد. با این ویژگی می توان گفت که کاربر با تا کردن با یک حرکت می تواند با قرار دادن آن در کیف از حمل و نقل آسان بهره مند شود. هدست گیمینگ ROG STRIX GO CORE ایسوس از نظر ظاهری نیز می تواند در رده شیک ترین و ارگونومیک ترین و بهترین هدست های گیمینگ ایسوس و بازار قرار بگیرد! پدها و هدبند تعبیه شده در این مدل هدست نیز از نرمی و راحتی بسیار بالایی برخوردار هستند. از ویژگی های هدبند موجود می توان به تنظیم به صورت کشویی اشاره کرد. در ضمن ایسوس در ساخت پدها و هدبند از بالشتک های باکیفیت از جنس چرم PU استفاده کرده تا علاوه بر جلوگیری از عرق کردن گوش ها از نفوذ صداهای اضافی محیط نیز جلوگیری کرده باشد.

طراحی هوشمندانه هدست گیمینگ ایسوس مدل ROG STRIX GO CORE!

دارای درایورهای اختصاصی و میکروفون حساس!

شرکت ASUS در ساخت هدست گیمینگ ROG STRIX GO CORE از درایورهای 40 میلی متری از نوع ASUS Essense استفاده کرده است. درایورهای 40 میلی متری این مدل هدست باعث می شود تا شما هنگام انجام بازی های ویدئویی مختلف از صدایی شفاف تر و باکیفیت تری بهره مند شوید. در واقع چون اندازه درایور با میزان صدای تولید شده در هدست رابطه مستقیم داشته و اندازه درایور هر چقدر بزرگ تر باشد صدای تولید شده با کیفیت بالا و بیس بیشتری به گوش شما خواهد رسید! از دیگر ویژگی درایورهای تعبیه شده در این مدل از هدست می توان به محفظه های هواگیر اختصاصی اشاره کرد. محفظه هواگیر می تواند قابلیت شنیدن ریزترین جزئیات را برای کاربر به ارمغان بیاورد! در ضمن این مدل هدست از امپدانس 30 اهم نیز برخوردار است. این ویژگی در بیشتر هدست های گیمینگ مانند هدست Razer Kraken Ultimate نیز به صورت کمی بالاتر و یا پایین تر وجود دارد و باعث می شود تا صداهای تولید شده در هدست از کیفیت بالایی برخوردار باشند. از دیگر امکاناتی که شرکت ایسوس در ساخت هدست گیمینگ ROG STRIX GO CORE استفاده کرده می توان به میکروفون چند جهته اشاره کرد که از قابلیت جداسازی نیز بهره می برد.

شرکت ایسوس میکروفون حساس خود را بر روی گوشی سمت چپ تعبیه کرده است. از ویژگی ها و قابلیت های میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست می توان حساسیتی برابر با -45 دسی بل و پاسخ فرکانسی از 100 تا 10 کیلوهرتز اشاره کرد. حساسیت -45 دسی بل می تواند تمامی صحبت های کاربر را برای طرف مقابل به صورت کاملا شفاف و واضح ارسال کند. میکروفون تعبیه شده در این هدست با توجه به کیفیت و حساسیت بالایی که دارد شما را قادر می سازد تا برای مکالمه با دوستان خود هنگام تماس های تصویری و یا چت روم های بازی با هیچ چالشی روبرو نشوید. قابلیت حذف نویز نیز باعث می شود تا صدای شما به صورت شفاف و بدون صدای اضافی به طرف مقابل انتقال یابد. این میکروفون با توجه به قابلیت جداسازی که در اختیار دارد به کاربر این امکان را می دهد تا در صورت بلا استفاده ماندن اقدام به جداسازی آن کند! لازم به ذکر است که طبق اعلام شرکت ایسوس میکروفون اضافه شده به هدست گیمینگ ROG STRIX GO CORE موفق به دریافت تاییدیه شرکت های معتبر حوزه ارتباطات گیمینگ Discord و TeamSpeak شده است!

دارای درایورهای اختصاصی و میکروفون حساس!

کلیدهای کنترلی و قابلیت سازگاری با انواع پلتفرم ها!

ASUS به منظور دسترسی آسان و جلوگیری از حرکت های اضافی برای دست یابی به تنظیماتی همچون کم یا زیاد کردن میزان صدا، قطع یا وصل کردن صدا و میکروفون از کلیدهای کنترلی بر روی گوشی هدست استفاده کرده است. سازگاری کامل با انواع سیستم عامل ها از ویژگی های مهم دیگر این مدل از هدست محسوب می شود. با توجه به این ویژگی می توان گفت که کاربر برای استفاده از این هدست کار سختی پیش رو نداشته و می تواند در اکثر موبایل، تبلت، سیستم عامل های ویندوز، مک، نینتندو سوئیچ، ایکس باکس سری X, S و حتی پلی استیشن های 4 و 5 نیز از هدست گیمینگ ROG STRIX GO CORE ایسوس استفاده کند! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که جک 3.5 میلی متری موجود در این مدل هدست از طولی برابر با 1.2 متر بهره مند بوده و می تواند آزادی عمل مناسبی را در اختیار کاربر قرار دهد!

منبع: rog.asus