هدست گیمینگ ROG Strix GO 2.4 ایسوس از نمونه هدست های گیمینگ جذاب و رده بالای ایسوس موجود در بازار محسوب شده که با توجه به قابلیت ها و ویژگی ها متعددی که در اختیار دارد می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای گیمرهای حرفه ای باشد. گیمرها با استفاده از این مدل هدست می توانند بیشتر نیازهای خود را رفع کرده و اقدام به انجام بازی های خود کنند! هدست گیمینگ ROG Strix GO 2.4 ایسوس از پدها و هدبند نرم برخوردار بوده و با توجه به طراحی ارگونومیک و وزن مناسبی که در اختیار دارد به کاربر این امکان را می دهد تا بدون کوچک ترین خستگی، بتوانند ساعت های طولانی از هدست استفاده کنند. از دیگر ویژگی ها و قابلیت هایی که در طراحی این مدل هدست استفاده شده می توان به اتصال قدرتمند بی سیم و با سیم، فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله، برخورداری از 2 میکروفون حساس و هوشمند با فرکانس پاسخگویی از 100 تا 8000 هرتز و حساسیتی برابر با -45 دسی بل، درایورهای 40 میلی متری، کلیدهای کنترلی، کابل 1.2 متری، هدفون هایی با فرکانس پاسخ گویی از 20 تا 20 کیلوهرتز، باتری لیتیوم پلیمری و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ ROG Strix GO 2.4 ایسوس خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب همراه ما باشید!

راحتی و کیفیت بی نظیر با هدست گیمینگ ROG Strix GO 2.4 ایسوس!

مجهز به اتصالات قدرتمند!

هدست های بلوتوثی به دلیل ضعیف بودن و پایین بودن اتصالی که در اختیار دارند اغلب اوقات از لگ ها و صداهای بی کیفیت همراه هستند. شرکت ایسوس در ساخت هدست گیمینگ ROG Strix GO 2.4 با هدف جلوگیری از لگ و تاخیر صدا از دو روش مختلف و قدرتمند جهت متصل شدن به دستگاه های مختلف استفاده کرده است! روش های اتصالی که در طراحی این مدل استفاده شده شامل تکنولوژی USB-C 2.4 GHz RF و آنتن 2 گانه می شود! روش های اضافه شده در این مدل هدست با توجه به قدرتی که در اختیار دارند می توانند باکیفیت ترین و سریع ترین نوع اتصال را در اختیار کاربر قرار دهند. در نتیجه می توان گفت که هدست گیمینگ ROG Strix GO 2.4 ایسوس می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای گیمرهای حرفه ای باشد که برای انجام بازی های خود از کنسول های مختلف، گوشی موبایل و یا کامپیوتر استفاده می کنند. لازم به ذکر است که سیستم بی سیم تعبیه شده در این مدل هدست قابلیت پوشش محدوده 20 متری را داشته تا کاربر قادر باشد در مواقع انجام بازی های ویدئویی با سیستم های کامپیوتری خانگی با هیچ چالشی روبرو نشود.

راحتی و کیفیت بی نظیر با هدست گیمینگ ROG Strix GO 2.4 ایسوس!

دارای 2 عدد میکروفون به همراه جدیدترین تکنولوژی!

از مهم ترین و مثبت ترین ویژگی ها و قابلیت های استفاده شده در هدست گیمینگ ROG Strix GO 2.4 ایسوس می توان به بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی ها اشاره کرد. تکنولوژی استفاده شده در این مدل از هدست شامل تکنولوژی هوش مصنوعی حذف نویز می شود. این تکنولوژی با حذف صداهای اضافی موجود در محیط اطراف موجب دست یابی به صدای کریستالی و واضح شده تا کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی به شفاف ترین شکل ممکن صدا دست یابد! صداهایی که این تکنولوژی می تواند باعث حذف آن ها شود شامل صداهایی همچون صدای صحبت افراد نزدیک، صدای کیبورد، قدم زدن و ... شده تا ارتباط کاربر با هم تیمی های خود به صورت کاملا شفاف حفظ شود. در ضمن شرکت ایسوس در طراحی این مدل هدست از 2 عدد میکروفون حساس و باکیفیت استفاده کرده است.

میکروفون بیرونی بر روی کاپ چپ هدست تعبیه شده و با توجه به قابلیت های متعدد همچون قابلیت جداسازی و انواع گواهی نامه های کیفیتی که در اختیار دارد این اطمینان را به شما خواهد داد تا بدون کوچک ترین تردیدی اقدام به تهیه این مدل از هدست شرکت ایسوس کنید! قابلیت جداسازی میکرفون نیز این امکان را به شما می دهد تا در هنگام بلا استفاده ماندن در مواقعی همچون فیلم دیدن و یا گوش دادن به موسیقی آن را جدا نمایید. لازم به ذکر است که طراحان خوش ذوق ایسوس در ساخت هدست گیمینگ ROG Strix GO 2.4 از یک میکروفون دیگر نیز استفاده کرده اند که در قسمت داخلی هدست تعبیه شده است. این میکروفون نیز همانند میکروفون تعبیه شده بر روی کاپ چپ علاوه بر فناوری حذف نویز از کیفیت و حساسیت بالایی نیز بهره مند است!

راحتی و کیفیت بی نظیر با هدست گیمینگ ROG Strix GO 2.4 ایسوس!

درایورهای 40 میلی متری و فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله!

از ویژگی ها و قابلیت های مهم و مثبتی که در هدست گیمینگ ROG Strix GO 2.4 ایسوس به منظور بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر محتوای در حال پخش اضافه شده می توان به برخورداری از فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله اشاره کرد. با این قابلیت می توان گفت که قادر خواهید بود به قابلیت تفکیک صداهای دور و نزدیک دست پیدا کرده و از مکان دقیق دشمنان خود در بازی باخبر شوید! این قابلیت می تواند شما را یک قدم از دشمنان خود جلو انداخته و پیروزی شما را تضمین کند! در واقع این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی همچون COD، God of War، PUBG، GTA 5.0 و ... صدای پا و جهت شلیک را شناسایی کرده و به موقعیت هایی که دشمنانتان در آن قرار دارند آگاهی پیدا کرده و نسبت به نابود سازی آن ها اقدام کنید. از دیگر قابلیت ها و ویژگی هایی که شرکت ایسوس در طراحی هدست گیمینگ ROG Strix GO 2.4 استفاده کرده می توان به درایورهای قدرتمند اشاره کرد. این مدل هدست گیمینگ دارای درایورهای قدرتمند ایسوس می تواند صداهایی با بالاترین وضوح و بالاترین کیفیت را تولید کند!

در ضمن درایورهای موجود در این هدست قطری برابر با 40 میلی متر دارند! درایورهای 40 میلی متری این مدل هدست باعث می شود تا شما هنگام انجام بازی های ویدئویی مختلف از صدایی شفاف و باکیفیت تری بهره مند شوید. در واقع چون اندازه درایور با میزان صدای تولید شده در هدست رابطه مستقیم داشته و اندازه درایور هر چقدر بزرگ تر باشد صدای تولید شده با کیفیت بالا و بیس بیشتری به گوش شما خواهد رسید! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که هدست گیمینگ ROG Strix GO 2.4 ایسوس از یک باتری قدرتمند با شارژدهی برابر با 20 ساعت، کلیدهای کنترلی (جهت تسهیل در کنترل میزان صدا، قطع/وصل کردن میکروفون و کنترل موسیقی) و قابلیت دسترسی به تنظیمات از طریق نرم افزار اختصاصی Armoury II برخوردار است.

منبع: rog.asus