از نمونه برندهای تولید کننده انواع مختلف سیستم های صوتی و لوازم جانبی آن ها می توان به برند SteelSeries اشاره کرد. تمامی محصولات تولیدی شرکت استیل سریز از قابلیت ها، امکانات و استانداردهای روز دنیا برخوردار بوده و به همین دلیل تبدیل به یکی از محبوب ترین برندهای موجود در بازارهای جهانی شده است. از نمونه محصولات تولیدی این شرکت نیز می توان به هدست گیمینگ مدل Arctis Pro Wireless اشاره کرد. این هدست از ویژگی ها و قابلیت های متعددی برخوردار بوده تا تبدیل به یک هدست همه چیز تمام شود. در ضمن این مدل از هدست شرکت استیل سریز با توجه به ویژگی های متنوعی که در اختیار دارد می تواند با هدست های روز دنیا رقابت کند! با توجه به قابلیت های فراوانی که در اختیار دارد می تواند از بهترین و مناسب ترین هدست ها برای گیمرهای حرفه ای باشد. در ادامه مطلب قصد بررسی کامل و تخصصی تر این مدل از هدست را داریم، پس لطفا تا آخر مطلب با ما همراه باشید!

SteelSeries Arctis Pro Wireless یک هدست همه چیز تمام!

طراحی فوق العاده!

شرکت استیل سریز در ساخت هدست گیمینگ مدل Arctis Pro Wireless از طراحی شیک و فوق العاده ای بهره برده تا قادر باشد زیبایی دو چندانی به سیستم گیمینگ شما بدهد. این مدل از هدست از طراحی به صورت دور گوش و پشت بسته بهره مند بوده تا مانند دیگر هدست های رده بالا هنگام استفاده طولانی مدت هیچ خستگی را برای کاربر به وجود نیاورد. از دیگر ویژگی های طراحی این هدست می توان به وزن سبک و راحتی استفاده اشاره کرد. با توجه به وزن سبکی که دارد به راحتی بر روی سر مستحکم شده تا کاربر بدون هیچ مشکل و ناراحتی از آن استفاده کند. بدنه استفاده شده در این مدل هدست از جنس آلومینیوم باکیفیت بوده تا از انعطاف و دوام بالایی بهره مند باشد. شرکت استیل سریز به منظور جلوگیری از تعریق، حرارت گوش و گردش مناسب هوا از کاپ هایی استفاده کرده که از نرمی مناسب و منافذ بسیار ریز از جنس فوم باکیفیت برخوردار هستند. این ویژگی نیز باعث می شود تا هنگام استفاده طولانی مدت از این مدل هدست هیچ خستگی احساس نکنید!

SteelSeries Arctis Pro Wireless یک هدست همه چیز تمام!

مجهز به درایورهای قدرتمند و کیفیت صدای فوق العاده!

از ویژگی هایی که در ساخت هدست گیمینگ مدل Arctis Pro Wireless استفاده شده می توان به درایورهای 40 میلی متری اشاره کرد. داریورهای استفاده شده در این مدل هدست از جنس نئودیمیوم بوده و قادر است با تولید امواج صوتی به صورت یکنواخت همه صداهای موجود در بازی ها را با بالاترین کیفیت برای شما پخش کند. از دیگر ویژگی های این هدست مخصوص بازی می توان به قابلیت شنیدن تمامی جزئیات صدا با هیجان و عمق بیشتر همراه با بیس کوبنده اشاره کرد. در ضمن این مدل هدست از حساسیتی برابر با 102 دسی بل و امپدانس 32 اهم برخوردار است. این ویژگی نیز باعث می شود تا صداهای تولید شده در هدست از کیفیت بالایی برخوردار باشند. Arctis Pro Wireless علاوه بر کیفیت بالایی که در پخش صدا دارد می تواند همه فرکانس های صدای بین 10Hz تا 40Hz را به خوبی در اختیار شما بگذارد. این ویژگی باعث می شود تا شما از شنیدن صدایی با کیفیت و واضح بهره مند شوید. پشتیبانی از تکنولوژی DTS یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این مدل از هدست محسوب می شود. این تکنولوژی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید صداهایی که در محیط بازی وجود دارد را با بالاترین وضوح و بالاترین کیفیت شنیده و نسبت به حرکت های دشمن آگاهی پیدا کنید. این ویژگی باعث می شود تا شما عملکردی بهتر و سریع تری در بازی پیدا کرده و نسبت به نابودسازی آن ها اقدام کنید.

SteelSeries Arctis Pro Wireless یک هدست همه چیز تمام!

دارای میکروفون حساس و باکیفیت!

از دیگر امکاناتی که در ساخت هدست گیمینگ Artics Pro Wireless استفاد شده نیز می توان به میکروفون باکیفیت و حساس آن اشاره کرد. میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست از قابلیت ضبط صدای Bi-directional یا همان صدای دوطرفه برخوردار بوده تا قادر باشد صدای شما را با بالاترین و بهترین کیفیت ضبط کرده و یا به طرف مقابل منتقل کند. میکروفون استفاده شده در این هدست دارای قابلیت حذف نویز بوده تا صدای شما را بدون هیچ گونه نویزی به طرف مقابل منتقل کند. از دیگر تکنولوژی ها و فناوری های موجود در این میکروفون می توان به تکنولوژی ClearCast اشاره کرد. این تکنولوژی نیز همانند نویز کنسلینگ از قابیلت حذف صداهای محیطی و اضافی برخوردار بوده تا صدای شما با بالاترین شفافیت منتقل شود. امپدانس 2200 اهم این میکروفون نیز مکالمه با بالاترین کیفیت را برای شما به ارمغان خواهد آورد. دکمه های کنترلی تعبیه شده بر روی هدست از دیگر امکانات آن محسوب شده تا شما برای کنترل هدست با هیچ چالشی روبرو نشوید. دکمه های تعبیه شده بر روی گوشی های هدست شامل دکمه قطع/وصل میکروفون، دکمه روشن/خاموش کردن هدست، دکمه تنظیم میزان صدا و دکمه فعال سازی بلوتوث می شود. این قابلیت مخصوص گیمرهای حرفه ای بوده تا با استفاده از آن بتوانند در کم ترین زمان ممکن و بدون حرکت های اضافی تنظیمات خود را اعمال کنند.

منبع: headphonereview