هدست بی سیم TUF GAMING H7 Wireless یکی از حرفه ترین و مناسب ترین هدست های گیمینگ بازار بوده که توسط شرکت معتبر و نام آشنای ASUS طراحی و تولید شده است. وجود هدست کامل و حرفه ای این امکان را به گیمرها خواهد داد تا در هنگام انجام بازی هایی همچون بازی های شوتر قادر باشند کوچک ترین صدا را تشخیص داده و اقدام به نابودسازی آن ها کنند. هدست های تولید شده علاوه بر قابلیت پخش صدا از قابلیت گفتگو بوسیله میکروفون های تعبیه شده نیز برخوردار هستند. شرکت ایسوس به منظور بالا بردن کارایی، کیفیت و عملکرد هدست گیمینگ بی سیم TUF GAMING H7 Wireless از ویژگی ها و قابلیت های متنوع و متعدد زیادی بهره برده است. ویژگی ها و قابلیت های استفاده شده در این مدل از هدست می توان به قابلیت عملکرد با تاخیر صفر درصدی، باتری قدرتمند، برخورداری از درایورهای 53 میلی متری Essence، کلیدهای کنترلی، قابلیت تنظیم هدبند، قابلیت سازگاری با کامپیوتر و PS5 و ... می شود. در ادامه به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ بی سیم TUF GAMING H7 Wireless ایسوس خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

ASUS TUF GAMING H7 Wireless صدا پا گیر حرفه ای!

اتصال پایدار و باتری قدرتمند!

هدست های بی سیم زیادی در بازار وجود دارند که به دلیل تاخیر صدا و پایدار نبودن اتصالی که در عملکرد خود دارند از استقبال کم تری روبرو شده و از طرفداران خیلی کم تری برخوردار هستند. گیمرهای حرفه ای اما همیشه به دنبال هدست هایی هستند که عملکردی بدون تاخیر و اتصال پایدار بهره مند باشند! هدست گیمینگ TUF GAMING H7 Wireless ایسوس از نمونه هدست هایی است که به دلیل عملکرد بدون تاخیر و اتصال پایداری که در اختیار دارد می تواند نیاز اکثر گیمرها را به راحتی برطرف کند! این مدل هدست به لطف بهره مندی از فناوری اتصال بی سیم 2.4 گیگاهرتزی می تواند عملکرد فوق العاده ای را برای کاربر ارائه کند! در واقع این فناوری قابلیت ارائه اتصال پایدارتری نسبت به اتصالات بلوتوثی داشته و می تواند محتوا را به صورت آنی به هدست منتقل کند. در ضمن شرکت ایسوس به منظور مقابله و جلوگیری از تداخل امواج از 2 عدد آنتن در این محصول استفاده کرده تا کاربر در محیط های پر از امواج نیز از ارتباطی پایدار (تا 25 متر) بهره مند باشد. تحت پوشش قرار دادن محیط 25 متری این امکان را به کاربر می دهد تا آزادی عمل بیشتری را به دست آورده و بدون نگرانی بابت قطع شدن میز خود را ترک کنند! از امکانات و قابلیت های مهم و مثبتی که در ساخت و طراحی هدست گیمینگ بی سیم ASUS TUF GAMING H7 Wireless استفاده شده می توان به باتری قدرتمند آن اشاره کرد. باتری قدرتند تعبیه شده در این مدل هدست با توجه به قدرت و کیفیتی که در اختیار دارد قادر است در هر بار شارژ کامل تا 8 روز شارژدهی داشته باشد. لازم به ذکر است که آن دسته از گیمرهای پرکار نیز می توانند تا 15 ساعت به صورت مداوم از این هدست استفاده کنند!

ASUS TUF GAMING H7 Wireless صدا پا گیر حرفه ای!

طراحی ارگونومیک و قابلیت ارائه صدایی بی نظیر!

شرکت ایسوس در ساخت هدست گیمینگ بی سیم TUF GAMING H7 Wireless ایسوس از طراحی ارگونومیکی بهره برده است. از ویژگی های طراحی این مدل هدست می توان به گوشی های قابلی تنظیم آن اشاره کرد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید نسبت به راحتی قرار گیری هدفون بر روی سر خود اقدام به تنظیم کردن آن ها بکنید. در ضمن شرکت ایسوس به فکر کاربران عینکی نیز بوده و با اضافه کردن پدهای نرم، باعث می شود تا فشار کم تری به عینک آن ها وارد شود. لازم به ذکر است که پدهای اضافه شده در هدست گیمینگ بی سیم TUF GAMING H7 Wireless ایسوس از چرم و پارچه مخصوص ساخته شده است. این ویژگی باعث می شود تا میزان تنفس پذیری پدها افزایش یافته و در نتیجه خنک شدن سریع پدها را به همراه خواهد داشت. با این قابلیت ها می توان گفت که کاربر می تواند بدون نگرانی بابت عرق کردن گوش هایش به بازی کردن ادامه دهد! هدست گیمینگ بی سیم TUF GAMING H7 Wireless به دلیل بهره مندی از ویژگی های صوتی حرفه ای تبدیل به یکی از رده بالاترین و سطح بالاترین هدست های شرکت ایسوس شده است. ویژگی های صوتی اضافه شده در این مدل هدست گیمینگ با طراحی ارگونومیک شامل Airtight Chamber و یا همان محفظه هوابندی شده، پوشش فلزی روی درایور به منظور پایین آوردن میزان اعوجاج صدا و درایورهای 53 میلی متری از نوع Essense (جهت تقویت بیس) می شود. ویژگی های یاد شده در کنار هم باعث می شوند تا هدست هنگام پخش محتوای صوتی بالاترین کیفیت صدا را به ارمغان آورد!

ASUS TUF GAMING H7 Wireless صدا پا گیر حرفه ای!

مجهز به کلیدهای کنترلی و سازگاری با ویندوز و پلی استیشن!

ASUS به منظور دسترسی آسان و جلوگیری از حرکت های اضافی برای دست یابی به تنظیماتی همچون کم یا زیاد کردن میزان صدا، قطع یا وصل کردن صدا و میکروفون از کلیدهای کنترلی بر روی گوشی هدست استفاده کرده است. سازگاری کامل با انواع سیستم عامل ها از ویژگی های مهم دیگر این مدل از هدست محسوب می شود. با توجه به این ویژگی می توان گفت که کاربر برای استفاده از این هدست کار سختی پیش رو نداشته و می تواند در اکثر سیستم عامل های ویندوز، مک و حتی پلی استیشن های 4 و 5 نیز از هدست گیمینگ TUF GAMING H7 Wireless ایسوس استفاده کند! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت ایسوس به منظور مدیریت و تنظیم راحت این مدل هدست از نرم افزار Armoury II استفاده کرده است. کاربر با استفاده از این نرم افزار قادر خواهد بود برای تنظیم اکولایزر و ... تنظیمات هدست اقدام کند!

منبع: asus