شرکت DeepCool یکی از نمونه شرکت های معتبر تولید کننده انواع مختلف قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر محسوب می شود. این شرکت به دلیل تولید انواع مختلف خنک کننده، منبع تغذیه و کیس کامپیوتر به شهرت جهانی رسیده است. دیپ کول با هدف گسترش تولیدات خود دست به طراحی و ساخت انواع مختلف ماوس، کیبورد و ... زده و با توجه به تولید باکیفیت ترین و استانداردترین محصولات توانسته در مدت زمان کوتاه به یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین برندهای تولید کننده انواع محصولات گیمینگ تبدیل شود! ماوس گیمینگ MG510 یکی از نمونه محصولات موفق و باکیفیت شرکت دیپ کول محسوب می شود. این مدل ماوس با توجه به طراحی ارگونومیک و قابلیت متصل شدن به دو روش سیمی و بیسیم می تواند سلیقه بسیاری از گیمرها را پوشش دهد. از دیگر ویژگی ها و قابلیت هایی که DeepCool در ساخت این مدل ماوس استفاده کرده می توان به حسگر اپتیکال شرکت PixArt با دقتی برابر با 19000DPI و سرعتی برابر با 400IPS، کفی های تفلونی، قابلیت برنامه ریزی کلیدها، نورپردازی RGB و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر ماوس گیمینگ MG510 دیپ کول خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

رسیدن به سکوی قهرمانی با ماوس گیمینگ MG510 دیپ کول!

قابلیت اتصال به 2 روش مختلف و حسگر اپتیکال!

شرکت دیپ کول جهت پوشش دادن سلیقه همه کاربران در ساخت ماوس گیمینگ MG510 از 2 روش بی سیم و با سیم برای متصل شدن بهره برده است. روش بی سیم تعبیه شده در این مدل از ماوس را می توانید به کمک دانگل USB بی سیم راه اندازی کرده و اقدام به متصل شدن به دستگاه مد نظر خود کنید! از ویژگی های ارتباط بی سیم این مدل ماوس می توان به فرکانس 2.4 گیگاهرتزی اشاره کرد. این روش با توجه به قدرت اتصالی که در اختیار دارد می تواند شارژدهی 36 ساعته را در هر بار شارژ برای شما به ارمغان بیاورد. متصل شدن به صورت سیمی از دیگر روش هایی است که شرکت دیپ کول در طراحی و ساخت ماوس گیمینگ قدرتمند استفاده کرده است. این روش نیز همانند روش بی سیم از طرفداران زیادی برخوردار بوده و با توجه به عدم نیاز به شارژ باتری می توانید مدت زمان زیادی از این ماوس استفاده کنید. در ضمن طول کابل استفاده شده برای این مدل ماوس نیز برابر با 1.8 متر بوده و می تواند آزادی عمل مناسبی در اختیار کاربر قرار دهد.

قابلیت اتصال به 2 روش مختلف و حسگر اپتیکال!

برای فعال سازی این روش کار دشواری پیش رو نداشته و تنها با متصل کردن کابل USB Type-C می توانید اقدام به راه اندازی آن کنید. لازم به ذکر است که با متصل شدن کابل ماوس به دستگاه مد نظر، باتری تعبیه شده نیز به صورت اتوماتیک شارژ خواهد شد. در ضمن دقت و سرعت ماوس در هر دو روش ثابت مانده تا کاربر بدون نگرانی به انجام بازی های ویدئویی خود بپردازد. شرکت دیپ کول به منظور بالا بردن دقت و سرعت ماوس گیمینگ MG510 از حسگر فوق العاده اپتیکال PAW3370 بهره برده است. حسگر استفاده شده در این مدل ماوس توسط شرکت PixArt تولید شده و با توجه به قابلیت هایی که در اختیار دارد لقب یکی از بهترین حسگرهای بازار را نیز یدک می کشد. این مدل ماوس با بهره مندی از این نوع حسگر می تواند دقتی تا 19000DPI و سرعتی برابر با 4000IPS داشته باشد. این ویژگی به بازیکن این امکان را می دهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی را به دست آورد!

قابلیت اتصال به 2 روش مختلف و حسگر اپتیکال!

مجهز به کفی های تفلونی و نورپردازی RGB

طراحان خوش ذوق شرکت دیپ کول جهت روان تر کردن حرکات ماوس و فراهم سازی سریع ترین عملکرد گیمر در هنگام انجام بازی های ویدئویی از کفی ها تفلونی استفاده کرده اند. از ویژگی های کفی تعبیه شده می توان به قابلیت رسیدن به کم ترین اصطکاک ممکن اشاره کرد. لازم به ذکر است که این شرکت جهت زیباسازی سیستم گیمینگ و ایجاد هیجان بیشتر کاربر در ساخت ماوس گیمینگ MG510 از نورپردازی حرفه ای استفاده کرده است. نورپردازی استفاده شده در این مدل ماوس از نوع RGB بوده و با توجه به قابلیت تنظیم به صورت شخصی می تواند به کاربر این امکان را بدهد تا بر حسب سلیقه خود اقدام به تنظیم نوع نورپردازی ماوس کند! از ویژگی های نورپردازی تعبیه شده در این مدل ماوس نیز می توان به 9 الگوی رقص نور اشاره کرد. برای دستیابی به قابلیت شخصی سازی نورپردازی ماوس می توانید از طریق نرم افزار اختصاصی این شرکت اقدام کنید. این نرم افزار علاوه بر قابلیت برنامه ریزی نورپردازی، قابلیت برنامه ریزی کلیدها را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که ماوس گیمینگ حرفه ای با قابلیت نورپردازی RGB از ابعادی برابر 124x65x39 میلی متر، وزن سبک 83 گرم، کلید روشن/خاموش (به منظور جلوگیری از هدر رفت شارژ باتری)، طول عمری برابر با 20 میلیون کلیک و نرخ نمونه برداری 1000 هرتز می شود.

منبع: deepcool