ماوس گیمینگ GM606-RGB یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت گرین بوده که در این مقاله قصد بررسی و آشنایی با آن را داریم! طراحان شرکت گرین این مدل از ماوس را به منظور راحتی بیشتر کاربر و با هدف رفع نیاز گیمرها هنگام انجام بازی های ویدئویی طراحی کرده اند. طراحی ارگونومیک به همراه وزن پایین این امکان را به کاربران خواهد داد تا هنگام استفاده از تسلط بیشتری برخوردار باشند! 6 کلید باکیفیت نیز در ساخت ماوس گیمینگ GM606-RGB مورد استفاده قرار گرفته و با توجه به عمر بالا می توانند کارایی تا 10 میلیون ضربه را برای کاربر به ارمغان بیاورند! لازم به ذکر است که در این ماوس جهت افزایش میزان جذابیت از نورپردازی ARGB استفاده شده است! در ضمن طراحی این مدل ماوس به گونه ای است تا علاوه بر کاربران راست دست، کاربران چپ دست نیز بدون هیچ چالشی اقدام به استفاده از این مدل ماوس کنند! قابلیت تنظیم عملکرد کلیدها به همراه نوع نورپردازی نیز از دیگر ویژگی های موجود در این مدل ماوس محسوب می شود! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر ماوس گیمینگ GM606-RGB گرین خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

ماوس گیمینگ GM606-RGB گرین، جذاب و حرفه ای!

طراحی ارگونومیک و جذاب ماوس گیمینگ green gm606-rgb!

کلیدهای تعبیه شده در ماوس گیمینگ GM606-RGB از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قادر هستند از دوامی تا 10 میلیون کلیک برخوردار باشند. طراحان شرکت GREEN به منظور استراحت دادن به انگشتان کاربر، تکیه گاه هایی در کناره های ماوس استفاده کرده اند. این ویژگی به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند مدت زمانی طولانی بدون خستگی به استفاده از ماوس بپردازد. بدنه باکیفیت ساخته شده از روکش Rubber همراه با پوسته بیرونی مستحکم قادر است در برابر ضربات احتمالی و سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی از خود نشان دهد! با این ویژگی می توان گفت این مدل ماوس برای استفاده طولانی مدت یکی از مناسب ترین گزینه ها می باشد. در ضمن شرکت گرین جهت زیبا سازی سیستم گیمینگ کاربر نیز از نورپردازی RGB بهره برده و به منظور برقراری ارتباط با دستگاه های دیجیتال از کابل رابط USB 2.0 استفاده کرده است. طراحی ارگونومیک نیز از دیگر ویژگی های مهم این مدل ماوس محسوب می شود! طراحی ارگونومیک ماوس گیمینگ GM606-RGB باعث می شود تا کاربر هنگام استفاده از راحتی و تسلط بیشتری برخوردار باشد! ابعاد مناسب 128x65x39 میلی متری و وزن سبک 75 گرمی (بدون کابل) از ویژگی های مهم طراحی این ماوس محسوب می شود که آن را تبدیل به یکی از ماوس های گیمینگ سبک موجود در بازار می کند. ساختار جمع و جوری که این مدل ماوس شرکت گرین در اختیار دارد این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از این ماوس برای انجام بازی های ویدئویی خود استفاده کرده و به نبرد دشمنان خود بپردازید! لازم به ذکر است که شرکت گرین به منظور جلوگیری از عرق کردن دستان کاربر نیز از طراحی مشبک بهره برده است!

طراحی ارگونومیک و جذاب ماوس گیمینگ green gm606-rgb!

قابلیت سازگاری با انواع سیستم عامل و حسگر حساس ماوس گیمینگ گرین مدل GM606-RGB!

شرکت گرین به منظور برقراری ارتباط ماوس گیمینگ GM606-RGB از رابط USB 2.0 بهر برده و با توجه به روکش کتانی که در ساخت رابط استفاده شده می تواند مدت زمان زیادی بدون آسیب دیدگی برای کاربر کارایی داشته باشد! طول 1.8 متری رابط نیز می تواند با توجه به طول مناسبی که در اختیار دارد آزادی عمل بیشتری را برای کاربر به وجود آورد. با این قابلیت می توان گفت که کاربر هنگام استفاده از ماوس بدون نگرانی بابت حرکت دادن آن به انجام بازی های ویدئویی بپردازد! با توجه به برخورداری از رابط USB 2.0 این امکان نیز به کاربران داده می شود تا برای استفاده از سیستم عامل های ویندوز نیز با هیچ چالشی روبرو نشوند! سیستم عامل های پشتیبانی شده توسط این مدل ماوس نیز شامل ویندوز XP، Vista، 7، 8، 8.1، 10 و 11 می شود!

در ضمن شرکت گرین جهت بالا بردن میزان دقت و سرعت ماوس گیمینگ GM606-RGB از حسگر Optical استفاده کرده است. حسگر استفاده شده در این مدل ماوس با توجه به قابلیت هایی که در اختیار دارد یکی از بهترین حسگرها محسوب می شود. این مدل ماوس با بهره مندی از این نوع حسگر می تواند دقتی تا 7200 نقطه بر اینچ داشته باشد. این ویژگی به بازیکن این امکان را می دهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی را به دست آورد! لازم به ذکر است که شرکت گرین جهت حذف و از بین بردن لگ هنگام انجام بازی های ویدئویی از نرخ نمونه برداری 125Hz استفاده کرده تا دستورات کاربر در سریع ترین زمان ممکن اجرا شوند! سوئیچ های باکیفیت نیز از دیگر ویژگی هایی است که شرکت گرین در ساخت ماوس گیمینگ GM606-RGB از آن استفاده کرده است. سوئیچ های استفاده شده در این مدل ماوس با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارند می توانند عمر کلیدهای تعبیه شده را تا 10 میلیون کلیک افزایش دهند. با این ویژگی می توان گفت که کاربر مدت زمان زیادی می تواند از این مدل ماوس بدون هیچ مشکلی استفاده کند.

قابلیت سازگاری با انواع سیستم عامل و حسگر حساس ماوس گیمینگ گرین مدل GM606-RGB!

6 کلید باکیفیت و نورپردازی حرفه ای ماوس مخصوص بازی green gm606-rgb!

شرکت گرین در ساخت ماوس گیمینگ GM606-RGB از 6 کلید مختلف استفاده کرده است. از ویژگی کلیدهای تعبیه شده نیز می توان به حساسیت بالا اشاره کرد که این امکان را به کاربر می دهد تا با یک اشاره کوچک از عملکرد آن ها بهره مند شود. در ضمن طراحان شرکت گرین در ساخت این مدل ماوس از کلیدهای Backward و Forward در کناره آن نیز استفاده کرده تا از عملکرد برگشت به عقب و جلو را بدون انجام حرکات اضافی بهره مند شوید! کلید تنظیم DPI نیز از دیگر کلیدهای تعبیه شده در این مدل از ماوس محسوب می شود. با استفاده از این کلید قادر خواهید بود میزان دقت ماوس را در 6 سطح مختلف (1200, 1600, 2400, 3200, 4800, 7200DPI) تنظیم کنید! شایان ذکر است که امکان تغییر DPI معمولا در ماوس های گیمینگ با کیفیت مانند ماوس گیمینگ Razer Basilisk V3 وجود دارد.

شرکت گرین به منظور زیباسازی سیستم گیمینگ و ایجاد هیجان بیشتر در هنگام انجام بازی های ویدئویی از نورپردازی حرفه ای استفاده کرده است. نورپردازی استفاده شده در این مدل ماوس از نوع ARGB بوده که در 3 ناحیه مختلف (اسکرول، داخل بدنه و کناره ها) تعبیه شده اند. نورپردازی با توجه به قابلیت تنظیم به صورت شخصی می تواند به کاربر این امکان را بدهد تا بر حسب سلیقه خود اقدام به تنظیم نوع نورپردازی ماوس کند! تنظیمات نوع نورپردازی نیز به لطف بهره مندی از نرم افزار اختصاصی سری ماوس های گریفین شرکت گرین امکان پذیر خواهد بود. نرم افزار اختصاصی شرکت گرین با عنوان Griffin Panel شناخته شده و با توجه به امکان تنظیم نورپردازی که در اختیار دارد به کاربر این امکان را می دهد تا با انتخاب یکی از جلوه ها اقدام به شخصی سازی نورپردازی ماوس کند. علاوه بر قابلیت های ذکر شده این امکان را نیز خواهید داشت تا با استفاده از قابلیت Music Lighing نورپردازی ماوس را بر اساس نوع و سبک موسیقی همگام سازی کنید! از دیگر ویژگی های نرم افزار ذکر شده نیز می توان به شخصی سازی عملکرد کلیدها در 4 پروفایل مجزا اشاره کرد!

منبع: green