از نمونه شرکت های تولید کننده انواع مختلف لوازم گیمینگ می توان به شرکت نام آشنای Razer اشاره کرد که محصولات آن همواره از فروش بالایی در بازار برخوردار بوده است. شرکت معتبر ریزر به دلیل تولید محصولات با کیفیت همراه با استانداردهای روز دنیا توانسته طرفداران و کاربران بی شماری را نیز به دست آورد. به همین دلیل تبدیل به یکی از پرفروش ترین برندها در بازارهای جهانی شده است. از پرکاربردترین و پر استفاده ترین لوازم جانبی گیمینگ نیز می توان به ماوس اشاره کرد. کاربر با استفاده از ماوس می تواند راحتی استفاده از کامپیوتر را برای خود فراهم کند. ماوس بی سیم Naga Pro از نمونه محصولات حرفه ای و گیمینگ شرکت ریزر محسوب می شود. این مدل ماوس با توجه به ویژگی های گیمینگ حرفه ای که در اختیار دارد می تواند نیاز اکثر گیمرهای حرفه ای را بی نیاز کند و به راحتی در دسته برترین ماوس های بی سیم مخصوص بازی قرار بگیرد! Razer در ساخت این مدل ماوس از 3 عدد صفحه کلید استفاده کرده تا کاربر با نصب کردن هر یک از آن ها بتواند بازی مورد نظر خود را به حرفه ای ترین شکل ادامه دهد! در ضمن با توجه به نوع چیدمانی که ریزر در طراحی ماوس بی سیم Naga Pro استفاده کرده به کاربر این امکان را می دهد تا پیروزی خود را در انواع مختلف بازی ها مسجل بداند!

Naga Pro مجهزترین ماوس بی سیم Razer

طراحی!

نوع طراحی و شکل ظاهری یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که شرکت ریزر در ساخت ماوس بی سیم Naga Pro استفاده کرده است. نوع طراحی این مدل ماوس کاملا ارگونومیک بوده تا کاربر هنگام استفاده از راحتی بیشتری بهره مند باشد! از ویژگی های ساخت این مدل ماوس می توان به کناره های ماوس اشاره کرد که به صورت ماژولار طراحی شده است. با توجه به بهره مندی از 3 عدد صفحه کلید و طراحی ماژولار کناره های ماوس این امکان به کاربر داده خواهد شد تا بتواند صفحه کلید مورد نظر خود را که به صورت مغناطیسی طراحی شده اند به راحتی نصب کند! صفحه کلید های موجود نیز به صورت 12، 6 و 3 کلیدی طراحی شده اند! در ضمن کاربر می تواند هر یک از صفحه کلیدها را بر حسب نوع بازی که می خواهد انجام دهد انتخاب کرده و سطح گیمینگ خود را بیش از پیش ارتقا دهد! لازم به ذکر است که شرکت ریزر به منظور زیباسازی این مدل ماوس و سیستم گیمینگ کاربر نیز از نورپردازی RGB استفاده کرده که از توانایی نمایش 16.8 میلیون رنگ بهره مند است.

Naga Pro مجهزترین ماوس بی سیم Razer

دارای فناوری بی سیم HyperSpeed و حسگر نوری Focus+

شرکت ریزر به منظور سریع تر بودن ماوس بی سیم Naga Pro و بهره مندی از واکنش مناسب هنگام انجام بازی های ویدئویی از فناوری بی سیم HyperSpeed استفاده کرده است. فناوری استفاده شده در این مدل ماوس کاملا انحصاری بوده و با توجه به قدرت و قابلیت هایی که در اختیار دارد می تواند عملکردی تا 25 درصد سریع تر از تمامی فناوری های موجود داشته باشد! از دیگر ویژگی هایی که این فناوری را در اختیار کاربر قرار می دهد نیز می توان به تاخیر کلیک ناچیز و حیرت آور ترین سرعت انتقال اطلاعات اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا شما هنگام استفاده از این ماوس عملکردی مشابه یک ماوس باسیم را تجربه کنید. همچنین این موس گیمینگ با عملکرد سریع Razer علاوه بر ویژگی های یاد شده از یک حسگر نوری بسیار دقیق نیز در ساخت ماوس بی سیم Naga Pro استفاده کرده است. حسگر استفاده شده در این مدل ماوس از نوع Focus+ بوده که با توجه به دقتی بی نظیر 2000dpi که در اختیار دارد می تواند سریع ترین حرکات را به صورت کاملا دقیق زیر نظر بگیرد. این ویژگی مخصوص گیمرهایی است که به دنبال مدلی هستند که با استفاده از آن بتوانند به یک شکارچی ماهر و هد زن خبره تبدیل شوند‍! از امکانات و قابلیت های مهم دیگری که ریزر در ساخت این مدل ماوس بهره برده نیز می توان به برخورداری از حافظه داخلی اشاره کرد. ماوس بی سیم Naga Pro ریزر با بهره مندی از این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا بتواند پس از انجام تنظیمات شخصی اقدام به ذخیره تنظیمات در 5 پروفایل جداگانه کند! در ضمن این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا مجبور به تنظیم دوباره کلیدهای ماوس نشود.

Naga Pro مجهزترین ماوس بی سیم Razer

نورپردازی RGB و قابلیت برنامه ریزی کلیدها!

نورپردازی حرفه ای از ویژگی ها و قابلیت های مهم دیگر استفاده شده در ماوس بی سیم Naga Pro ریزر محسوب شده که به منظور زیباسازی سیستم گیمینگ کاربر اضافه شده است. این ویژگی باعث زیبایی دوچندان ماوس شده و می تواند هیجان انجام بازی را برای گیمر بیشتر کند. نورپردازی موجود در این مدل ماوس از نوع RGB بوده و از ویژگی هایی همچون قابلیت به نمایش درآوردن 16.8 میلیون رنگ، جلوه های نورپردازی متعدد و هماهنگی با اتفاقاتی که در گیم پلی بازی در حال رخ دادن بوده برخوردار است. ریزر نورپردازی این مدل ماوس را در لوگوی حک شده و زیر غلطک طراحی کرده تا قادر به افزایش میزان ظرافت میز شما باشد! قابلیت شخصی سازی نیز از مهم ترین قابلیت های سیستم نورپردازی استفاده شده در این مدل ماوس محسوب می شود! ریزر به منظور دست یابی به این قابلیت از اکوسیستم Razer Chroma بهره برده تا کاربر با استفاده از آن قادر به شخصی سازی نوع نورپردازی کرده و یا نورپردازی را برحسب نوع بازی پشتیبانی شده توسط این اکوسیستم انتخاب کند!

امکانات و قابلیت های ماوس بی سیم Naga Pro ریزر به این چند ویژگی ختم نشده و با توجه به برخورداری از نرم افزار اختصاصی شرکت ریزر که با عنوان Synapse 3 شناخته می شود این امکان را خواهید داشت تا بتوانید از طریق آن اقدام به تغییر عملکرد کلیدهای موجود بر روی ماوس کنید. این قابلیت کاربر را قادر می سازد تا با توجه به راحتی استفاده از کلیدها، نوع کارکرد آن ها را تغییر دهد! قابلیت در نظر گرفتن دو عملکرد مجزا نیز از دیگر امکانات موجود در این مدل ماوس محسوب شده که به لطف برخورداری از فناوری پیشرفته Hypershift در اختیار کاربر قرار گرفته است. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که ماوس بی سیم Naga Pro ریزر از سوئیچ های اپتیکال (قابلیت ثبت و اجرای دستورات در 0.2 ثانیه)، عمر مفید 70 میلیون کلیک، شارژدهی بالا و قابلیت سازگاری با پایه شارژر بهره می برد!

منبع: razer