Adaptive EQ!

اکولایزر اکتیو از دیگر قابلیت های منحصر به فرد استفاده شده در ایرپاد 3 محسوب می شود. این ویژگی به منظور تنظیم صدای گوشی به صورت اتوماتیک تعبیه شده است. این ویژگی با توجه به نوع اکولایزر انتخاب شده توسط کاربر اقدام به تنظیم میدرنج و صدای Base به صورت اکتیو می کند. اکولایزر اکتیو به کاربر این امکان را خواهد داد تا صدای خروجی از گوشی های هدفون همان صدایی باشد که شرکت اپل و آهنگ ساز انتظار شنیدن آن را داشته و شکل گوش شما بر این صدا تاثیر نداشته باشد. شرکت اپل در ساخت اکثر ایرپادهای خود از قابلیت ANC استفاده کرده است. قابلیت ANC یا همان نویز کنسلیگ (قابلیت حذف نویز) از قابلیت هایی است که می تواند با حذف صداهای اضافی و بیرونی باعث با کیفیت تر شدن صدای خروجی از گوشی های هدفون شود. شرکت اپل در ساخت AirPods 3 از این ویژگی استفاده نکرده تا تبدیل به یکی از نکات منفی آن شود!

بررسی یکی از بهترین و جدیدترین محصولات تولیدی اپل (AirPods 3)

قابلیت پشتیبانی از فرمت فایل AAC-ELD و عمر باتری!

شرکت اپل در طراحی و ساخت AirPods 3 از قابلیت پشتیبانی از فرمت فایل AAC-ELD بهره برده است. این مدل از ایرپاد اپل با پشتیبانی از این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید هنگام برقراری تماس های تصویری و یا صوتی از کیفیت صدای Full HD برخوردار باشید. لازم به ذکر است شفافیت صدای Full HD بسیار بیشتر از صدای SD بوده و شما می توانید از این قابلیت تنها در نرم افزار Face Time استفاده کنید. شرکت اپل در ساخت باتری ایرپاد 3 از تکنولوژی های جدید استفاده کرده است. این تکنولوژی امکان 1 ساعت شارژدهی بیشتر نسبت به نسل های قبلی را برای شما به ارمغان آورده است. طبق اعلام شرکت اپل عمر باتری هدفون بی سیم AirPods 3 در صورت استفاده مدوام می تواند عمری برابر با 6 ساعت داشته باشد. در ضمن این ایرپاد هنگام کامل بودن شارژ کیس خود می تواند تا 30 ساعت برای شما کارایی داشته باشد. از دیگر ویژگی های باتری این ایرپاد می توان به قابلیت شارژ سریع اشاره کرد. این قابلیت شما را قادر می سازد تا بتواند گوشی های هدفون را در کم ترین زمان ممکن شارژ کنید.

بررسی یکی از بهترین و جدیدترین محصولات تولیدی اپل (AirPods 3)

کیس!

طراحی کیس AirPods 3 با عرض بیشتر را می توان از دیگر تفاوت های آن نسبت به ایرپاد 2 محسوب کرد. از ویژگی های منحصر به فرد این کیس می توان به قابلیت شارژ از طریق پورت لایتنینگ و شارژ وایرلس اشاره کرد. در ضمن شما می توانید این کیس را با تمامی پدهای شارژر بی سیم که از استاندارد Qi پشتیبانی می کنند شارژ کنید. از جمله این شارژرها می توان به شارژر وایرلس MagSafe شرکت اپل اشاره کرد که با توجه به برخورداری از آهنربای تعبیه شده در داخل موقعیت مناسب کیس را تنظیم خواهد کرد.

بررسی یکی از بهترین و جدیدترین محصولات تولیدی اپل (AirPods 3)

منبع: cnet