از نمونه کمپانی های معتبر تولید کننده انواع مختلف لوازم جانبی کامپیوتر می توان به Razer اشاره کرد. ریزر از جمله برندهای معروف و محبوب گیمرهای سراسر دنیا نیز بوده و با توجه به تولید محصولاتی باکیفیت و مدرن روز به روز نیز به طرفداران و کاربران این برند اضافه می شود. از نمونه محصولات پرطرفدار و محبوب این برند نیز می توان به ماوس گیمینگ مدل Viper Ultimate اشاره کرد. این مدل ماوس با توجه به برخورداری از 8 کلید باکیفیت قابل برنامه ریزی همراه با سرعت بالایی که در اختیار دارد می تواند نیاز اکثر گیمرها را برطرف کند! فناوری های جدیدی نیز در ساخت این ماوس استفاده شده که می تواند هر بازیکنی را شگفت زده کند! حسگر اپتیکال Focus+، سوئیچ اپتیکال، باتری قدرتمند، حافظه آنبرد پیشرفته، نورپردازی از نوع RGB و ... از دیگر ویژگی های و امکانات استفاده شده در ماوس گیمینگ مدل Viper Ultimate ریزر محسوب می شود! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از ماوس گیمینگ شرکت Razer خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

Viper Ultimate ریزر، مناسب ترین ماوس گیمینگ!

بهره مندی از حسگر +Optical Focus و فناوری Hyper Speed

شرکت ریزر به منظور بالا بردن دقت ماوس و عملکرد بازیکن هنگام انجام بازی از حسگر Optical Focus+ استفاده کرده است. حسگر استفاده شده در ماوس گیمینگ مدل Viper Ultimate ریزر دارای دقتی برابر با 99.6 درصد و حساسیتی برابر با 2000 DPI بوده تا به بازیکن این امکان را بدهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی را به دست آورد! از ویژگی های سنسور استفاده شده در این مدل ماوس می توان به عملکرد هوشمند آن اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا دقت موجود در این ماوس بیش از پیش افزایش یابد! لازم به ذکر است که حسگر استفاده شده ماوس گیمینگ مدل Viper Ultimate ریزر از Tracking یا همان سرعت ردگیری برابر با 650 IPS، ردگیری هوشمند برخوردار بوده و به قابلیت هماهنگی با حرکات (Motion Sync) مجهز شده است! همچنین این ماوس گیمینگ ریزر دارای فناوری وایرلس Hyper Speed نیز هست که این قابلیت شرایطی را برای کاربر فراهم می کند تا هنگام استفاده از این مدل ماوس سرعت بیشتری (تا 25 درصد) را نسبت به مدل های قبلی تجربه کرده باشد! این ویژگی باعث می شود تا شما هنگام استفاده از این ماوس عملکردی مشابه یک ماوس باسیم را تجربه کنید. از ویژگی های مثبتی که این فناوری به ماوس گیمینگ مدل Viper Ultimate اضافه کرده می توان به انتقال سریع داده ها، سوئیچ کردن بدون نقص بین انواع فرکانس ها حتی در محیط هایی که امواج بی سیم زیادی در آن وجود دارد و تاخیر ناچیز کلیک ها اشاره کرد. با این ویژگی ها می توان گفت که ماوس گیمینگ مدل Viper Ultimate ریزر می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای گیمرهای حرفه ای باشد!

Viper Ultimate ریزر، مناسب ترین ماوس گیمینگ!

سوئیچ Optical و باتری قدرتمند!

Razer جهت دست یابی به زمان پاسخ دهی بی نظیر 0.2 میلی ثانیه از پرتو نور فروسرخ و سوئیچ هایی از نوع Optical استفاده کرده است. این سوئیچ به دلیل حذف کردن تماس فیزیکی توانسته به این قابلیت فوق العاده دست یابد! از دیگر ویژگی هایی که این نوع سوئیچ در اختیار کاربران ماوس قرار می دهد می توان به جلوگیری از کلیک های اضافی و ناخواسته اشاره کرد که موجب عملکردی بی نقص در بازی شده و همچنین باعث می شود تا طول عمر کلیک های ماوس نیز به 70 میلیون کلیک برسد! همچنین این ماوس گیمینگ ریزر با عملکرد سریع نسبت به ماوس های قبلی از باتری قدرتمندتری بهره برده تا کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی نگرانی بابت تمام شدن باتری و از کار افتادن آن نداشته باشد! باتری قدرتمند استفاده شده در ماوس گیمینگ مدل Viper Ultimate ریزر به لطف فناوری وایرلس هوشمند قادر است شارژدهی برابر با 70 ساعت را برای کاربران فراهم سازد! با این تفاسیر می توان گفت که کاربر با هر بار شارژ کامل این ماوس می تواند به مدت 1 هفته تمام و روزانه 10 ساعت از این ماوس استفاده کند!

Viper Ultimate ریزر، مناسب ترین ماوس گیمینگ!

شرکت ریزر در طراحی و ساخت این مدل ماوس از 8 کلید باکیفیت و کم صدا نیز استفاده کرده است. کلیدهای تعبیه شده در ماوس گیمینگ مدل Viper Ultimate ریزر از قابلیت برنامه ریزی برخوردار بوده تا به شما این امکان را بدهد که بتوانید سرعت عمل و کارایی خود را در حین بازی افزایش دهید! Razer جهت دستیابی به تنظیمات شخصی سازی کلیدها از نرم افزار انحصاری (Razer Synapse) استفاده کرده است. استفاده از این نرم افزار خیلی پیچیده نبوده و تنها با چند کلیک ساده می توانید عملکرد و نوع کارکرد هر یک از کلیک ها را مشخص کنید. لازم به ذکر است که شرکت ریزر به منظور ذخیره تنظیمات انجام شده از حافظه آنبرد بهره برده است. ماوس گیمینگ مدل Viper Ultimate ریزر با بهره مندی از این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا بتواند پس از انجام تنظیمات شخصی اقدام به ذخیره تنظیمات در 5 پروفایل جداگانه کند! در ضمن این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا مجبور به تنظیم دوباره کلیدهای ماوس نشود. نورپردازی حرفه ای از ویژگی ها و قابلیت های مهم دیگر استفاده شده در این مدل ماوس محسوب شده که به منظور زیباسازی سیستم گیمینگ کاربر اضافه شده است. این ویژگی باعث زیبایی دوچندان ماوس شده و می تواند هیجان انجام بازی را برای گیمر بیشتر کند. نورپردازی موجود در این مدل ماوس از نوع RGB بوده و از ویژگی هایی همچون قابلیت به نمایش درآوردن 16.8 میلیون رنگ و جلوه های نورپردازی متعدد برخوردار است.

منبع: razer