اگر به دنبال ماوسی هستید که بتواند تمام نیازهای شما در هنگام انجام انواع بازی های مختلف را به طور کامل رفع کند، ما ماوس گیمینگ CLUTCH GM20 ELITE را پیشنهاد می کنیم که توسط شرکت معتبر و مشهور MSI طراحی و ساخته شده است. این مدل ماوس با توجه به طراحی ارگونومیک، حسگرهایی با دقت بالا، کلیدهای اضافی و ... می تواند بهترین و محبوب ترین ماوس های گیمینگ باسیم برای گیمرهای حرفه ای باشد. با استفاده از این ماوس و با توجه به ویژگی ها و قابلیت های متنوع قادر خواهید بود در جنگ های تن به تن همیشه یک قدم از دشمنان و حریفان خود جلوتر باشید. از ویژگی ها و قابلیت های متعددی که در ساخت این مدل ماوس استفاده شده می توان به حسگر اپتیکال با دقتی تا 6400dpi، نورپردازی RGB، سوئیچ Omron، وزنه هایی به منظور اضافه کردن میزان وزن ماوس، قابلیت تغییر DPI، رابط USB همراه با کابلی به طول 2 متر، نرخ نمونه برداری 1000 هرتزی و ... اشاره کرد. در ادامه به بررسی بیشتر و تخصصی تر ماوس گیمینگ CLUTCH GM20 ELITE خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

سرعت و دقت بالا با ماوس گیمینگ CLUTCH GM20 ELITE ام اس آی!

طراحی و ساخت ماوس گیمینگ ام اس آی CLUTCH GM20 ELITE!

شرکت MSI جهت راحتی کاربر در ساخت ماوس گیمینگ CLUTCH GM20 ELITE از طراحی ارگونومیک استفاده کرده است. طراحی ارگونومیک این مدل ماوس شامل استراحتگاه انگشت، بافت زیر گریپ کناری می شود. استراحتگاه انگشت به منظور راحتی بیشتر کاربر اضافه شده تا این امکان را به آن ها بدهد که بتوانند بدون خستگی و چالش خاصی مدت زمان طولانی را مشغول استفاده از ماوس باشند! بافت زیر گریپ نیز به منظور افزایش تسلط کاربر اضافه شده تا بتوانند در هنگام انجام بازی های ویدئویی یک قدم جلوتر از رقبا و دشمنان خود باشد! در نمایی جلویی این ماوس راحت با طراحی ارگونومیک نیز شاهد 6 دکمه مختلف خواهیم بود. کلیدهای موجود از قابلیت برنامه ریزی برخوردار بوده و شما می توانید نوع کارکرد هر یک از دکمه ها را به راحتی تنظیم کنید. در قسمت انتهایی ماوس نیز شاهد لوگوی حک شده MSI هستیم که با توجه به نورپردازی که در زیر آن تعبیه شده توانسته زیبایی آن را چندین برابر بیشتر کند. مواد اولیه مرغوبی که در ساخت این مدل ماوس استفاده شده نیز یکی دیگر از ویژگی های مهم و مثبت ماوس گیمینگ CLUTCH GM20 ELITE ام اس آی بوده و قادر است در برابر آسیب های احتمالی مقاومت زیادی داشته باشد. ابعادی برابر با 129.5x83.2x41.2 میلی متر و وزن مناسب 98 گرمی (بدون کابل و وزنه) نیز می تواند تسلط بیشتری برای کاربر ایجاد کرده باشد.

طراحی و ساخت ماوس گیمینگ ام اس آی CLUTCH GM20 ELITE!

مجهز به حسگر Optical و سوئیچ Omron

شرکت MSI به منظور بالا بردن میزان دقت و سرعت ماوس گیمینگ CLUTCH GM20 ELITE از حسگر Optical استفاده کرده است. حسگر استفاده شده در این مدل ماوس توسط شرکت PixArt تولید شده و با توجه به قابلیت هایی که در اختیار دارد لقب یکی از بهترین حسگرهای بازار را نیز یدک می کشد. این مدل ماوس با بهره مندی از این نوع حسگر می تواند دقتی تا 6400 نقطه بر اینچ داشته باشد. این ویژگی به بازیکن این امکان را می دهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی را به دست آورد!  قابلیت تغییر وزن از قابلیت های مهم و ماوس گیمینگ CLUTCH GM20 ELITE ام اس آی محسوب می شود. MSI در طراحی و ساخت این مدل ماوس از 3 عدد وزنه (2 عدد وزنه 3 گرمی و 1 عدد وزنه 5 گرمی) استفاده کرده است. وزنه های موجود به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با اضافه کردن وزنه ها برحسب نوع راحتی و تسلط بیشتر خود وزن ماوس را افزایش و یا کاهش دهید!

لازم به ذکر است شرکت Corsair به منظور بالا بردن عمر کلیک های تعبیه شده در چپ و راست ماوس از سوئیچ Omron استفاده کرده است. این ویژگی باعث شده تا عمر مفید کلیک های تعبیه شده در چپ و راست ماوس حداقل 20 میلیون کلیک باشد! در ضمن نرخ نمونه برداری ماوس گیمینگ CLUTCH GM20 ELITE برابر با 1000 هرتز است. با توجه به نرخ نمونه برداری بالا می توان گفت که این مدل ماوس هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا دیگر کارهای روزمره هیچ گونه لگ و یا تاخیری نخواهد داشت! قابلیت تغییر DPI از دیگر ویژگی ها و امکانات موجود در این ماوس محسوب شده و به کاربر این امکان را می دهد تا با توجه به نیازهای خود و نوع فعالیتی که انجام می دهد دقت ماوس را از طریق کلید DPI تعبیه شده از 400 تا 6400 نقطه بر اینچ تغییر دهید!

سرعت و دقت بالا با ماوس گیمینگ CLUTCH GM20 ELITE ام اس آی!

مجهز به نورپردازی حرفه ای و قابلیت تنظیم عملکرد ماوس!

شرکت MSI جهت دستیابی به تمامی تنظیمات مربوط به محصولات خود از برنامه کاربردی و قدرتمندی استفاده کرده که با عنوان MSI Dragon Center شناخته می شود. از این برنامه می توانید به منظور یکپارچه سازی عملکرد تمامی نرم افزارهای شرکت MSI استفاده کرده و آن ها را با یکدیگر هماهنگ بسازید! با این قابلیت می توان گفت که کاربر می تواند به تجربه ای متفاوت از استفاده نرم افزارها و محصولات شرکت MSI دست پیدا کند! با استفاده از این نرم افزار می توانید اقدام به تغییر میزان DPI، ذخیره پروفایل، تغییر عملکرد کلیدها و ... کنید! لازم به ذکر است که کاربر قادر است میزان دقت ماوس را با کمک این نرم افزار تا 6400 نقطه بر اینچ نیز افزایش دهد! از دیگر ویژگی ها و امکانات این نرم افزار می توان به پشتیبانی از تمامی نرم افزارهای این شرکت اشاره کرد تا کاربر بدون نیاز به چندین نرم افزار بتواند اقدام به شخصی سازی تنظیمات آن ها در یک نرم افزار واحد کند! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت MSI جهت زیباسازی سیستم گیمینگ کاربر و ایجاد هیجان بیشتر هنگام انجام بازی های ویدئویی از نورپردازی RGB استفاده کرده است. نورپردازی های استفاده شده در ماوس گیمینگ CLUTCH GM20 ELITE را می توانید در زیر لوگوی حک شده، اسکرول و قسمت انتهایی بدنه مشاهده کنید!

منبع: msi