از نمونه شرکت های تولید کننده انواع مختلف لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل می توان به شرکت نام آشنای لاجیتک اشاره کرد که محصولات آن همواره از فروش بالایی در بازار برخوردار بوده است. شرکت معتبر لاجیتک به دلیل تولید محصولات با کیفیت همراه با استانداردهای روز دنیا توانسته طرفداران و کاربران بی شماری را نیز به دست آورد. به همین دلیل تبدیل به یکی از پرفروش ترین برند در بازارهای جهانی شده است. ماوس گیمینگ G502 یکی از محصولات تولیدی لاجیتک محسوب می شود. این محصول به دلیل عملکرد و کارایی زیادی که در اختیار دارد مورد توجه اکثر گیمرها قرار گرفته و تبدیل به یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین ماوس های موجود در بازار شده است. برای پیروزی در بازی های شوتر می بایست عملکرد سریع و به موقعی از خود نشان دهید! برای دست یابی به عملکرد سریع نیز به ماوسی نیاز دارید که از سرعت و دقت بالایی برخوردار باشد. G502 لاجیتک با توجه به قابلیت هایی که دارد می تواند بهترین گزینه برای گیمرهای ژانر شوتر باشد. در ادامه مطلب قصد بررسی کامل و تخصصی ماوس گیمینگ G502 را داریم، پس لطفا تا آخر مطلب با ما همراه باشید!

بررسی کامل ماوس گیمینگ G502 لاجیتک!

طراحی!

شرکت لاجیتک در طراحی و ساخت بدنه ماوس گیمینگ G502 از پلاسیتک مرغوب استفاده کرده است. بدنه طراحی شده این ماوس با توجه به کیفیتی که دارد قادر است در برابر ضربات وارده و یا سقوط از ارتفاع مقاومت زیادی داشته باشد. در ضمن این مدل ماوس مخصوص بازی به دلیل برخورداری از بدنه تمام پلاستیک وزن کم تری نسبت به دیگر ماوس ها دارد. لازم به ذکر است که این ماوس از وزن 121 گرمی (بدون وزنه های اضافی) و از ابعادی برابر با 132x75x40 میلی متر برخوردار است. در ضمن با توجه به برخورداری از وزنه های 3.6 گرمی این امکان را خواهید داشت تا در صورت نیاز وزن ماوس را افزایش داده و از تسلط بیشتر بهره مند شوید! با توجه به رنگ مشکی مات، نوارهای براق و لبه های تیز که در طراحی این مدل ماوس استفاده شده می توان گفت که با یکی از شیک ترین و زیباترین ماوس های گیمینگ در بازار روبرو هستیم. در ضمن به دلیل قرارگیری و نوع چیدمان کلیدهای تعبیه شده روی ماوس تنها کاربران راست دست قادر خواهند بود از این ماوس استفاده کنند.

شرکت لاجیتک لوگوی اختصاصی خود را همراه با نورپردازی RGB در قسمت بالایی ماوس طراحی کرده و جلوه زیبایی به ماوس داده است. لاجیتک به منظور افزایش میزان چسبندگی و بالا بردن تسلط نیز اشکال مثلثی شکل را در کناره های ماوس طراحی کرده است. با این ویژگی دیگر نباید نگران رها شدن ماوس از دستانتان باشید! از دیگر ویژگی هایی که در طراحی این ماوس استفاده شده می توان به کلیدهای میانبر، اندازه و نوع چیدمان آن ها اشاره کرد. با توجه به نوع چیدمان حرفه ای کلیدهای میانبر ماوس G502 این امکان را خواهید داشت تا بدون نگاه کردن به کلیدها از جای آن ها مطلع شده و بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. از دیگر ویژگی های و امکانات موجود در این مدل ماوس می توان به اندازه استاندارد کلیدها و برخورداری از غلطک نرم و سریع اشاره کرد.

بررسی کامل ماوس گیمینگ G502 لاجیتک!

مجهز به سخت افزارهای به روز!

شرکت لاجیتک به منظور بالا بردن دقت و سرعت ماوس گیمینگ G502 از سنسور اپتیکال استفاده کرده است. سنسور استفاده شده در این مدل ماوس دارای دقت حداکثری 25600dpi است. شما می توانید با توجه به نوع استفاده از ماوس دقت آن را از 100 تا 25600dpi تنظیم کنید. لاجیتک جهت مشاهده حدودی دقت ماوس از 3 عدد چراغ ال ای دی استفاده کرده تا شما از مقدار دقت ماوس باخبر باشید! در ضمن این ماوس از حافظه داخلی به منظور ذخیره تنظیمات برخوردار بوده تا شما هنگام جابجایی ماوس نیازی به اعمال مجدد تنظیمات نداشته باشید! از دیگر ویژگی های سخت افزاری این ماوس نیز می توان به سنسور تشخیص سرعت اشاره کرد. این سنسور از قابلیت تشخصی سرعت حرکتی تا 400 اینچ در هر ثانیه برخوردار بوده تا به یکی از دقیق ترین و سریع ترین ماوس در بازاهای جهانی تبدیل شود.

بررسی کامل ماوس گیمینگ G502 لاجیتک!

قابلیت برنامه ریزی کلیدها!

قابلیت برنامه ریزی کلیدها را می توان یکی از ویژگی های منحصر به فرد ماوس گیمینگ G502 محسوب کرد. شما با استفاده از نرم افزار G HUB این امکان را خواهید داشت تا از همه 11 کلید تعبیه شده بر روی این ماوس بر اساس نیاز و نوع کاربرد استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این ماوس نیز می توان به بهره مندی از فناوری LightSync اشاره کرد. این فناوری وظیفه کنترل نورپردازی RGB را بر عهده داشته و می تواند بر اساس صدا، صفحه نمایشگر و نوع بازی، نورپردازی را تغییر دهد. در ضمن با استفاده از نرم افزار G HUB می توانید رنگ مورد نظر خودتان را از بین 16.8 میلیون رنگ انتخاب کنید. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت لاجیتک به منظور آزادی عمل بیشتر شما از کابل 2.1 متری استفاده کرده است.

منبع: zdnet