ماوس بی سیم لاجیتک ERGO M575 را می توان یکی از متفاوت ترین و باکیفیت ترین ماوس های بیسیم موجود در بازار محسوب کرد. این مدل ماوس را به آن دسته از کاربران پیشنهاد می کنیم که در یک محیط فشرده مشغول کار بوده و یا فضای کافی برای به حرکت درآوردن ماوس را ندارند! شرکت لاجیتک جهت به حرکت درآوردن این مدل ماوس از یک گوی استفاده کرده است. گوی استفاده شده در این مدل ماوس در قسمت چپ ماوس تعبیه شده و با توجه به قابلیت چرخیدن به صورت 360 درجه ای می تواند کمک زیادی به کاربران کرده باشد. از دیگر ویژگی ها و قابلیت های موجود در ماوس بی سیم لاجیتک ERGO M575 می توان به دقتی برابر با 2000DPI، قابلیت اتصال به 2 روش بی سیم، قابلیت پوشش 10 متری هنگام متصل شدن، قابلیت سازگاری با انواع ماوس، حسگر اپتیکال، طول عمری برابر با 3 میلیون کلیک، بهره مندی از 5 کلید و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر ماوس بی سیم لاجیتک ERGO M575 خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب همراه ما باشید!

ERGO M575 متفاوت ترین ماوس بی سیم لاجیتک!

طراحی ماوس بی سیم لاجیتک ERGO M575!

شرکت لاجیتک در ساخت ماوس بی سیم لاجیتک ERGO M575 خود از طراحی ارگونومیک بهره برده است. ساختار این مدل از ماوس ASUS این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از این ماوس برای انجام کارهای روزمره خود استفاده کنید! سنسور حساس از نوع اپتیکال از ویژگی های مثبت و مهم این مدل ماوس راحت با طراحی ارگونومیک محسوب شده که در زیر ماوس طراحی شده است. شرکت لاجیتک از 5 عدد کلید در ساخت این مدل ماوس استفاده کرده است. کلیدهای تعبیه شده در ماوس بی سیم لاجیتک ERGO M575 از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قادر هستند از دوامی تا 3 میلیون کلیک برخوردار باشند. بدنه باکیفیت همراه با پوسته بیرونی مستحکم که از مواد پلاستیکی دور ریختنی درست شده از دیگر ویژگی های این مدل ماوس محسوب می شود. بدنه استفاده شده قادر است در برابر ضربات احتمالی و سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی از خود نشان دهد! با این ویژگی می توان گفت این مدل ماوس برای استفاده طولانی مدت یکی از مناسب ترین گزینه ها می باشد. از منحصر به فردترین ویژگی های این ماوس می توان به گوی چرخان اشاره کرده که در سمت چپ ماوس تعیبه شده است. گوی تعبیه شده در این مدل ماوس توانسته ظاهری کاملا متفاوت تر به این ماوس بدهد. از دیگر ویژگی هایی که شرکت Logitech در ساخت ماس بی سیم ERGO M575 استفاده کرده می توان به اسم برند حک شده در قسمت مرکزی به همراه نور LED و ابعادی برابر با 134x100x48 میلی متر اشاره کرد.

طراحی ماوس بی سیم لاجیتک ERGO M575!

قابلیت اتصال به 2 روش مختلف و حسگر اپتیکال!

Logitech به منظور برقراری اتصال ماوس بی سیم ERGO M575 با لپ تاپ، کامپیوتر و ... از 2 روش مختلف استفاده کرده است. روش های موجود در این مدل از ماوس شامل بلوتوث و دانگل Logi Bolt می شود. فناوری بلوتوث یکی از بهترین روش های موجود در ماوس های بی سیم بوده که به دلیل مصرف پایین انرژی تبدیل به محبوب ترین روش نیز شده است. دانگل USB از دیگر روش های موجود در ماوس بی سیم ERGO M575 لاجیتک محسوب می شود. از قابلیت های دانگل می توان به اتصالی بی نقص و امن در میان ماوس و دستگاه های دیگر برای کاربر اشاره کرد. امنیت بسیار بالا از امکانات موجود در این روش اتصال محسوب شده که به لطف رمزنگاری FIPS به وجود آمده است. لازم به ذکر است که سیستم بی سیم استفاده شده در ماوس بی سیم ERGO M575 لاجیتک قابلیت پوشش دادن محدوده ای به اندازه 10 متر را در اختیار دارد!

ERGO M575 متفاوت ترین ماوس بی سیم لاجیتک!

شرکت لاجیتک به منظور بالا بردن دقت ماوس و عملکرد کاربر هنگام انجام کارهای روزمره از حسگر اپتیکال استفاده کرده است. حسگر استفاده شده در ماس بی سیم ERGO M575 از دقتی بالا و حساسیتی برابر با 2000DPI برخوردار بوده تا به کاربر این امکان را بدهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود در هنگام انجام کارها را به دست آورد! از ویژگی های سنسور استفاده شده در این مدل ماوس می توان به عملکرد هوشمند آن اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا دقت موجود در این ماوس بیش از پیش افزایش یابد! لازم به ذکر است که با توجه به برقراری اتصال به صورت بی سیم از یک باتری قلمی از نوع AA در ماس بی سیم ERGO M575 لاجیتک استفاده شده است. باتری تعبیه شده در این مدل ماوس با توجه به قدرتی که در اختیار دارد، در هنگام متصل شدن از طریق بلوتوث قادر است شارژدهی تا 20 ماه برای کاربر داشته باشد! در ضمن با انتخاب روش دوم اتصال می توانید از شارژدهی برابر با 24 ماه برخوردار شوید! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که ماس بی سیم ERGO M575 لاجیتک از قابلیت سازگاری با ویندوز و مک بهره مند است!

منبع: logitech