ما به آن دسته از گیمرهایی که به دنبال مانیتوری هستند که بتواند همه نیازهای آن ها را در به تصویر کشیدن انواع بازی های ویدئویی بی نیاز کند مانیتور بنکیو مدل ZOWIE XL2411P را پیشنهاد می کنیم. این مدل از مانیتور تولیدی شرکت نام آشنا BenQ قادر است تصاویری با بالاترین کیفیت را برای شما به ارمغان بیاورد. شرکت بنکیو در طراحی و ساخت این مدل از مانیتور خود از صفحه نمایشی به اندازه 24 اینچ، پنلی از نوع TN و رزولوشنی برابر با 1440x900 پیکسل استفاده کرده است. در ساخت این مانیتور مخصوص گیم شرکت بنکیو همانند سایر محصولات خود از قابلیت ها و امکانات متعدد و متنوعی استفاده کرده است. قابلیت ها و امکانات تعبیه شده در این مدل مانیتور شامل نرخ بروز رسانی 144 هرتز، تکنولوژی های متعدد، حالت های مختلف بازی، نور پس زمینه LED، روشنایی برابر با 350 cd/m2، پورت های کاربردی و ... می شود. در ادامه مقاله به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از مانیتور خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

مجهز به نرخ پاسخ گویی 5 میلی ثانیه ای و فناوری های کاربردی!

به لطف مدت زمان پاسخ گویی 5 میلی ثانیه مانیتور بنکیو مدل ZOWIE XL2411P قادر خواهید بود مناسب ترین جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید. در ضمن این مانیتور گیمینگ با نرخ تازه سازی 144 هرتزی به شما این امکان را می دهد تا هنگام بازی بتوانید تصاویری با بالاترین گرافیک را تجربه کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را به صورت کاملا روان پخش کرده تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را مشاهده کند. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقیبان خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد!

بررسی تخصصی مانیتور گیمینگ ZOWIE XL2411P بنکیو!
از فناوری های موجود در این مانیتور می توان به Flicker Free اشاره کرد. با استفاده از این قابلیت از آسیب های جبران ناپذیر چشم مانند سندروم چشمی کار با رایانه و یا آب مروارید جلوگیری می کند. این ویژگی اثرات تابش نور آبی به چشم را به حداقل رسانده و باعث حذف پرش تصویر می شود. در نتیجه فشار وارد بر چشم را در شرایط نوری مختلف کاهش می‌دهد. Low Blue Light یکی دیگر از فناوری های تعبیه شده در این مانیتور است که قابلیت تنظیم شدت نور ضعیف آبی را در اختیار کاربر قرار می دهد. از دیگر تکنولوژی های استفاده شده در این مدل از مانیتور شرکت بنکیو می توان به تکنولوژی Black eQualizer اشاره کرد. شرکت بنکیو این تکنولوژی را جهت به نمایش درآوردن تصاویر تیره با بالاترین وضوح و بدون تاثیر گذاشتن به مناطق روشن تصویر اضافه شده است. این ویژگی به گیمرهای این امکان را خواهد داد تا بتوانند دشمنان و رقیبان خود را به آسانی شناسایی کنند! Black eQualizer در هنگام تماشای تصویر و فیلم نیز می تواند با روشن کردن مناطق تیره حس و تجربه جدید را برای شما به وجود بیاورد!

بررسی تخصصی مانیتور گیمینگ ZOWIE XL2411P بنکیو!

دارای روشنایی مناسب!

این مدل از مانیتور شرکت بنکیو دارای روشنایی 350 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. همچنین این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه LED نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر و کاهش برق مصرفی دستگاه دارد. مانیتور بنکیو مدل ZOWIE XL2411P از پنل TN در سایز 24 اینچی بهره برده تا جذابیت دوچندانی برخوردار باشد. با استفاده از این مانیتور قادر خواهید بود از تماشای تصاویری با وضوح (1440x900) پیکسل و رزولوشن مناسب بازی لذت ببرید. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. کنتراست استاندارد 1000:1 و کنتراست هوشمند 12M:1 این مانیتور نیز نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش می دهد. از دیگر ویژگی های موجود در این مدل مانیتور می توان به زاویه دید 178 درجه ای اشاره کرد. زاویه دید 178 درجه ای شما را قادر می سازد تا بتوانید از هر زاویه ای امکان مشاهده تصویر را داشته باشید!

بررسی تخصصی مانیتور گیمینگ ZOWIE XL2411P بنکیو!

مجهز به پورت های ارتباطی!

شرکت بنکیو به منظور برقراری ارتباط مانیتور گیمینگ مدل ZOWIE XL2411P از پورت های متنوع و کاربردی استفاده کرده است. پورت هایی که در ساخت این مدل از مانیتور شرکت بنکیو استفاده شده شامل 1 عدد پورت DVI-D، 1 عدد پورت HDMI و 1 عدد پورت DisplayPort می شود. پورت Display Port جایگزین پورت های قدیمی VGA بوده و قادر است تصاویر و صداهای HD را به صورت همزمان پشتیبانی کند. مجهز بودن به پورت HDMI نیز به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. در ضمن Display Port نسبت به پورت HDMI از سرعت انتقال داده بالاتری برخوردار است. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که مانیتور گیمینگ مدل ZOWIE XL2411P بنکیو با توجه به ابعاد مناسب 347x570x59.9 میلی متری که در اختیار دارد فضای زیادی از میز شما اشغال نکرده و در ضمن وزن مناسب 3.6 کیلوگرمی نیز راحتی حمل و نقل را برای شما فراهم می سازد.

منبع: zowie