از دیگر مانیتورهای رده بالا و باکیفیت که می تواند تمامی نیازهای یک گیمر در به نمایش درآوردن تصاویر برطرف کند می توان به مانیتور گیمینگ VG278QR ایسوس اشاره کرد. ایسوس با توجه به تولید مانیتورهای حرفه ای و باکیفیت توانسته جایگاه بهتری در بین گیمرهای سراسر دنیا داشته باشد. طراحان ایسوس به منظور محافظت از چشمان کاربر در برابر خطرات آسیب دیدگی از فناوری های متعددی استفاده کرده است. صفحه نمایش تعبیه شده در این مدل مانیتور نیز از رزولوشن Full HD برخوردار بوده و با توجه به نرخ تازه سازی 165 هرتزی می تواند تمامی دغدغه های یک گیمر را برطرف سازد. از دیگر ویژگی ها و قابلیت های استفاده شده در مانیتور گیمینگ VG278QR ایسوس می توان به نرخ پاسخگویی 0.5 میلی ثانیه ای، قابلیت سازگاری کامل با G-Sync، پورت های متعدد، برخورداری از 4 فیلتر مختلف، صفحه نمایش 27 اینچی از نوع TN همراه با نور پس زمینه LED، قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ، 2 عدد اسپیکر 2 واتی و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر مانیتور گیمینگ VG278QR ایسوس خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

برطرف سازی نیاز گیمرها با مانیتور گیمینگ VG278QR ایسوس!

طراحی و ساخت!

طراحی ظاهری حرفه ای یکی از ویژگی های مهم و مثبتی است که شرکت ایسوس در ساخت مانیتور گیمینگ VG278QR بهره برده است. این مدل مانیتور گیمینگ 27 اینچ با توجه به بهره مندی از ظاهر حرفه ای که در اختیار دارد می تواند نظر هر کاربری را به سمت خود جلب کند. ایسوس از مواد اولیه مرغوب و باکیفیتی در ساخت بدنه این مانیتور استفاده کرده تا قادر باشد در برابر آسیب های احتمالی از جمله ضربات و یا سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی داشته باشد. پایه های تعبیه شده این مانیتور نیز از اندازه مناسبی برخوردار بوده و با توجه به قابلیت تنظیم ارتفاع به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید با توجه به راحتی دید، آن را تنظیم کنید! در ضمن علاوه بر قابلیت تنظیم ارتفاع از قابلیت تنظیم شیب (از -5 تا 33 درجه)، چرخش از -90 تا +90 درجه، جهت عقربه های ساعت و خلاف جهت آن (از +90 تا -90 درجه) اشاره کرد. حاشیه های نازک از دیگر ویژگی هایی طراحی مانیتور گیمینگ VG278QR ایسوس محسوب می شود. در ضمن این شرکت به منظور دسترسی به تنظیمات تصویر از چندین دکمه استفاده کرده است. با استفاده از این دکمه ها می توانید به تنظیماتی همچون خاموش/روشن کردن، کنترل میزان صدا و منوی تنظیمات تصویر دسترسی داشته باشید. با توجه به ابعاد جمع و جور 619x(506~376)x211 میلی متری این مانیتور می توان گفت که فضای زیادی از میز شما اشغال نکرده و به لطف وزن مناسب 5.6 کیلوگرمی نیز می توانید از حمل و نقل آسان نیز بهره مند شوید.

طراحی و ساخت!

دارای نرخ پاسخگویی 0.5 میلی ثانیه و نرخ تازه سازی 165 هرتزی!

شرکت ایسوس جهت بالا بردن هر چه بیشتر به نمایش درآوردن تصاویر و جلوگیری از لگ ها احتمالی و کاهش تاری از نرخ پاسخگویی 0.5 میلی ثانیه ای در ساخت مانیتور گیمینگ VG278QR استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های میزان نرخ پاسخگویی نیز که در اختیار کاربر قرار خواهد داد می توان به ارائه تصاویر باکیفیت و کاملا روان اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا کاربر در هنگام انجام انواع بازی در ژانرهای مختلف همچون بازی های مسابقه ای و یا FPS بتواند سریع ترین واکنش ها را نشان داده و همانند گیمرهای حرفه ای به بازی کردن خود ادامه دهد. از دیگر ویژگی ها و قابلیت هایی که به منظور روان تر کردن تصاویر به نمایش درآمده اضافه شده نیز می توان به فناوری Asus Extreme Low Monitor Blur و نرخ تازه سازی 165 هرتزی شاره کرد. این فناوری نیز همانند نرخ پاسخگویی می تواند موجب ارائه تصاویر با روان ترین شکل ممکن همراه با جزئیات و کیفیت بالا شود. نرخ تازه سازی 165 هرتزی وظیفه نابود سازی تاری حرکت و لگ ها را بر عهده داشته تا به شما این امکان را بدهد که بتوانید بازی های پرسرعت خود را همراه با جزئیات و کیفیت بالا تماشا کنید.

دارای نرخ پاسخگویی 0.5 میلی ثانیه و نرخ تازه سازی 165 هرتزی!

مجهز به پنل 27 اینچی از نوع TN

مانیتور گیمینگ VG278QR ایسوس از پنل TN در سایز 27 اینچی بهره برده تا از جذابیت دوچندانی برخوردار باشد. با استفاده از این مانیتور قادر خواهید بود از تماشای تصاویری با وضوح (1920x1080) پیکسل و رزولوشن Full HD لذت ببرید. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. کنتراست استاندارد 1000:1 و کنتراست هوشمند 100M:1 این مانیتور نیز نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش می دهد. از دیگر ویژگی های موجود در این مدل مانیتور می توان به زاویه دید 160 درجه عمودی و 170 درجه افقی اشاره کرد. زاویه دید موجود در این مدل مانیتور شما را قادر می سازد تا بتوانید از هر زاویه ای امکان مشاهده تصویر را داشته باشید! این مدل از مانیتور شرکت ایسوس دارای روشنایی 400 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. همچنین این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه مناسبی نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر و کاهش برق مصرفی دستگاه دارد.

برخورداری از فناوری های انحصاری و کاربردی!

برخورداری از فناوری های انحصاری و کاربردی!

شرکت ایسوس جهت راحتی گیمرها در ساخت مانیتور گیمینگ VG278QR خود از فناوری های انحصاری همچون ELMB، GamePlus و GameVisual استفاده کرده است. فناوری GamePlus به منظور بالا بردن دقت و مهارت بازیکنان اضافه شده و با توجه به برخورداری از فناور GameVisual نیز این امکان را خواهد داشت تا براساس نوع بازی و محتوای خود یکی از حالت ها تصویر که شامل حالت Race، حالت MOBA، حالت سینمایی، حالت RTS/PRG، حالت sRGB و حالت منظره می شود را انتخاب کنید. فناوری های کاربردی نیز در این مدل مانیتور نیز اضافه شده تا کاربر بدون نگرانی بابت آسیب دیدگی چشمان خود به بازی کردن ادامه دهد! تکنولوژی ASUS Eye Care، Ultra-Low Blue Light و Flicker-Free می شود.

Flicker-Free: از فناوری های هوشمند به کار رفته در این مدل از مانیتور است که به منظور جلوگیری از خستگی چشم اضافه شده است. این فناوری با از بین بردن لرزش در قسمت های روشن مانیتور می تواند از خستگی چشمان کاربر جلوگیری کند.

Ultra-Low Blue Light: فناوری Ultra-Low Blue Light نیز با حذف کردن نورهای آبی و جلوگیری از سوسو زدن تصاویر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ساعت های زیادی را بدون خستگی و آسیب به چشم، مشغول بازی کردن باشید!

شرکت ASUS به منظور برقراری ارتباط مانیتور گیمینگ VG278QR نیز از پورت های متنوع و کاربردی استفاده کرده است. پورت هایی که در ساخت این مدل از مانیتور شرکت ایسوس استفاده شده شامل ورودی صوتی PC، جک هدفون، 1 عدد پورت HDMI 2.0، 1 عدد Dual-Link DVI، 1  و 1 عدد پورت DisplayPort 1.2 می شود. پورت Display Port جایگزین پورت های قدیمی VGA بوده و قادر است تصاویر و صداهای HD را به صورت همزمان پشتیبانی کند. مجهز بودن به پورت HDMI نیز به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. در ضمن Display Port نسبت به پورت HDMI از سرعت انتقال داده بالاتری برخوردار است.

منبع: asus