شرکت بنکیو در طی سال های فعالیت خود موفق به تولید محصولاتی باکیفیت و استاندارد زیادی شده است. اکثر محصولات تولیدی این شرکت با توجه به کیفیت و ویژگی های متنوع و متعددی که در اختیار دارند توانسته کاربران زیادی را نیز به سمت خود بکشاند. از نمونه محصولات این شرکت در زمینه مانیتور می توان به مدل EW3270U اشاره کرد. این مدل مانیتور اداری با کیفیت از صفحه نمایش 31.5 اینچی و پنل VA بهره برده و می تواند پاسخ گوی نیاز اکثر کاربران این شرکت باشد! از دیگر ویژگی ها و قابلیت های موجود در این مدل مانیتور می توان به نرخ پاسخگویی 4 میلی ثانیه، روشنایی برابر با 300 cd/m2، فناوری Flicker-Free، HDR و AMD FreeSync، Brightness Intelligence Plus و فیلتر نور آبی، رزولوشن 4K، پورت های متنوع و کاربردی و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به برسی بیشتر و تخصصی تر مانیتور 31.5 اینچی بنکیو مدل EW3270U خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی کامل و تخصصی مانیتور 31.5 اینچی بنکیو EW3270U

بهره مندی از فناوری های متعدد و کاربردی!

شرکت بنکیو جهت بالا بردن کیفیت و وضوح تصاویر به نمایش درآمده از فناوری های متنوعی در مانیتور مدل EW3270U استفاده کرده است. فناوری های استفاده شده در این مدل مانیتور شامل فناوری ، HDR و AMD FreeSync، Brightness Intelligence Plus و فیلتر نور آبی می شود.

HDR: این فناوری با بهبود شدت روشنایی و کنتراست می تواند تصاویری با بیشترین جزئیات و بالاترین کیفیت را به ارمغان بیاورد.

Flicker-Free: از دیگر فناوری های هوشمند به کار رفته در این مدل از مانیتور است که به منظور جلوگیری از خستگی چشم اضافه شده است. این فناوری با از بین بردن لرزش در قسمت های روشن مانیتور می تواند از خستگی چشمان کاربر جلوگیری کند.

FreeSync: این فناوری وظیفه کاهش لرزش تصاویر و جلوگیری از شکستگی فریم را بر عهده داشته که موجب می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های مختلف از روان ترین، پر سرعت ترین و باکیفیت ترین تصاویر بهره مند شود.

Brightness Intelligence: این فناوری با بهینه سازی تصاویر هنگام تماشا کردن فیلم و یا اجرای بازی های کامپیوتری از آسیب به چشم های کاربر جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که این فناوری به صورت کاملا هوشمند و با توجه به میزان نور و روشنایی محیط، رنگ تصویر نمایش را تنظیم می کند. با تشخیص دادن محتوای در حال پخش و تنظیم خودکار آن می تواند صحنه های بیش از حد تاریک و صحنه های بیش از روشن را به صورت واضح و با کیفیت برای نمایش دربیاورد.

بررسی کامل و تخصصی مانیتور 31.5 اینچی بنکیو EW3270U

دارای روشنایی مناسب و پورت های کاربردی!

مانیتور EW3270U شرکت بنکیو دارای روشنایی 350 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. همچنین این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه LED نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر و کاهش برق مصرفی دستگاه دارد. مانیتور بنکیو مدل EW3270U از پنل VA در سایز 31.5 اینچی بهره برده تا جذابیت دو چندانی برخوردار باشد. با استفاده از این مانیتور قادر خواهید بود از تماشای تصاویری با وضوح (3840x2610) پیکسل و رزولوشن 4K لذت ببرید. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. کنتراست استاندارد 3000:1 این مانیتور کامپیوتر با رزولوشن 4K نیز نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش می دهد. از دیگر ویژگی های موجود در این مدل مانیتور می توان به زاویه دید 178 درجه ای اشاره کرد. زاویه دید 178 درجه ای شما را قادر می سازد تا بتوانید از هر زاویه ای امکان مشاهده تصویر را داشته باشید!

شرکت بنکیو به منظور برقراری ارتباط مانیتور مدل  EW3270Uاز پورت های متنوع و کاربردی استفاده کرده است. پورت هایی که در ساخت این مدل از مانیتور شرکت بنکیو استفاده شده شامل 2 عدد پورت HDMI و 1 عدد پورت DisplayPort می شود. پورت Display Port جایگزین پورت های قدیمی VGA بوده و قادر است تصاویر و صداهای HD را به صورت همزمان پشتیبانی کند. مجهز بودن به پورت HDMI نیز به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. در ضمن Display Port نسبت به پورت HDMI از سرعت انتقال داده بالاتری برخوردار است. از دیگر ورودی های تعبیه شده در این مدل مانیتور نیز می توان به جک 3.5 میلی متری و پورت USB-CTM اشاره کرد.

بررسی کامل و تخصصی مانیتور 31.5 اینچی بنکیو EW3270U

مجهز به نرخ پاسخ گویی 4 میلی ثانیه ای و نرخ تازه سازی 60 هرتز!

به لطف مدت زمان پاسخ گویی 4 میلی ثانیه مانیتور بنکیو مدل  EW3270Uقادر خواهید بود مناسب ترین جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید. در ضمن این مانیتور از نرخ تازه سازی 60 هرتزی نیز برخوردار بوده که به شما این امکان را می دهد تا هنگام بازی بتوانید تصاویری با بالاترین گرافیک را تجربه کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را به صورت کاملا روان پخش کرده تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را مشاهده کند. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقبای خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد! لازم به ذکر است که مانیتور بنکیو مدل EW3270U قابلیت پشتیبانی از 1.07 بیلیون رنگ بوده و دارای ابعاد مناسبی برابر با 215x726.4x522.2 میلی متر و وزنی برابر با 7.5 کیلوگرم بوده تا علاوه بر اشغال کردن فضایی کم از حمل و نقل آسانی نیز برخوردار باشد!

منبع: benq