شرکت چینی شیائومی را می توان یکی از برترین و نام آشناترین تولید کنندگان انواع مختلف گوشی هوشمند، ساعت هوشمند، هدفون، تبلت، پاور بانک، هندزفری و ... محسوب کرد. شیائومی به دلیل تولید به روزترین،  استانداردترین و مقرون به صرفه ترین محصولات موفق به جذب طرفداران و کاربران زیادی در سراسر دنیا شده است. از دیگر محصولات تولیدی شرکت شیائومی که با تولید آن توانست به موفقیت های بیشتری دست پیدا کند می توان به انواع لپ تاپ گیمینگ اشاره کرد. Redmi G 2021 از نمونه لپ تاپ های گیمینگ تولید شده توسط شیائومی است که به منظور اجرای بازی های سنگین و به روز طراحی و ساخته شده است. شرکت شیائومی در طراحی و ساخت این لپ تاپ گیمینگ سری G 2021 از سیستم سخت افزاری قدرتمند و صفحه نمایش باکیفیت استفاده کرده است. پردازنده پرقدرت Ryzen 7 5800H شرکت AMD، پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3060 شرکت انویدیا و رم 16 گیگابایتی سیستم سخت افزاری این مدل از لپ تاپ را تشکیل می دهند. در ادامه به بررسی کامل و تخصصی این مدل از لپ تاپ گیمینگ خواهیم پرداخت، لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

Redmi G 2021 از قدرتمندترین های شیائومی!

طراحی!

شرکت شیائومی در ساخت لپ تاپ گیمینگ Redmi G 2021 به منظور کاهش وزن از بدنه ای پلاستیکی باکیفیت بهره برده است. بدنه پلاستیکی این مدل از لپ تاپ مقاومت بالایی در برابر ضربه های احتمالی دارد. در ضمن بدنه پلاستیکی این مدل لپ تاپ برخلاف بدنه های فلزی در مقابل خط و خش مقاوم بوده و به راحتی خط و خش نمی پذیرد. ابعاد مناسب و وزن 2.7 کیلوگرمی این لپ تاپ فضای زیادی از میز شما اشغال نکرده و می توانید به راحتی آن را حمل کنید. ضخامت این لپ تاپ نسبت به مدل های قبلی کمی بیشتر بوده ولی به دلیل قرارگیری سیستم خنک کننده و گیمینگ بودن این لپ تاپ می تواند قابل چشم پوشی باشد! در ضمن طراحی ظاهری این لپ تاپ نیز شباهت های نسبی به دیگر برندها داشته تا کاربر به گیمینگ بودن این لپ تاپ پی ببرد. از دیگر ویژگی های ظاهری این لپ تاپ نیز می توان به شکستگی هایی که در قاب پشتی و دریچه های متعدی که به منظور ورود و خروج هوا تعبیه شده است اشاره کرد.

Redmi G 2021 از قدرتمندترین های شیائومی!

دارای صفحه نمایش و صفحه کلید مخصوص بازی!

از موارد مثبتی که در ساخت لپ تاپ گیمینگ Redmi G 2021 استفاده شده می توان به صفحه نمایش باکیفیت آن اشاره کرد. صفحه نمایش استفاده شده در این لپ تاپ دارای پنل 16.1 اینچی از نوع IPS LCD بوده و می تواند زاویه دید نزدیک به 180 درجه را برای نمایش به ارمغان بیاورد. این پنل همچنین از رزولوشن Full HD پشتیبانی کرده و می تواند تصاویری باکیفیت را برای شما فراهم کند. از ویژگی های خوب این صفحه نمایش نیز می توان به نرخ نوسازی 144 هرتز آن اشاره کرد. این میزان از نرخ نوسازی می تواند با اجرای روان تر و سریع تر بازی های سنگین گرافیکی به بهترین شکل ممکن خودنمایی کند! در ضمن شیائومی به منظور محافظت از چشم کاربر این صفحه نمایش را مجهز به فناوری TUV Rheinland کرده است. این فناوری وظیفه حذف و یا کم کردن نور آبی ایجاد شده بر روی پنل را داشته تا کم ترین آسیب به چشم کاربران برسد! صفحه کلید تعبیه شده در این لپ تاپ نیز همانند صفحه نمایش آن مخصوص بازی بوده و با توجه به فاصله قرار گیری و نوع چیدمان کلیدها می توان گفت که با یک صفحه کلید حرفه ای روبرو هستیم! شیائومی در ساخت کلیدها از بهترین مواد اولیه استفاده کرده تا قادر باشند مدت زمان زیادی برای کاربر کارایی داشته باشند. در ضمن به منظور زیبا سازی صفحه کلیدها از نور پس زمینه نیز استفاده شده و شما می توانید نور آن را با استفاده از کلیدهای ترکیبی FN+S در 3 حالت تنظیم کنید. فاصله طراحی شده صفحه کلید نیز یکی دیگر از ویژگی های آن محسوب شده تا شما هنگام استفاده خستگی احساس نکنید. تاچ پد این لپ تاپ نیز در زیر صفحه کلید تعبیه شده و با توجه به حساسیت بالایی که در اختیار دارد می تواند شما را تا حد زیادی راضی نگه دارد.

Redmi G 2021 از قدرتمندترین های شیائومی!

مجهز به سخت افزای قدرتمند!

سخت افزار پرقدرت و به روز از ویژگی های یک لپ تاپ گیمینگ بوده تا به شما این امکان را بدهد که برای اجرای بازی های سنگین با هیچ چالشی روبرو نشوید. شیائومی در ساخت این مدل لپ تاپ از هماهنگ ترین و قدرتمندترین سخت افزارهای دنیا استفاده کرده است. سخت افزار استفاده شده در لپ تاپ گیمینگ Redmi G 2021 شامل پردازنده مرکزی Ryzen 7 5800H ساخت شرکت AMD، پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3060 ساخت شرکت Nvidia همراه با 6 گیگابایت حافظه از نوع GDDR6، رم 16 گیگابایتی از نوع DDR4 با فرکانس 3200 مگاهرتز و حافظه SSD با ظرفیتی برابر با 512 گیگابایت می شود. پردازنده مرکزی استفاده شده در این لپ تاپ مجهز به 8 هسته از نوع ZEN 3، 16 رشته موازی و حافظه کش 16 مگابایتی می شود. از دیگر مشخصات این پردازنده می توان به فرکانس پایه 3.2 گیگاهرتز اشاره کرد که می تواند به 4.4 گیگاهرتز نیز برسد. پردازنده گرافیکی نیز یکی از قدرتمندترین و به روزترین پردازنده های دنیا بوده و مجهز به 3840 هسته CUDA است. این پردازنده توانی برابر با 130 وات داشته و قابلیت پشتیبانی از رابط PCIe 4.0، پورت خروجی HDMI 2.1 و DP 1.4a را دارد. در ضمن این پردازنده به منظور روان تر کردن بازی های در حال اجرا از قابلیت SFreesync Premium بهره مند شده است. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که لپ تاپ گیمینگ Redmi G 2021 شیائومی مجهز به یک باتری 80 وات ساعتی بوده که می تواند میزان شارژدهی تا 10 ساعت را برای شما به ارمغان بیاورد. لازم به ذکر است که با توجه به شارژر 240 واتی که در اختیار دارد این امکان را به شما خواهد داد تا در کم ترین زمان ممکن باتری تعبیه شده این لپ تاپ را شارژ کنید!

منبع: china-gadgets