از نمونه شرکت های نام آشنا و موفق در زمینه تولید تجهیزات گیمینگ می توان به شرکت ریزر اشاره کرد. این برند برخلاف قدمت کمی (17 سال) که دارد از اعتباری قابل توجه میان گیمرها و دیگر کاربران برخوردار است. از نمونه محصولات تولیدی این شرکت می توان به انواع ماوس، کیبورد، ساعت هوشمند، هندزفری، هدفون، لپ تاپ و ... اشاره کرد. صندلی های گیمینگ از دیگر محصولات تولیدی ریزر محسوب می شود که به منظور تامین راحتی کاربر و افزایش زیبایی اتاق گیمینگ طراحی و تولید شده است. در این مطلب قصد بررسی کامل و تخصصی یکی از محصولات تولیدی ریزر را داریم که با عنوان صندلی گیمینگ Enki روانه بازار شده است. پس لطفا تا آخر مطلب با ما همراه باشید!

Enki حرفه ای ترین و جدیدترین صندلی ریزر!

طراحی!

شرکت ریزر در ساخت صندلی گیمینگ Enki از طراحی کلاسیک بهره برده است. قسمت های پشتی و کناره های این صندلی از جنس چرم مصنوعی از نوع EPU بوده که می تواند سازگاری 100 درصدی با محیط زیست داشته باشد! روکشی که در طراحی نشیمن گاه و قسمت مرکزی تکیه گاه این صندلی استفاده شده از جنس مخمل بوده تا کاربر هنگام نشستن بر روی آن حس بهتری داشته باشد. از دیگر ویژگی های جنس مخمل تکیه گاه نیز می توان به جلوگیری از تعریق هنگام استفاده اشاره کرد. در قسمت مرکزی این صندلی نیز شاهد نواری چرمی هستیم که طبق گفته طراحان ریزر این نوار به منظور داشتن حس بهتر ستون فقرات و زیبایی اضافه شده است. از ویژگی های خوبی که در طراحی این صندلی استفاده شده می توان به برآمدگی اشاره کرد که در قسمت تکیه گاه صندلی اضافه شده است. این برآمدگی نیز جهت پر کردن گودی کمر بوده تا کاربر قادر باشد ساعت های زیادی را بدون خستگی و احساس درد از این صندلی استفاده کند. در ضمن عرض تکیه گاه این مدل صندلی نیز برابر با 110 درجه بوده که به منظور تقسیم وزن کاربر طراحی شده است. این ویژگی نیز باعث می شود تا کاربر هنگام استفاده از این صندلی حس راحتی و تسلط بیشتر را داشته باشد. دسته های طراحی شده این صندلی نیز از ابعاد استانداردی برخوردار بوده و با توجه به قابلیت تغییر زاویه، ارتفاع و عمق که در اختیار این امکان را به کاربران خواهد داد تا بتوانند آن را متناسب با راحتی دستان خود تنظیم کنند! لازم به ذکر است که نشیمن گاه این صندلی نیز همانند دسته های آن از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار است.

Enki حرفه ای ترین و جدیدترین صندلی ریزر!

مجهز به بالشتک های متعدد!

شرکت ریزر جهت افزایش میزان راحتی گیمر از بالشتک های متعددی در این صندلی استفاده کرده است. نوع قرارگیری و تعداد بالشتک های تعبیه شده در صندلی گیمینگ Enki به طور کاملا حرفه ای بوده تا هر کدام از آن ها مکمل یکدیگر باشند. این ویژگی باعث می شود تا کاربر هنگام نشتن بر روی این صندلی راحتی بیشتری را احساس کند. بالشتکی که در قسمت مرکزی طراحی شده می توان به بالشتک تکیه گاه اشاره کرد! این بالشتک از طراحی حرفه ای و کاملا استاندارد برخوردار بوده و می تواند گودی کمر کاربر را به طور کامل پر کند. با استفاده از این بالشتک قادر خواهید بود ساعت های زیادی را بدون خستگی و درد به بازی کردن مشغول باشید! از دیگر بالشتک هایی که در این صندلی استفاده شده است نیز می توان به بالشتکی اشاره کرد که از جنس مخمل بوده و در قسمت بالایی صندلی طراحی شده است. این بالشتک کاربرد بالایی داشته و با تکیه دادن گردن خود می توانید از راحتی چند برابری بهره مند شوید. در ضمن با توجه به جنس مخمل این تکیه گاه از عرق کردن و چسبیدن پوست گردن به بالشتک در امان خواهید بود!

Enki حرفه ای ترین و جدیدترین صندلی ریزر!

قابلیت مونتاژ ساده و سریع!

از ویژگی ها و قابلیت های متعدد این صندلی می توان به مونتاژ ساده و سریع آن اشاره کرد که به یکی از موارد مثبت این صندلی تبدیل شده است. شرکت ریزر به منظور راهنمایی و مونتاژ سریع، در درون بسته بندی صندلی گیمینگ Enki دستورالعمل مربوط و 1 عدد کلید قرار داده است. دستورالعمل این امکان را به شما خواهد تا قادر باشید در عرض کم تر از 20 دقیقه صندلی را از 0 تا 100 مونتاژ کنید. کلید موجود نیز به منظور مونتاژ دسته های صندلی در درون بسته بندی قرار داده شده است. از دیگر ویژگی ها و قابلیت های موجود در این مدل صندلی می توان به بدنه ای از جنس فلز، قابلیت تحمل وزن تا 136 کیلوگرم، قد تا 204 سانتی متر و قابلیت تنظیم دسته ها اشاره کرد. قابلیت تنظیم دسته این امکان را به کاربر خواهد داد تا قادر باشد دسته های صندلی را متناسب با قرار گیری راحت دستان خود تغییر بدهد. این ویژگی بیشتر برای PC گیمرها مفید بوده تا هنگام استفاده از ماوس و کیبورد راحتی و تسلط کامل را داشته باشند.

منبع: razer