صندلی گیمینگ را می توان یکی از ضروری ترین وسیله برای راه اندازی یک اتاق گیمینگ محسوب کرد. گیمینگ حرفه ای به دلیل برخورداری از طراحی استانداردی که در اختیار دارند می توانند خستگی در ناحیه عضله و یا مفصل که در اثر نشستن طولانی مدت به وجود می آید جلوگیری کنند! صندلی گیمینگ MASTER دی ایکس ریسر یکی از نمونه صندلی های موجود در بازار است که به دلیل راحتی و ویژگی های فراوانی که در اختیار دارد تبدیل به یکی از مناسب ترین گزینه برای استفاده در اتاق های گیمینگ شده است! شرکت DXRacer در طراحی و ساخت این مدل صندلی خود از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده کرده است. چرم ریز الیاف مرغوبی که در تولید این مدل صندلی مورد استفاده قرار گرفته علاوه بر زیبایی که در اختیار دارد می تواند طول عمر زیادی را نیز برای شما به ارمغان بیاورد. راحتی خاصی که صندلی گیمینگ MASTER دی ایکس ریسر در اختیار دارد به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید از این صندلی علاوه بر اتاق گیمینگ در دفتر کار و یا سایر محیط ها استفاده کنید! از ویژگی ها و قابلیت هایی که شرکت DXRacer در ساخت این مدل صندلی خود از آن استفاده کرده می توان به استراحت گاه سر، تکیه گاه ستون فقرات، دسته ها و پشتی قابل تنظیم و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از صندلی گیمینگ خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی تخصصی و کامل صندلی گیمینگ MASTER دی ایکس ریسر!

طراحی هوشمندانه و استادانه صندلی مخصوص بازی DXRacer Master!

شرکت DXRacer در ساخت صندلی گیمینگ MASTER از مرغوب ترین مواد اولیه (چرم ریز الیاف) استفاده کرده است. در طراحی ظاهری این صندلی نیز از بالشتک نرم و استاندارد در قسمت بالایی صندلی استفاده کرده تا بتوانید هنگام نیاز برای تکیه دادن سر خود از آن استفاده کنید. از ویژگی های خوبی که در طراحی این صندلی استفاده شده می توان به برآمدگی اشاره کرد که در قسمت تکیه گاه صندلی و به منظور تکیه دادن ستون فقرات کاربر اضافه شده است. این برآمدگی نیز جهت پر کردن گودی کمر بوده تا کاربر قادر باشد ساعت های زیادی را بدون خستگی و احساس درد از صندلی گیمینگ راحت دی ایکس ریسر استفاده کند. دسته های طراحی شده این صندلی نیز از ابعاد استانداردی برخوردار بوده و با توجه به جنس تمام فلزی و قابلیت تغییر زاویه، ارتفاع و عمق که در اختیار این امکان را به کاربران خواهد داد تا بتوانند آن را متناسب با راحتی دستان خود تنظیم کنند! پشتی صندلی گیمینگ MASTER دی ایکس ریسر از قابلیت تنظیم زاویه تا 155 درجه برخوردار بوده تا به شما این امکان را بدهد تا بتوانید برای دراز کشیدن نیز از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که نشیمن گاه این صندلی نیز همانند دسته های آن از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار بوده و با توجه به جنس توری که صندلی در اختیار دارد می تواند از ایجاد حرارت جلوگیری کند. در قسمت زیرین صندلی نیز شاهد 5 چرخ استاندارد و باکیفیت هستیم که با توجه به طراحی حرفه ای که دارند می توانند نیروی وارده در اثر نشستن را به خوبی کنترل کنند.

طراحی هوشمندانه و استادانه صندلی مخصوص بازی DXRacer Master!

استراحتگاه سر و تکیه گاه ستون فقرات صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر مدل Master!

دی ایکس ریسر به منظور جلوگیری از گرفتگی احتمالی عضلات و دردهای ناشی، از یک بالش نرم در قسمت بالایی این صندلی گیمینگ استفاده کرده است. بالش تعبیه شده در صندلی گیمینگ دارای طراحی حرفه ای از فوم و چرم مخصوص ساخته شده و با توجه به ساختار ریل مانندی که در اختیار دارد به شما این امکان را می دهد تا بتوانید ارتفاع آن را بر حسب راحتی و متناسب با قد خود آن را تنظیم کنید! در ضمن بالش تعبیه شده در این مدل صندلی از قابلیت جداسازی نیز برخوردار بوده تا کاربر برای تعویض آن با هیچ چالشی روبرو نشود! تکیه گاه ستون فقرات از دیگر ویژگی های طراحی صندلی گیمینگ MASTER دی ایکس ریسر محسوب می شود. طراحان شرکت DXRacer جهت پشتیبانی صندلی از ستون فقرات کاربر، در ساخت آن از تکیه گاه مخصوصی استفاده کرده اند. با توجه به بهره مندی از تکیه گاه ستون فقرات این امکان را خواهید داشت تا مدت زمان زیادی بدون نگرانی بابت خستگی ناشی از نشستن زیاد، مشغول بازی کردن باشید!

پشتی قابل تنظیم از دیگر امکاناتی است که شرکت دی ایکس ریسر در طراحی این مدل از صندلی خود از آن استفاده کرده است. این ویژگی نیز به منظور جلوگیری از ناراحتی که هنگام نشستن به وجود می آید اضافه شده است. با خارج کردن صندلی از حالت قفل و تنظیم کردن زاویه پشتی آن از 90 تا 155 درجه (بر حسب راحتی) می توانید به راحتی کامل استفاده از این صندلی برسید! در ضمن برای برخورداری از این قابلیت می بایست از اهرمی که در قسمت زیرین صندلی تعبیه شده است استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های و امکانات تعبیه شده در این مدل صندلی می توان به قابلیت تنظیم دسته ها اشاره کرد. قابلیت تنظیم دسته این امکان را به کاربر خواهد داد تا قادر باشد دسته های صندلی را متناسب با قرار گیری راحت دستان خود تغییر بدهد. این ویژگی بیشتر برای PC گیمرها مفید بوده تا هنگام استفاده از ماوس و کیبورد راحتی و تسلط کامل را داشته باشند. لازم به ذکر است که دسته های طراحی شده صندلی گیمینگ MASTER دی ایکس ریسر از جنس تمام فلزی و چرم PU بوده تا در برابر خرابی های احتمالی مقاومت زیادی داشته باشد!

استراحتگاه سر و تکیه گاه ستون فقرات صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر مدل Master!

نشیمنگاه توری و چرخ های استاندارد صندلی گیمینگ DXRacer Master!

طراحی هوشمندانه و مهمی که شرکت DXRacer در ساخت صندلی گیمینگ MASTER از آن استفاده کرده می توان به نشیمنگاه طوری اشاره کرد. در ساخت نشیمنگاه این مدل صندلی از توری ارتجاعی و قابل تنفس استفاده شده و به لطف این ویژگی قادر است با افزایش گردش هوایی که ایجاد می کند مانع از ایجاد حرارت شود. در ضمن بالش استفاده شده نیز همانند استراحتگاه سر از قابلیت تعویض برخوردار بوده تا کاربر هنگام نیاز بتواند به راحتی آن را تعویض کند. لازم به ذکر است که نشیمنگاه توری را می بایست به صورت جداگانه تهیه نمایید! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که در قسمت زیرین صندلی نیز شاهد 5 چرخ استاندارد و باکیفیت هستیم که با توجه به طراحی حرفه ای که دارند می توانند نیروی وارده در اثر نشستن را به خوبی کنترل کنند.

منبع: dxracer