شرکت ایده برتر پارسیان صندلی گیمینگ ARMOR S Orange را به آن دسته از گیمرهای حرفه ای که به دنبال صندلی گیمینگ هستند که علاوه بر راحتی از امکانات و قابلیت های متعددی برخوردار باشد پیشنهاد می کند. شرکت Cougar جهت بالا بردن دوام و کیفیت، در ساخت این مدل صندلی خود را از فوم متراکم و چرم PVC که کیفیتی بی نظیری دارد استفاده کرده است. طراحی گیمر پسند نیز از ویژگی هایی است که شرکت کوگار در ساخت این مدل از صندلی خود استفاده کرده است. از دیگر ویژگی ها و قابلیت های استفاده شده در صندلی گیمینگ ARMOR S Orange کوگار می توان به بالشتک های اضافه شده، قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی، دسته ها و زاویه پشتی، فریم تمام فولادی، جک بالابر گازی از نوع Class 4 و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از صندلی گیمینگ شرکت کوگار خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

با صندلی گیمینگ ARMOR S Orange کوگار همانند یک پادشاه بازی کنید!

طراحی و ساخت صندلی گیمینگ Cougar ARMOR S Orange!

طراحی گیمر پسند و حرفه ای که شرکت کوگار در ساخت صندلی گیمینگ ARMOR S Orange استفاده کرده را می توان یکی از مهم ترین و مثبت ترین ویژگی ها محسوب کرد. این مدل صندلی با توجه به بهره مندی از طراحی که در اختیار دارد می تواند علاوه بر چندین برابر کردن زیبایی اتاق گیمینگ، هیجان و لذت انجام بازی های ویدئویی را نیز تا چند برابر خواهد کرد. شرکت کوگار در ساخت این صندلی جذاب مناسب راه اندازی اتاق گیمینگ نیز از اسکلت تماما فولادی استفاده کرده است. این ویژگی باعث می شود تا صندلی از مقاومت بالایی در برابر ضربات احتمالی و دیگر آسیب ها بهره مند باشد! از ویژگی های خوبی که در طراحی این صندلی استفاده شده می توان به برآمدگی اشاره کرد که در قسمت تکیه گاه صندلی اضافه شده است. این برآمدگی نیز جهت پر کردن گودی کمر بوده تا کاربر قادر باشد ساعت های زیادی را بدون خستگی و احساس درد از این صندلی استفاده کند. علاوه بر گودی طراحی شده از یک بالشتک نیز در قسمت مرکزی استفاده کرده تا راحتی گیمر را بیش از پیش کرده باشد!

در قسمت بالایی صندلی نیز از یک بالشتک دیگر استفاده کرده تا کاربر هنگام نیاز برای تکیه دادن سر خود از آن استفاده کنید. دسته های طراحی شده این صندلی گیمینگ راحت دارای بالشتک های نرم استاندارد نیز از ابعاد استانداردی برخوردار بوده و با توجه به قابلیت تغییر زاویه، ارتفاع و عمق که در اختیار این امکان را به کاربران خواهد داد تا بتوانند آن را متناسب با راحتی دستان خود تنظیم کنند! پشتی صندلی گیمینگ ARMOR S Orange از قابلیت تنظیم زاویه تا 180 درجه برخوردار بوده تا به شما این امکان را بدهد تا بتوانید برای دراز کشیدن نیز از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که نشیمن گاه این صندلی نیز همانند دسته های آن از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار است. در قسمت زیرین صندلی نیز شاهد 5 چرخ استاندارد و باکیفیت هستیم که با توجه به طراحی حرفه ای که دارند می توانند نیروی وارده در اثر نشستن را به خوبی کنترل کنند. لازم به ذکر است که شرکت کوگار در ساخت این صندلی از رویه چرم از نوع PVC که از ضخامت بالایی برخوردار است استفاده کرده که می تواند با عبور دادن هوا از خود راحتی کاربر را بیش از پیش تضمین کند!

طراحی و ساخت صندلی گیمینگ Cougar ARMOR S Orange!

قابلیت تنظیم صندلی به صورت حرفه ای صندلی گیمینگ کوگار مدل ARMOR S Orange!

شرکت کوگار به منظور ایجاد راحتی بیشتر برای کاربر در ساخت صندلی گیمینگ ARMOR S Orange از قابلیت تنظیم قسمت های مختلف بهره برده است. از نمونه قسمت های قابل تنظیم می توان به پشتی آن اشاره کرد. این ویژگی نیز به منظور جلوگیری از ناراحتی که در هنگام نشستن به وجود می آید اضافه شده است. با خارج کردن صندلی از حالت قفل و تنظیم کردن زاویه پشتی آن از 90 تا 180 درجه (بر حسب راحتی) می توانید به راحتی کامل استفاده از این صندلی برسید! برای برخورداری از این قابلیت می بایست از اهرمی که در قسمت زیرین صندلی تعبیه شده است استفاده نمایید. در ضمن شرکت کوگار به منظور ایجاد این قابلیت از یک پیستون باکیفیت و جک گازی مخصوص بهره برده و برای تغییر سطح مقاومت پشتی از یک پیچ چرخان در قسمت زیرین صندلی استفاده کرده است. با استفاده از این پیچ قادر خواهید بود در هنگام تغییر دادن زاویه صندلی سطح مقاومت آن را نیز کم و یا زیاد کنید. از دیگر ویژگی های و امکانات تعبیه شده در این مدل صندلی می توان به قابلیت تنظیم دسته ها اشاره کرد. قابلیت تنظیم دسته این امکان را به کاربر خواهد داد تا قادر باشد دسته های صندلی را متناسب با قرار گیری راحت دستان خود در 4 جهت مختلف تغییر بدهد. این ویژگی بیشتر برای PC گیمرها مفید بوده تا هنگام استفاده از ماوس و کیبورد راحتی و تسلط کامل را داشته باشند. با تنظیم درست و استاندارد دسته های صندلی می توانید از فشار وارده در بین بازو و آرنج را کاهش داده و از اثرات مخرب آن نیز جلوگیری کنید!

قابلیت تنظیم صندلی به صورت حرفه ای صندلی گیمینگ کوگار مدل ARMOR S Orange!

مجهز به چرخ های استاندارد!

از دیگر ویژگی ها و قابلیت هایی که شرکت Cougar در طراحی و ساخت صندلی گیمینگ ARMOR S Orange استفاده کرده می توان به 5 چرخ استاندارد اشاره کرد که در قسمت زیرین آن تعبیه شده اند. چرخ های تعبیه شده همانند دیگر قسمت های صندلی از کیفیت بالا و استانداردهای لازم برخوردار بوده تا قادر باشد مدت زمان زیادی بدون هیچ مشکل خاصی برای کاربر کارایی داشته باشد. چرخ های موجود با توجه به طراحی حرفه ای که دارند می توانند نیروی وارده در اثر نشستن را به خوبی کنترل کنند. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که صندلی گیمینگ ARMOR S Orange کوگار از قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلوگرم، ابعاد مناسب 860x720x1260 میلی متر و وزنی برابر با 21 کیلوگرم برخوردار است. وزن مناسب جابجایی راحت را برای کاربر به وجود آورده و با توجه به ابعاد استاندارد فضای زیادی از اتاق کاربر را اشغال نخواهد کرد.

منبع: cougargaming