شرکت گارمین نخستین بار در سال 1989 موفق به تولید اولین محصول خود شده بود. این شرکت با توجه به پیشرفت هایی که در تولید محصولات خود به وجود آورده بود تبدیل به یکی از بهترین برندهای تولید کنندگان جی پی اس در جهان شده بود. این شرکت با گسترش محصولات خود در زمینه IT توانست محصولاتی پیشرفته با بالاترین کیفیت و بالاترین استانداردهای روز دنیا تولید و روانه بازار کند. ساعت هوشمند Venu 2 از نمونه محصولات پیشرفته این شرکت محسوب می شود. گارمین این مدل از ساعت هوشمند خود را با صفحه نمایش AMOLED، سنسورهای دقیق و حساس، باتری قدرتمند تر و ... طراحی و روانه بازار کرده است. در ادامه قصد بررسی کامل و تخصصی تر این مدل از ساعت هوشمند را داریم، پس با ما همراه باشید!

طراحی ساعت هوشمند Garmin Venu 2!

طراحی!

شرکت گارمین ساعت هوشمند مدل Venu 2 خود را مجهز به صفحه نمایش 1.3 اینچی با رزولوشن 416x416 پیکسل کرده و صفحه نمایش همیشه روشن از دیگر ویژگی های صفحه نمایش این مدل ساعت محسوب می شود. نمایشگرهای تعبیه شده در هر دو نسخه مجهز به شیشه محافظ Gorilla Glass 3 بوده و از حاشیه هایی با جنس استیل ضد زنگ بوده مجهز شده اند. از دیگر ویژگی هایی که در ساخت این مدل ساعت هوشمند جدید Garmin استفاده شده می توان به جنس بدنه آن اشاره کرد. گارمین به منظور پایین آوردن وزن، این ساعت را از جنس پلیمر تقویت شده با فیبر استفاده کرده است. قابلیت مقاومت تا 5 اتمسفر زیر آب نیز می تواند این ساعت را بیش از پیش محبوب تر کند! ابعاد مناسب 45.4x45.4x12.2 میلی متر و وزن 49 گرمی این ساعت نیز می تواند یکی دیگر از ویژگی های این مدل ساعت محسوب می شود.

ساعت هوشمند Garmin Venu 2 مجهز به صفحه نمایش AMOLED

مجهز به صفحه نمایش AMOLED

شرکت گارمین در ساخت ساعت هوشمند مدل Venu 2 از یک صفحه نمایش باکیفیت و پیشرفته استفاده کرده است. صفحه نمایش تعبیه شده در این مدل ساعت از نوع AMOLED بوده و با توجه به میزان روشنایی بالایی که در اختیار دارد می تواند در زیر نور مستقیم خورشید نیز تصاویری روشن را برای کاربر به نمایش دربیاورد. این ساعت هوشمند مجهز به باتری پرقدرت است که قادر است شارژدهی مناسبی داشته باشد. ساعت تعبیه شده در این ساعت از نوع لیتیوم یونی بوده که می تواند شارژدهی 12 روزه ای در حالت ذخیره باتری، 8 ساعت در حالت جی پی اس روشن همراه با پخش موسیقی و 22 ساعت در حالت فقط جی پی اس روشن داشته باشد. در ضمن ساعت هوشمند Venu 2 گارمین از امکان پخش موسیقی فقط از طریق هدفون بی سیم برخوردار است. لازم به ذکر است که کاربر برای برقراری ارتباط با انواع سیستم عامل ها (اندروید و iOS) نیز با هیچ چالشی روبرو نشده و قادر خواهد بود با استفاده از شبکه های بی سیم وای فای و بلوتوث اقدام به برقراری ارتباط کند.

ساعت هوشمند Garmin Venu 2 دارای سنسورهای دقیق و حساس!

دارای سنسورهای دقیق و حساس!

وجود سنسورهای پیشرفته و دقیق ساعت هوشمند گارمین مدل Venu 2 شما را قادر می سازد تا همه فعالیت های خود را در جهت تناسب اندام و سلامتی استفاده کنید. سنسورهای موجود در این ساعت شامل سنسور شتاب سنج، سنسور اپتیکال ضربان قلب، سنسور محاسبه سطح اکسیژن خون SpO2 و ... می شود. سنسورهای تعبیه شده در این مدل ساعت به صورت کاملا دقیق و حساس کار کرده و می تواند گزارش روزانه فعالیت های مختلف بدنتان را برای شما ارائه کند. شرکت گارمین علاوه بر سنسورهای حساس از دیگر قابلیت هایی همچون نظارت بر رطوبت بدن، ردیابی دوره قاعدگی، نظارت بر استرس، بررسی تنفس، نمایش کارتونی تمرینات، تمرینات قدرتی پیشرفته، ویژگی Health Snapshot و ... برخوردار است.
نظارت بر استرس: این ویژگی با مورد بررسی قرار دادن تغییراتی که بر روی ضربان قلب شما به وجود آمده می تواند سطح استرس کاربر را اندازه گیری کند. پس از اندازه گیری سطح استرس می تواند بگوید که شما روز آرام، متعادل و یا پر استرسی را سپری کرده اید!

بررسی تنفس: این ویژگی نیز به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید در هنگام انجام حرکات یوگا، انجام فعالیت های مختلف، در طول خواب و یا در طول روز نحوه تنفس خود را مشاهده کنید.
نمایش کارتونی تمرینات: شرکت گارمین به منظور انجام حرکات ورزشی به صورت کاملا صحیح، انواع تمرین ها را به صورت متحرک و کارتونی برای کاربر فراهم کرده است. از طریق این قابلیت می توانید تمرین هایی همچون یوگا، قدرتی، پیلاتس و کاردیو را مشاهده کرده و اقدام به تمرین کردن کنید!

منبع: androidcentral