از نمونه محصولات باکیفیت و حرفه ای شرکت استیل سریز می توان به کیبورد گیمینگ مدل APEX PRO TKL اشاره کرد. گیمرها با استفاده از این محصول قادر خواهند بود تا از تسلط 100 درصدی بازی ها بهره مند شوند. شرکت استیل سریز این مدل از کیبورد خود را همانند سایر محصولاتش از کیفیت بالا، قابلیت های فراوان همراه با استانداردهای روز دنیا بهره مند کرده است. قابلیت شخصی سازی کلیدها، بدنه ای با کیفیت از جنس آلیاژ آلومینیوم، کلیدهای چند رسانه ای، صفحه نمایش هوشمند از نوع LED، استراحت گاه مچ دست مغناطیسی، محل جمع آوری سیم (هدایت گاه)، نورپردازی از نوع RGB و ... از نمونه قابلیت ها و امکانات این مدل از کیبورد محسوب می شود. در ادامه مطلب قصد بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از کیبورد را داریم، پس لطفا تا آخر مطلب با ما همراه باشید!

بررسی کیبورد گیمینگ استیل سریز مدل APEX PRO TKL

دارای پنل آلیاژ آلومینیومی و سوئیچ های جادویی!

شرک استیل سریز به منظور استحکام بخشی و مقاوم سازی هر چه بیشتر کیبورد گیمینگ مدل APEX PRO TKL از پنل باکیفیت و مقاوم از جنس آلیاژ آلومینیوم استفاده کرده است. آلیاژ آلومینیوم استفاده شده در پنل این مدل کیبورد از نمونه آلیاژهایی است که در صنایع هوایی استفاده می شود. این ویژگی باعث می شود تا این مدل از کیبورد مخصوص گیم باکیفیت در برابر ضربات احتمالی و سقوط از ارتفاع مقاومت زیادی داشته و قادر باشد مدت زمان زیادی برای کاربر کارایی داشته باشد! سوئیچ های جادویی از نمونه ویژگی های منحصر به فرد کیبورد گیمینگ مدل APEX PRO TKL استیل سریز محسوب می شود. سوئیچ های جادویی استفاده شده در این مدل کیبورد از نوع OmniPoint بوده که نسبت به سوئیچ های استفاده شده در کیبوردهای مکانیکی معمولی موجود در بازار از سرعت پاسخگویی 8 برابری و دوام 2 برابری و عملکرد سریع 5 برابری بهره مند هستند. از ویژگی های و قابلیت های این نوع سوئیچ می توان به تنظیم عملکرد و میزان حساسیت کلیدها اشاره کرد. بعنوان مثال هنگام انجام بازی های ویدئویی می توانید اقدام به حساس تر کردن کلیدها کرده تا از عملکردی سریع بهره مند شوید. در ضمن با کم کردن میزان حساسیت این امکان را به کلیدها می دهید تا فقط با ضربه های محکم کار کرده و از میزان اشتباهات تایپی کاربر بکاهد! با این ویژگی می توان گفت که دست کاربر برای برنامه ریزی و شخصی سازی کاملا باز بوده و برای تغییر میزان حساسیت کار سختی پیش رو نداشته و تنها با نصب کردن نرم افزار مخصوص شرکت استیل سریز می توانید به این قابلیت دست پیدا کنید!

دارای پنل آلیاژ آلومینیومی و سوئیچ های جادویی!

مجهز به کلید چند رسانه ای و نورپردازی RGB

از دیگر ویژگی ها و امکانات کیبورد گیمینگ مدل APEX PRO TKL استیل سریز نیز می توان به کلید چند رسانه ای تعبیه شده اشاره کرد. کلیدهای چند رسانه ای تعبیه شده در این مدل از کیبورد شامل یک کلید غلتکی است که به منظور افزایش و کاهش میزان صدا، توقف و پخش رسانه (موسیقی، فیلم) و کم یا زیاد کردن میزان نور پس زمینه کیبورد اضافه شده است. شرکت استیل سریز این غلتک را در گوشه سمت راست طراحی کرده است! از ویژگی های مهم این غلتک نیز می توان به قابلیت شخصی سازی اشاره کرد. شرکت استیل سریز به منظور زیباسازی هر چه بیشتر در ساخت کیبورد گیمینگ مدل APEX PRO TKL از نورپردازی حرفه ای RGB استفاده کرده است. نورپردازی اضافه شده به این مدل از کیبورد در زیر تمامی دکمه های آن قابل مشاهده است. این قابلیت علاوه بر زیباسازی سیستم گیمینگ، به شما این امکان را خواهد تا هیجان و لذت بیشتری را هنگام انجام بازی تجربه کرده باشید! از ویژگی های دیگر نورپردازی استفاده شده در این مدل کیبورد می توان به قابلیت شخصی سازی آن اشاره کرد. این ویژگی را نیز می توانید با استفاده از نرم افزار مخصوص استیل سریز به آسانی تنظیم کرده و از تماشای کیبورد لذت ببرید!

بررسی کیبورد گیمینگ استیل سریز مدل APEX PRO TKL

دارای استراحت گاه مچ و صفحه نمایش هوشمند!

از امکاناتی که شرکت SteelSeries در ساخت کیبورد گیمینگ مدل APEX PRO TKL استفاده کرده می توان به استراحت گاه مچ دست اشاره کرد. این قابلیت علاوه بر جلوگیری از خستگی، تعرق و احساس درد در قسمت دست، توانسته طراحی ارگونومیکی را در این مدل کیبورد به وجود بیاورد. این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا برای خلاص شدن از درد مچ دست خود آن را بر روی استراحت گاه تعبیه شده قرار دهید. در ضمن استراحت گاه تعبیه شده در این مدل کیبورد با طراحی ارگونومیک از نوع مغناطیسی و پرِمیوم می باشد! از دیگر امکانات و قابلیت های تعبیه شده در این مدل کیبورد نیز می توان به صفحه نمایش هوشمند اشاره کرد. صفحه نمایش هوشمند اضافه شده در این کیبورد از نوع LED بوده که در قسمت بالایی و در کنار غلتک تعبیه شده است. صفحه نمایش تعبیه شده در این مدل کیبورد وظیفه به نمایش گذاشتن پروفایل ها، تنظیمات و ... را برعهده داشته تا به شما این امکان را بدهد که بتوانید به منظور انجام تنظیمات و تغییرات، بدون نیاز به نرم افزار از آن استفاده کنید! لازم به ذکر است که کیبورد گیمینگ مدل APEX PRO TKL از ابعاد مناسب 355x139x40 میلی متر، وزن 771 گرمی و قابلیت Anti-Ghosting برخوردار است. وزن مناسب این امکان را به شما می دهد که برای حمل و نقل با هیچ چالشی روبرو نشده و با توجه به ابعاد مناسبی که در اختیار دارد فضای زیادی از میز شما را اشغال نخواهد کرد. قابلیت Anti-Ghosting نیز شما را از نیاز به فشار دادن چند دکمه که در بعضی از بازی مورد استفاده قرار می گیرد بی نیاز کند. در آخر باید به این نکات اشاره کنیم که کیبورد گیمینگ مدل APEX PRO TKL از دیگر قابلیت ها و امکاناتی همچون 104 عدد کلید، پاسخ دهی 0.7 میلی ثانیه ای، عمری برابر با 100 میلیون کلیک برخوردار بوده و دارای قابلیت سازگاری با سیستم عامل های ویندوز و Mac OS X است.

منبع: steelseries