ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 5 به خوبی با ایربادهای وایرلس سازگار است. در واقع عملکرد این ساعت هوشمند در پخش موزیک انقدر خوب است که دیگر نیازی به گوشی خود در این زمینه نخواهید داشت! شما می توانید ترک ها یا پلی لیست های خود را از اپلیکیشن های سازگار پلی کرده و سپس گوشی خود را کنار بگذارید! در این حالت گلکسی واچ 5 به شما این امکان را می دهد تا پخش موزیک را از روی مچ دست خود کنترل کنید! اما برای این منظور به هدفون های سازگار با گلکسی واچ 5 نیاز خواهید داشت. در این مقاله و بخش اول مقاله بهترین ایربادز وایرلس برای گلکسی واچ 5 می توانید با برخی از این هدفون ها آشنا شوید. پس با ما همراه باشید.

ایربادز Jaybird Vista 2 – پخش موسیقی به شیوه دلخواه شما

ایربادز Jaybird Vista 2 – پخش موسیقی به شیوه دلخواه شما

هیچ یک از ایربادهای مستحکم (rugged) به اندازه Jaybird Vista 2 با گلکسی واچ 5 سازگار نیستند! به همین دلیل می توان آن را یک انتخاب ایده آل برای استفاده در هنگام تمرینات و فعالیت های بدنی سخت دانست! این ایربادز با اپلیکیشن Jaybird نیز سازگار است که گزینه های متعددی برای تنظیم اکولایزر را در اختیار شما می گذارد و می توان آن را کامل ترین اپ برای تغییر EQ در این صنعت دانست! بنابراین شما می توانید با این هدفون Jaybird Vista 2 با هر کیفیت صدایی که دوست دارید، به موسیقی مورد علاقه تان گوش دهید.

ایربادز سامسونگ گلکسی بادز لایو – کمترین تأخیر ممکن!

ایربادز سامسونگ گلکسی بادز لایو – کمترین تأخیر ممکن!

یک ایربادز کوچک که به اندازه و شکل دانه های لوبیا است، اما کیفیت صدای فوق العاده ای را به ارمغان می آورد! سامسونگ گلکسی بادز لایو به بهترین شکل ممکن به گلکسی واچ 5 متصل می شود و موزیک را با کمترین زمان تأخیر پخش می کند. ضمن اینکه ابعاد آن به گونه ای است که حس آسایش و راحتی را در هنگام قرار گرفتن در گوش ها به شما هدیه می دهد! همچنین شایان ذکر است که این این ایرباد از بهترین ایربادهای با کیفیت سازگار با گوشی گلکسی S21 هستند!

ایربادز LinearFlux HyperSonic 360 – فراتر از یک هدفون ساده!

ایربادز LinearFlux HyperSonic 360 – فراتر از یک هدفون ساده!

با خرید ایربادز HyperSonic 360 فقط صاحب هدفون ساده برای پخش موزیک نخواهید شد؛ بلکه به یک شارژر وایرلس سازگار با فناوری Qi نیز دست پیدا خواهید کرد! به این ترتیب اگر در حین گوش دادن به موسیقی باتری ساعت یا گوشی شما تمام شد، می توانید آن را با هایپر سونیک 360 شارژ کنید! اگر چه ممکن است که حمل و جابجایی این دستگاه کمی از ایربادهای دیگر سخت تر باشد، اما در مواقع بحرانی می توانید بر روی آن حساب ویژه ای باز کنید!

ایربادز Back Bay Audio Tempo 30 – یک انتخاب مقرون به صرفه تر

ایربادز Back Bay Audio Tempo 30 – یک انتخاب مقرون به صرفه تر

به دنبال یک ایربادز مقرون به صرفه تر و صرفه جویی در هزینه های خود هستید؟ ایربادز Back Bay Audio Tempo 30 برای شما کاملاً مناسب است! این هدفون به خوبی درون گوش فیت می شود و کیفیت صدای مناسبی را نیز ارائه می دهد. ضمن اینکه این ایربادز برای استفاده در هنگام تمرین و تحرک مناسب است و اتصال پایدار و با کیفیتی را با گلکسی واچ 5 برقرار می کند.

منبع: androidcentral