ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 5 به خوبی با ایربادهای وایرلس سازگار است. در واقع عملکرد این ساعت هوشمند در پخش موزیک انقدر خوب است که دیگر نیازی به گوشی خود در این زمینه نخواهید داشت! شما می توانید ترک ها یا پلی لیست های خود را از اپلیکیشن های سازگار پلی کرده و سپس گوشی خود را کنار بگذارید! در این حالت گلکسی واچ 5 به شما این امکان را می دهد تا پخش موزیک را از روی مچ دست خود کنترل کنید! اما برای این منظور به هدفون های سازگار با گلکسی واچ 5 نیاز خواهید داشت. در این مقاله و بهترین ایربادز وایرلس برای گلکسی واچ 5 بخش دوم آن می توانید با برخی از این هدفون ها آشنا شوید. پس با ما همراه باشید.

ایربادز سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو – بهترین انتخاب از سامسونگ

ایربادز سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو – بهترین انتخاب از سامسونگ

ایربادز Galaxy Buds 2 Pro با طراحی و رنگ بندی جدید، احساس آرامش و راحتی را به ارمغان می آورد و به شما اجازه می دهد تا بدون هیچ گونه احساس ناراحتی یا خستگی گوش ها، برای ساعات متوالی به موزیک گوش دادن ادامه دهید. گلکسی بادز 2 پرو به سرعت با گلکسی واچ 5 مَچ می شود و امکان پلی بک موزیک یا برقراری تماس از طریق ساعت را به شما می دهد. پس می توانید گوشی خود را در کیف بگذارید و کارهای روزمره تان را آسان تر از قبل به پیش ببرید. ایربادز سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو به قابلیت ارتقا یافته حذف نویز فعال (ANC) هم مجهز است و سروصداهای محیطی را برایتان به حداقل میزان ممکن می رساند.

ایربادز سامسونگ گلکسی بادز 2 – دومین مدل پرطرفدار سامسونگ

ایربادز سامسونگ گلکسی بادز 2 – دومین مدل پرطرفدار سامسونگ

گلکسی بادز 2 تمام مزایا و امکانات مدل پرو را ندارد، اما همچنان یکی از کاربردی ترین هدفون ها برای اتصال به گلکسی واچ 5 به حساب می آید. این ایربادز به سادگی و به صورت مستقیم به ساعت هوشمند شما متصل می شود و امکان گوش دادن به فایل های ذخیره شده بر روی ساعت را به شما می دهد. همچنین شما می توانید با آن موزیکی را که توسط ساعت در حال پخش است کنترل کنید. این موضوع اختلالی در عملکرد گوشی متصل به ساعت برای کنترل موزیک ایجاد نمی کند. قابلیت حذف نویز فعال و فیت آسان در گوش سایر ویژگی های گلکسی بادز 2 را تشکیل می دهند.

ایربادز سونی WF-1000XM4 – همه چیز یکجا!

ایربادز سونی WF-1000XM4 – همه چیز یکجا!

شاید به سختی بتوانید ایربادزی کامل تر از سونی WF-1000XM4 پیدا کنید! قابلیت حذف نویز فعال (ANC) به همراه کیفیت صدای فوق العاده باعث می شود تا از استفاده از این ایربادز بالاترین لذت را ببرید! درست است که این ایربادز کوچکترین و حتی مقاوم ترین مدل موجود در لیست ما نیست، اما کیفیت عملکرد آن به گونه ای است که حتی سختگیرترین کاربران را هم راضی می کند. این ایرباد به گونه ای عالی است که برخی آن را از بهترین ایربادزهای بی سیم سال 2021 می دانند. پس اگر می خواهید سطح گوش دادن به موسیقی خود را ارتقا دهید، در انتخاب ایربادز WF-1000MX4 شک نکنید!

ایربادز جبرا Elite 7 Active – برای افراد فعال و پرتحرک

ایربادز جبرا Elite 7 Active – برای افراد فعال و پرتحرک

اگر می خواهید از برنامه های ورزشی و تمرینی گلکسی واچ 5 خود استفاده کنید و در عین حال به موسیقی هم گوش دهید، باید به دنبال هدفونی باشید که هم راحت باشد و هم دوام بالایی داشته باشد. به عبارت دیگر می توانید از هدفون جبرا Elite 7 Active استفاده کنید. این ایربادز به خوبی برای استفاده طولانی مدت و بدون وقفه مناسب است و از ویژگی های دیگری مانند ANC و پخش موسیقی با بالاترین کیفیت بهره می برد.

ایربادز انکر Soundcore Sport X10 – محکم دور گوش شما!

ایربادز انکر Soundcore Sport X10 – محکم دور گوش شما!

یک زندگی اکتیو و با نشاط نیازمند تجهیزات خاص خود هم هست! ایربادز انکر Soundcore Sport X10 یکی از همین تجهیزات است که به شما اجازه می دهد در هنگام ورزش، دویدن یا تمرینات بدنسازی بدون هیچ مشکلی به موسیقی گوش دهید! این ایربادز به شکلی محکم دور گوش شما قرار می گیرد و به درجه حفاظتی IPX7 (مقاومت در برابر نفوذ آب) مجهز است. پس می توانید در حال گوش دادن به موسیقی و درحالیکه گلکسی واچ 5 فعالیت های شما را زیر نظر دارد، به تمرین کردنتان ادامه دهید.

منبع: androidcentral