برند سنهایزر به تازگی از تولید یک جفت ایربادز خبر داده که علاوه بر هدست مخصوص گوشی هوشمند، می تواند به عنوان هدفون مخصوص تلویزیون نیز عمل کند. این ایربادز که Sennheiser TV Clear نام دارد از ویژگی های قابل توجهی برخوردار است که می تواند آن را به یک نمونه خاص و جذاب در بازار تبدیل کند. در این مقاله به مشخصات اصلی این ایربادز نگاهی انداخته ایم که می تواند برای شما جالب باشد! پس با ما تا انتهای متن همراه باشید.

ایربادز Sennheiser TV Clear ANC می تواند بدون نیاز به بلوتوث به تلویزیون متصل شود

ایربادز Sennheiser TV Clear از قابلیت سوئیچ بین تلویزیون و گوشی بهره می برد. به این ترتیب اگر در حین تماشای فیلم گوشی تان زنگ خورد، به سادگی از طریق همین ایربادز می توانید به تماستان پاسخ دهید. این ایربادز سنهایزر قادر است تا اتصال بلوتوثی به گوشی را حتی زمانی که به تلویزیون متصل است، حفظ کند. این ویژگی به کاربران این امتیاز را می دهد تا صدای تلویزیون برای آنها به صورت خصوصی (private) قابل شنیدن باشد. باید خاطر نشان کنیم که تنها گزینه های محدودی تا پیش از این ایربادز برای مدیریت همزمان تماس ها و صدای تلویزیون وجود داشت.

چیزی که این قابلیت را امکان پذیر کرده این است که ایربادز TV Clear از طریق یک فرستنده اختصاصی وایرلس به خروجی صدای تلویزیون متصل می شود. این فرستنده یک اتصال وایرلس با کمترین زمان تأخیر بین تلویزیون و ایربادز برقرار می کند. این رویکرد خلاقانه در برقراری اتصال وایرلس، می تواند یک ارتقای مهم نسبت به ایربادزهای TWS بلوتوثی رایج به شمار آید!

ایربادز Sennheiser TV Clear ANC می تواند بدون نیاز به بلوتوث به تلویزیون متصل شود

ایربادز Sennheiser TV Clear از قابلیت تقویت صدای 20 دسی بلی برخوردار است و پنج سطح صدای شفاف برای مکالمه را فراهم می آورد. همچنین کاربر می تواند سطح ولوم صدای ایربادز را به دلخواه خود تنظیم کند. سنهایزر اعلام کرده که همراه با این ایربادز یک اپلیکیشن نیز ارائه می شود که به کاربر برای تنظیم قابلیت کنترل لمسی ایربادز کمک زیادی می کند. همچنین این اپلیکیشن برای پیدا کردن ایربادز گم شده هم کاربرد دارد. برای این منظور باید از ویژگی Find My Earbuds در این اپلیکیشن استفاده کنید.

از دیگر ویژگی های ایربادز Sennheiser TV Clear می توان به پشتیبانی آن از فناوری حذف نویز اشاره کرد. همچنین این ایربادز دارای یک حالت Transparency است که به کاربر اجازه می دهد تا صدای محیط را هم بشنود و از اتفاقاتی که در اطراف او می گذرد، مطلع شود. مطابق با ادعای سنهایزر، شارژدهی این ایربادز در هنگام اتصال به تلویزیون 15 ساعت خواهد بود. در صورت استفاده از محفظه شارژ، این میزان شارژدهی به 37 ساعت هم می رسد.

ایربادز Sennheiser TV Clear ANC می تواند بدون نیاز به بلوتوث به تلویزیون متصل شود

انتظار می رود که میزان شارژدهی باتری ایربادز TV Clear زمانی که فقط به گوشی متصل باشد، بیشتر از این مقدار باشد. لازم به ذکر است که سنهایزر در رابطه با شارژدهی باتری این ایربادز در زمان اتصال هم زمان آن به تلویزیون و گوشی اطلاعاتی را ارائه نداده است. ایربادز Sennheiser TV Clear در فصل تابستان جاری و با قیمت حدود 400 دلار راهی بازار خواهد شد.

منبع: gizmochina