این طور که به نظر می رسد انکر قصد دارد تا حضور پر رنگ تری در صنعت ایربادهای وایرلس داشته باشد و جایگاه خود را در این بازار تقویت کند. در همین راستا این شرکت شناخته شده اقدام به معرفی ایربادز Soundcore Liberty 4 کرده که از یک ویژگی جالب و جذاب بهره می برد! مطابق با گزارش های منتشر شده، ایربادز جدید انکر اولین ایربادز دنیا است که از توانایی بررسی ضربان قلب کاربر به صورت 24 ساعته بهره می برد!

ایربادز جدید انکر Soundcore Liberty 4 دارای سنسور تشخیص ضربان قلب است!

ایربادز جدید انکر به سنسور ضربان قلب مجهز است که داخل گوش قرار می گیرد و به کاربران اجازه می دهد تا وضعیت قلب خود را زیر نظر داشته باشند. پیش از این شایعاتی درباره اپل ایرپادز پرو 2 با سنسورهای ضربان قلب مطرح شده بود اما خیلی زود مشخص شد که فعلا ایرپادز پرو 2 فاقد سنسورهای ضربان قلب است. اما به نظر می رسد که انکر بر خلاف اپل رفتار کرده زیرا این شرکت پیش دستی کرده و این تکنولوژی را در ایربادز خود به کار برده است.

ایربادز انکر Soundcore Liberty 4 دارای طراحی ساقه دار (دارای بدنه) است و سنسور ضربان قلب آن بر روی ایرباد سمت راست تعبیه شده است. این سنسور به صورت مداوم و پیوسته ضربان قلب را بررسی می کند و حتی در هنگام انجام تمرینات ورزشی می توان عملکرد ایده آلی را ارائه می دهد. این ایربادز از صدای فضایی نیز پشتیبانی می کند و امکان شخصی سازی اکولایزر را به کاربر می دهد. از دیگر ویژگی های ایربادز جدید انکر می توان به حذف نویز فعال و پشتیبانی از کدک های AAC/LDAC/SBC اشاره کرد.

ایربادز رده بالای مدل Soundcore Liberty 4 از قابلیت اتصال هم زمان به چند دستگاه مختلف برقرار است اما از فناوری aptX پشتیبانی نمی کند. لازم به ذکر است که طول عمر باتری این ایربادز 9 ساعت است؛ اما اگر ویژگی صدای فضایی (Spatial Audio) آن را فعال کنید، شارژدهی باتری آن به 5 ساعت کاهش پیدا می کند.

ایربادز جدید انکر Soundcore Liberty 4 دارای سنسور تشخیص ضربان قلب است!

همچنین این ایربادز با قابلیت صدای فضایی Spatial Audio با اپلیکیشن Wellness انکر سازگاری دارد که امکانات متعددی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. به عنوان مثال کاربران می توانند از طریق این اپ تمرین های روتین ورزشی خود را شخصی سازی کرده و سبک زندگی روزمره دلخواهشان را تعیین کنند. این ایربادز از شارژ وایرلس نیز پشتیبانی می کند و شارژدهی آن در کنار کیس محافظ آن به 28 ساعت می رسد. لازم به ذکر است که این ایربادز با 15 دقیقه شارژ شدن می تواند به مدت 3 ساعت بدون وقفه برای شما موسیقی پلی بک کند! مدت زمان شارژ شدن کامل این ایربادز جدید انکر کمتر از یک ساعت اعلام شده است.

ایربادز جدید انکر Soundcore Liberty 4 دارای سنسور تشخیص ضربان قلب است!

قیمت ایربادز انکر Soundcore Liberty 4 برابر با 149.99 دلار اعلام شده است. همچنین رنگ بندی این دستگاه شامل رنگ های مشکی و سفید می شود. ایربادز جدید انکر هم اکنون از طریق آمازون و وب سایت رسمی این شرکت برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است. پیش بینی می شود این ایربادز با استقبال قابل توجهی از جانب کاربران مواجه شود.

منبع: gizmochina