شرکت باسئوس با عرضه ایربادز Bowie EX قصد دارد تا جایگاه خود را در بازار لوازم جانبی کشور چین تثبیت کند. این ایربادز درست یک ماه پس از عرضه هدفون Bowie H1 (با قابلیت حذف نویز و طول عمر باتری 70 ساعته) توسط این شرکت معرفی شده است. ایربادز Bowie EX دارای طراحی دو گانه حلقه ای است و با یک بار شارژ شدن، تا 30 ساعت قابل استفاده خواهد بود. در ادامه بیشتر با مشخصات این ایربادز وایرلس باسئوس آشنا می شویم؛ ادامه متن را از دست ندهید.

ایربادز وایرلس باسئوس Bowie EX با طول عمر باتری 30 ساعته و قیمت 41 دلار روانه بازار شد

ایربادز باسئوس Bowie EX از معماری مبتنی بر یک حلقه بزرگ و یک حلقه کوچک برخوردار است و به گونه ای طراحی شده که فضای حفره گوش را به طور کامل پوشش داده و حجم زیادی از صدا را انتقال دهد. در این ایربادز از تکنولوژی صدای پانوراما استفاده شده که باعث ارتقای چشمگیر کیفیت صدا می شود. این تکنولوژی که با همکاری باسئوس و WANOS توسعه یافته، صدای فضایی را با آبجکت های صوتی ادغام می کند و صدایی طبیعی و باورپذیر را به ارمغان می آورد. پس می توان این ایربادز توانایی رقابت با بهترین ایربادز های بی سیم را دارد.

اتصال ایربادز باسئوس Bowie EX به دستگاه منبع پخش از طریق بلوتوث انجام می شود و کاربر می تواند بین افکت های مختلف صدای پانوراما سوئیچ کند. این قابلیت از طریق اپلیکیشن یا دکمه موجود بر روی ایرفون ها امکان پذیر است. صدای پانوراما به شما کمک می کند تا «غوطه وری در صدا» را تجربه کنید!

ایربادز وایرلس باسئوس Bowie EX با طول عمر باتری 30 ساعته و قیمت 41 دلار روانه بازار شد

ایربادز باسئوس Bowie EX دارای چهار میکروفون است و از قابلیت های کاهش نویز و تشخیص دقیق صدای انسان بهره می برد. همچنین این ایربادز در مقابل نویزهای ناشی از وزش باد مقاوم است و به خصوص در محیط های پر ازدحام عملکرد ایده آلی را از خود ارائه می دهد. این ویژگی در هنگام دویدن یا دوچرخه سواری نیز باعث می شود تا کیفیت صدای شما در حین مکالمه افت نکند.

این دستگاه از فست شارژ پشتیبانی می کند و تنها با 10 دقیقه شارژ شدن قادر به پلی بک تا 2 ساعت است. این ایربادز در 2 ساعت به طور کامل شارژ می شود. باید به این نکته اشاره کنیم که ایربادز وایرلس مجهز به بلوتوث نسخه 5.3 است و پایداری کامل و زمان تأخیر پایین را به ارمغان می آورد. ضمن اینکه شما می توانید این ایربادز را به طور هم زمان به دو دستگاه مختلف اتصال داده و به سادگی میان آنها سوئیچ کنید.

ایربادز وایرلس باسئوس Bowie EX با طول عمر باتری 30 ساعته و قیمت 41 دلار روانه بازار شد

ایربادز جدید باسئوس از قابلیت تشخیص قرارگیری در گوش هم بهره می برد. به این صورت که زمانی که ایربادها را از گوش خود خارج کنید، پلی بک آنها متوقف شده و در صورت قرار دادن ایربادها در گوش، پلی بک از سر گرفته می شود.

در حال حاضر ایربادز باسئوس Bowie EX TWS با قیمت حدود 41 دلار در کشور چین در دسترس قرار گرفته است. کاربران می توانند به مراجعه به وبست JD.com نسبت به خرید این ایربادز اقدام کنند.

منبع: gizmochina