در چند وقت اخیر شرکت آنر حضور فعالی در بازار کشور خود، چین، داشته است! جالب است بدانید که فعالیت های آنر صرفاً به تولید و عرضه گوشی های هوشمند محدود نبوده و این شرکت در حال گسترش خانواده سایر محصولات خود نیز بوده است. در همین راستا این شرکت چینی به تازگی از Honor Choice Earbuds X3i رونمایی کرده که یک ایربادز وایرلس است. این ایربادز اخیراً با قیمت 18 دلار برای کاربران چینی در دسترس قرار گرفته است. هنوز برنامه های آنر برای عرضه ایربادز X3i به بازارهای جهانی اعلام نشده است.

ایربادز جدید آنر با نام Honor Choice Earbuds X3i و با قیمت 18 دلار در چین عرضه شد

در حال حاضر اطلاعات و جزئیات کاملی در رابطه با ایربادز جدید آنر توسط این شرکت چینی اعلام نشده است. اما مشخصات کلیدی این ایربادز پیش از این از طریق یک پوستر در دسترس قرار گرفته بود و می توانیم تا حدودی با این ایربادز آشنا شویم. اطلاعات تکمیلی در این رابطه در آینده ای نزدیک به صورت رسمی توسط آنر اعلام خواهد شد.

ایربادز آنر Choice Earbuds X3i به احتمال بسیار زیاد دارای درایورهای کاستوم 10 میلی متری خواهد بود و از تکنولوژی کاهش نویز در آن استفاده خواهد شد. این طور که اعلام شده، این ایربادز به دو میکروفون مجهز است و فناوری کاهش نویز به کار رفته در آن قادر به تشخیص بیش از 100 نوع نویز مختلف خواهد بود. به این ترتیب این ایربادز وایرلس جدید با قابلیت حذف نویز برای مکالمه در انواع مکان های شلوغ کاملاً مناسب است و این دستگاه در مکان های پر ازدحام کارایی بالایی خواهد داشت.

ایربادز جدید آنر با نام Honor Choice Earbuds X3i و با قیمت 18 دلار در چین عرضه شد

همچنین ایربادز Honor Choice Earbuds X3i از کدک صوتی AAC پشتیبانی می کند و از طریق بلوتوث نسخه 5.3 به دستگاه مورد نظر کاربر متصل می شود. این ایربادز از قابلیت سوئیچ سریع بین چند دستگاه منبع پخش مختلف برخوردار است و می توان آن را به صورت هم زمان به گوشی هوشمند، تبلت و کامپیوتر متصل کرد.

از دیگر مشخصات ایربادز آنر Choice Earbuds X3i باید به طول عمر باتری مناسب آن اشاره کنیم. مطابق با اطلاعات ارائه شده کاربر می تواند پس از شارژ شدن کامل باتری این ایربادز، از آن برای حدود 28 ساعت پلی بک استفاده کند.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که ایربادز جدید آنر Choice Earbuds X3i دارای درجه حفاظتی IP4 است و در برابر پاشیده شدن قطرات آب مقاوم است. پس نباید از این ایربادز در معرض مستقیم آب استفاده کرد. نکته قابل توجه دیگر در رابطه با این ایربادز، پشتیبانی آن از OTA است. OTA که مخفف عبارت Over tha Air است، امکان آپدیت شدن دستگاه را به صورت مستقیم و وایرلس فراهم می آورد و برای این منظور نیازی به استفاده از هیچ وسیله جانبی نخواهد بود.

ایربادز جدید آنر با نام Honor Choice Earbuds X3i و با قیمت 18 دلار در چین عرضه شد

ایربادز جدید آنر Choice Earbuds X3i با رنگ سفید و همراه با کیس شارژر عرضه شده و پیش بینی می شود که با استقبال قابل توجهی در بازار چین مواجه شود و بتواند با بهترین ایربادهای وایرلس سال 2022 رقابت کند. قیمت مناسب و 18 دلاری این ایربادز می تواند نقشی اساسی در فروش بالای احتمالی آن داشته باشد.

منبع: gizmochina