چند روز پیش اطلاعاتی در رابطه با قیمت و رنگ نسخه های گوشی Motorola Edge 30 Lite منتشر شده بود. اکنون اولین عکس از این گوشی نیز در دسترس قرار گرفته و علاقه مندان به برند موتورولا می توانند به طراحی ظاهری پنل پشتی این گوشی نگاهی بیندازند.

عکس بالا به همراه یک گزارش، به تازگی از گوشی Motorola Edge 30 Lite بر روی وب سایت 91Mobiles قرار گرفته است. در گزارش درج شده در این سایت به این نکته اشاره شده است که گوشی در راه موتورولا که به عنوان جدیدترین عضو از گوشی های رده بالای سری Edge موتورولا معرفی شده، دارای کدنام Miami است. این گوشی به احتمال فراوان با نام Edge 30 Lite عرضه می شود و مقرون به صرفه ترین عضو خانواده گوشی های Edge 30 خواهد بود. و حالا طرفداران موتورولا می توانند عکس این گوشی را مشاهده کرده و بر روی طراحی پنل پشتی آن دقیق تر شوند.

این شما و این اولین عکس از گوشی Motorola Edge 30 Lite!

وب سایت 91Mobiles خاطر نشان کرده است که پنل جلویی گوشی Edge 30 Lite را صفحه نمایش 6.28 اینچی آن تشکیل می دهد. اما بیایید به پنل پشتی آن برگردیم. در این قسمت ماژول دوربین گوشی مشاهده می شود که ساختاری دوگانه دارد. این موضوع با توجه به اینکه مدل Lite هنوز هم به عنوان بخشی از خانواده رده بالای Edge شناخته می شود، کمی عجیب است. این شرکت همین حالا برای گوشی های میان رده خود از دوربین های سه گانه و حتی چهار گانه استفاده می کند و مجهز بودن یک گوشی رده بالای موتورولا به دو دوربین شاید باورکردنی نباشد! به هر حال چیزی که در عکس مشاهده می شود چنین است! اعلام شده که دوربین اصلی گوشی موتورولا Edge 30 Lite از رزولوشن 64 مگاپیکسل و شوتر دوم آن از رزولوشن 13 مگاپیکسل برخوردار است. دوربین دوم این گوشی احتمالاً به لنز اولترا واید مجهز است.

این شما و این اولین عکس از گوشی Motorola Edge 30 Lite!

رنگ بندی نسخه های گوشی Edge 30 Lite نیز در این گزارش فاش شده است که با گزارش های قبلی مطابقت دارد. پس این گوشی در رنگ های مشکی، نقره ای، سبز و بنفش راهی بازار می شود. مشخصات سخت افزاری این گوشی را نیز تراشه کوالکوم اسنپ دراگون 695 و 8 گیگابایت حافظه رم تشکیل می دهند. ضمن اینکه ظرفیت حافظه ذخیره سازی داخلی این گوشی 256 گیگابایت اعلام شده است. هنوز خبری در مورد عرضه این گوشی در نسخه دیگر با ظرفیت حافظه ذخیره سازی متفاوت اعلام نشده و احتمالاً این گوشی همین یک نسخه را خواهد داشت.

این شما و این اولین عکس از گوشی Motorola Edge 30 Lite!

ویژگی قابل توجه این گوشی، صفحه نمایش آن است که از نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز پشتیبانی می کند. بنابراین کاربران در هنگام استفاده از آن تجربه بصری ایده آلی خواهند داشت. در حال حاضر همین میزان اطلاعات در رابطه با گوشی موتورولا Edge 30 Lite منتشر شده است و پیش بینی می شود که ظرف چند هفته آینده این اخبار تکمیل شوند. شما می توانید آخرین اخبار در رابطه با این گوشی و دیگر حوزه های تکنولوژی را بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان دنبال کنید.

منبع: gizmochina