شرکت OnePlus قصد دارد تا به زودی اولین تبلت خود را راهی بازار کند. در رابطه با این تبلت که OnePlus Pad نامگذاری شده، پیش از این شایعات و اخبار غیر رسمی متعددی منتشر شده بود. بنا بر یکی از این خبرها، این تبلت وارد مرحله تست های نهایی private شده است. از این جهت می توان انتظار داشت که این تبلت به زودی راهی بازار شده و از نسخه نهایی آن رونمایی شود.

به زودی شاهد عرضه اولین تبلت وان پلاس با نام OnePlus Pad خواهیم بود

مطابق با گزارشی که بر روی وب سایت MySmartPrice منتشر شده، این دستگاه دارای نام دوم “Reeves” است و تست های نهایی آن مدتی است که آغاز شده. این خبر تا حد بسیار زیادی قاب اعتماد به نظر می رسد! چرا که پیش از این اعلام شده بود که اولین تبلت وان پلاس در نیمه ابتدایی سال 2022 راهی بازار خواهد شد. با توجه به اینکه در حال حاضر در پنجمین ماه سال قرار داریم، رونمایی از این دستگاه اندرویدی نزدیک است!

گفته می شود که تبلت وان پلاس پد به صفحه نمایش 12.4 اینچی OLED با رزولوشن Full HD+ مجهز خواهد بود. همین یک ویژگی می تواند این تبلت را به یک مدل خاص تبدیل کند! چرا که در حال حاضر تبلت های موجود در بازار که در آنها از صفحه نمایش OLED استفاده شده باشد تعداد زیادی نیستند! با این وجود در نظر داشته باشید که این خبر رسمی نیست و ممکن است صحت نداشته باشد!

به زودی شاهد عرضه اولین تبلت وان پلاس با نام OnePlus Pad خواهیم بود

سیستم عامل تبلت OnePlus Pad بر اساس اندروید 12 توسعه پیدا کرده است. گفته می شود که این تبلت به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین کمکی 5 مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی خود مجهز خواهد بود. همچنین بر روی پنل جلویی این تبلت شاهد یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای ثبت سلفی و ویدئو کال هستیم.

به احتمال بسیار زیاد این تبلت از تراشه اسنپ دراگون 865 5G قدرت می گیرد و در آن از 6 گیگابایت حافظه رم به همراه 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی استفاده می شود. همچنین انتظار می رود که این تبلت طول عمر باتری بالایی داشته باشد و به باتری حجیم 10900 میلی آمپر ساعتی مجهز باشد. همچنین تبلت OnePlus Pad از فست شارژ با توان 45 وات پشتیبانی می کند. دیگر مشخصات این تبلت شامل مجهز بودن به بلوتوث 5.1 و جک هدفون 3.5 میلی متری می شود.

به زودی شاهد عرضه اولین تبلت وان پلاس با نام OnePlus Pad خواهیم بود

کارشناسان بر این عقیده اند که نسخه 6GB + 128GB تبلت وان پلاس در بازار کشور چین، حدود 471 دلار قیمت خواهد داشت. با این وجود هنوز اخبار رسمی در مورد اینن تبلت منتشر نشده و ممکن است که تمامی این پیش بینی ها اشتباه از آب درآید! پس بهتر است تا زمان منتشر شدن اخبار رسمی و معتبر در رابطه با مشخصات فنی و قیمت این تبلت اندرویدی از جانب وان پلاس منتظر بمانیم. با این وجود می توان امیدوار بود که به زودی شاهد ورود برند چینی وان پلاس به بازار تبلت و رقابت آن با دیگر شرکت های معتبر این حوزه خواهیم بود.

منبع: gizmochina