منو
منو
سبد خرید

وبلاگ RSS Feed

سروش شکوئی پور ۱۰ تیر ۱۴۰۳ 0 71
تلگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در دنیا است و به خصوص در کشور ما با اقبال زیادی مواجه شده است! در وصف مزایا و امکانات تلگرام مقالات زیادی ..
مهدیه قاسمی ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 0 1359
یه خبر خوب برای کاربران سایت ایده برتر پارسیان! به تازگی درگاه پرداخت آنلاین بانک های ملت و سامان به سایت ما اضافه شده. پس حالا می تونید برای پرداخت ..
مهدیه قاسمی ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 0 1367
تقدیر از مشتری یکی از ارزش های مجموعۀ ایده برتر پارسیانه. ما همیشه برای مشتریامون ارزش زیادی قائلیم و تمام تلاشمون رو برای رضایت اونها به کار میگیریم...
سروش شکوئی پور ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ 0 2390
برند ریلمی به تازگی گوشی GT Neo 6 SE را به بازارهای کشور چین عرضه کرده است. این گوشی به روشن ترین صفحه نمایش دنیا مجهز است و از این جهت توجهات زیادی ر..
سروش شکوئی پور ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ 0 3075
برند اوپو امروز به طور رسمی تأیید کرده است که گوشی A3 Pro روز جمعه 24 فروردین 1403 راهی بازارهای چین خواهد شد. علاوه بر تاریخ عرضه، این شرکت اطلاعاتی ..
سروش شکوئی پور ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ 0 3392
برند سامسونگ یکی از بزرگترین تولید کنندگان گوشی های هوشمند در دنیا است. اما همان طور که می دانید، زمینه های فعالیت این غول کره ای فراتر از این حرف هاس..
سروش شکوئی پور ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ 0 3323
در زمان های قدیم، اسکرین سیورها که با نام «محافظ صفحه نمایش» هم شناخته می شدند، جزء قابلیت های پرکاربرد ویندوز به شمار می آمدند. این قابلیت باعث می شد..
سروش شکوئی پور ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ 0 3783
برند شیائومی از جدیدترین تلویزیون خود، Xiaomi TV S85 Mini LED، رونمایی کرده است. این تلویزیون با سایز 85 اینچ معرفی شده و به صفحه نمایش فوق العاده با ..
سروش شکوئی پور ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ 0 3880
به تازگی یک مدل قرمز رنگ از مجهز ترین ساعت هوشمند حال حاضر برند هواوی، Huawei Watch 4 Pro، مشاهده شده است. البته فعلاً اطلاعات محدودی در رابطه با این ..
سروش شکوئی پور ۲۴ دی ۱۴۰۲ 0 15300
رویداد Consumer Electronics Show یا CES 2024 به تازگی در لاس وگاس برگزار شده و طی آن مجموعه ای از محصولات جذاب و هیجان انگیز از جانب برندهای معتبر دنی..
مهدی نوروزی ۲۴ دی ۱۴۰۲ 0 15234
شرکت ام اس آی سرانجام به طور رسمی از کنسول بازی دستی Claw در جریان رویداد CES 2024 رونمایی کرده و موجی از هیجان را در میان طرفداران دنیای بازی برانگیخ..
مهدیه قاسمی ۲۳ دی ۱۴۰۲ 0 15359
گوگل در تاریخ 1 آبان 1402 اعلام کرد که گوشی های سری پیکسل 8 تا هفت سال آپدیت اندروید دریافت می کنند. این موضوع در بازار گوشی موبایل امری بی سابقه است ..
نمايش 1 تا 12 از 5551 (463 صفحه)
این کالا به این تعداد موجود نیست.
لطفاً مشخصات خود را وارد کنید تا در صورت موجود شدن کالا شما را مطلع سازیم.
نام و نام خانوادگی
ایمیل
شماره موبایل
توضیحات